Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ آبان ۱۴, پنجشنبه

عکس یک بسیجی را مشاهده میکنید که بر سر یک دختر میکوبد و بعدش فرار میکند دختر به زمین می افتد معلوم زنده مانده است یا مرده است این دختر

عکس یک بسیجی را مشاهده میکنید که بر سر یک دختر میکوبد و بعدش فرار میکند دختر به زمین می افتد معلوم زنده مانده است یا مرده است این دختر
نتیجه دستگیر کردن بسیج و گاردی و سپس به این روسپی زادهها مهربانی کردن و آب دادند و آزاد کردن این مادر روسپیان این است- خوب نگاه کنید -این هست -قابل توجه آنها که دنبال دوستی و و مسالمت با بسیج و پاسدار هستند - این حروم زاده گاردی با باتوم به سر این دختر بیگناه زد - و خیلی راحت رفت دنبال کارش
..........//////////////////////////////////////////////////............

شبکه اعالم تلویزیون ماهواره ای وابسته به رژیم جنون اسلامی دم از آزادی بیان زده است انگار در جمهوری جنون اسلامی آزادی بیان هستش یکی از آزادیهای که در ایران جنون اسلامی هستش ارسال پارازیت برای اینکه مردم ایران را کر و کور کنند آزادی بیان دیگری که در ایران وجود دارد زندانی کردن روزنامه نگاران و بستن روزنامه ها میباشد و زندانی کردن منتقدین سیستم سیاسی هنوز در جمهوری جنون اسلامی اندیشه سیاسی منتقد نظام جرم میباشد خوب لابد اینها فکر کرده اند در وب سایت خودشان چه نوشته اند

قطع پخش تلویزیون عربی ایران در کشورهای عرب

دو اپراتور اصلی تلویزیون ماهوارهای در خاورمیانه روز چهارشنبه پخش شبکه العالم، تلویزیون عربیزبان جمهوری اسلامی، مستقر در ایران را قطع کردند.

دو کمپانی «عربست» در عربستان سعودی و «نایل ست» در مصر که امواج ماهوارهای را به میلیون ها بیننده عربی زبان در بیش از ۱۰۰ کشور جهان می رسانند دلیل عدم پخش برنامه های شبکه العالم را «نقض مفاد قرارداد» از سوی این شبکه عنوان کرده اند.

شبکه العالم در بیانیه ای که بر وب سایت خود منتشر ساخته است می گوید که «عرب ست و نایل ست این شبکه عربی زبان را قطع کرده اند».

مسئولان شبکه العالم که همواره به دولت های عربی نگاه انتقادآمیز داشته است در مقابل انگیزه این دو کمپانی را «سیاسی» و این اقدام را «مصداق نقض آزادی بیان» خوانده اند.

به گفته عاطف الموسوی، مدیر دفتر العالم در بیروت لبنان، یک مقام مصری بدون هیچ توضیحی به شبکه العالم گفته است که دستور قطع پخش برنامه های این شبکه «از سوی مقامات بالا» صادر شده است.

به گفته آقای الموسوی، بهرغم این تصمیم مقامات عربی این شبکه هنوز از طریق چهار اپراتور دیگر که بیشتر اروپا و آمریکا و آسیا را پوشش می دهند قابل دسترسی است.

به گفته خبرگزاری آسوشیتدپرس، کشورهای عربی و به ویژه مصر و عربستان سعودی «نگران گسترش نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه از طریق حمایت از گروه های شبه نظامی و افراطی» هستند. در این میان برنامه هسته ای ایران نیز که تهران می گوید اهداف صلح آمیز دارد مزید بر علت شده است.

یک سازمان حقوق بشری مستقر در قاهره، پایتخت مصر، قطع برنامه های العالم را «تندترین» اقدام تاکنون علیه این شبکه توصیف کرده است.

آسوشیتدپرس از قول جمال عید، از شبکه عربی اطلاعات حقوق بشر، می گوید که پیشتر نیز این شبکه در مصر قطع شده، ماموران امنیتی دفاتر آن را بازرسی کرده اند، و العالم هم اکنون در مصر با اتهام «ایجاد التهاب و تشویش اذهان» تحت پیگرد است.

شبکه تلویزیونی العالم نبرد دولت یمن با شورشیان شیعه در شمال این کشور را از نزدیک دنبال کرده و به طور منظم بیانیه های این شورشیان را که عربستان سعودی را به حمایت از صنعا متهم می کنند منتشر ساخته است.

کمپانی عربست متعلق به چند کشور عربی از جمله عربستان است.
//////////////////////////////

تیراندازی /دانشجویان خوابگاه نجات وگلشن پلی تکنیک و شعار مرگ بر خامنه ای


شعار مرگ بر خامنه ای در دانشگاه پلی تکنیک و تیراندازی هوائی توسط مجنونین اسلامی



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر