Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ تیر ۲۰, دوشنبه

سمینارهای فرهنگ هولاکوئی در سه شهر سوئد


فرهنگ هولاکوئی
فرهنگ هولاکویی، جامعه شناس و روان شناس سرشناس ایرانی ساکن آمریکا، درسه شهر سوئد سمینارهائی را برگزار خواهد کرد. او ازجمله نخستین کسانی ست که با تهیه ی برنامه های رادیویی و تلویزیونی در دادن مشاوره ی روانی و اجتماعی به ایرانیان در داخل و خارج کشور پیش قدم بوده است. او همچنین با برپایی سمینارهایی در شهرهای مختلف جهان به ویژه در آمریکا و اروپا، در افزایش اطلاعات ایرانیان و کمک به آنها در خودشناسی و خودباوری نیز نقشی مهم داشته است. سمینارهای فرهنگ هولاکویی همواره با استقبال ایرانیان روبروشده و بسیاری براین عقیده اند که توانسته اند ازطریق این سمینارها به خودشناسی و نیز ثبات و تعادل روانی دست یابند.
خستین سمینار او روز پنجشنبه ۲۸ ژوئیه در مالمو در محل konferens center برگزار خواهد شد. موضوع این سمینار مربع زندگی خواهد بود. دومین سمینار درروز جمعه ۲۹ ژوئیه در شهر یوتبوری در خانه ی فرهنگ Möllan با عنوان تشکیل و تغییر شخصیت در ساعت ۱۴ تا ۱۷ و ازدواج شرقی و غربی در ساعت ۱۸ تا ۲۱ برگزار خواهد شد.
سومین سمینار در شهر استکهلم و در فولکتس هوس Kallhäll و در روزهای شنبه ۳۰ و یکشنبه ۳۱ ژوئیه برگزار خواهد شد. ۴۵ اصل موفقیت در ساعت ۱۴ تا ۱۷ و سپس ۲۰ اصل سلامت روانی در ساعت ۱۸ تا ۲۱ عناوین روز شنبه و خانواده ی امروز نه دیروز و همچنین آزادی، امنیت و عدالت عنوان سمینار روز یکشنبه در استکهلم خواهد بود.




Lyssna: گفتگو با فرهنگ هولاکوئی

-------------------------------------------

لابی های بی شرف که شرافت انسانی را ندارند که برای رژیم دست به جاسوسی میزنند و خود بقول قوقلی قوقلی آخوند بوقلی ضد امپریالیستی

طرح از دوست عزیزمان بادبان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر