Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ تیر ۲۶, یکشنبه

امروز را فراموش نخواهیم کرد. حکومتی که در داخل به زندانیان تجاوز می کند، فعالان سیاسی را بازداشت می



امروز را فراموش نخواهیم کرد. حکومتی که در داخل به زندانیان تجاوز می کند، فعالان سیاسی را بازداشت می کند،‌ شهروندان را اعدام می کند و ایران را تبدیل به جهنم و زندان کرده، اینبار به خاک کردستان تجاوز می کند و به
دنبال جنگ افروزی است. مردم کردستان امروز را فراموش نخواهند کرد.
------------------------------------------------
نامه‌یه‌كی كراوه‌ بۆ به‌ریزان
به‌ریز جه‌لال تاله‌بانی سه‌رۆك كۆماری عیراقی فیدرال
به‌ریز مه‌سعود بارزانی سه‌رۆكی هه‌ریمی كوردستان
به‌ریز دكتۆر به‌هه‌م سه‌رۆكی حكومه‌تی هه‌ریم
به‌ریز دكتۆر كه‌مال كه‌ركوكی سه‌رۆكی په‌رله‌مان
به‌ریزان ئه‌ندام په‌رله‌مانه‌كان
به‌ریزان سه‌ركرده‌ی هه‌موو حیزبه‌ كوردستانیه‌كان
ئه‌گه‌ر چاویك بخشینین به‌ لاپه‌ره‌كانی میژووی كورددا ئه‌بینین لیوان لیوه‌ له‌ به‌ش مه‌ینه‌تی و چه‌وسانه‌وه‌ی نه‌ته‌وه‌ی,كورد گه‌وره‌ترین نه‌ته‌وه‌ی سه‌ر زه‌ویه‌ كه‌ خاوه‌نی ده‌وله‌تی سه‌ربه‌خۆی خۆی نیه‌.
بوونی هه‌ستی نه‌ته‌وایه‌تی فاكته‌ریكی گرنگه‌ بۆ یه‌ك خستنی هه‌لۆیسته‌كان له‌سه‌رجه‌م پارچه‌كانی كوردستاندا له‌ پیناو به‌دی هینانی ئه‌م ئامانجه‌دا(ئامانجی سه‌ربه‌خۆی و دروستكردنی ده‌وله‌تی كوردی)له‌م رۆانگه‌شه‌وه‌ دوژمنانی كورد به‌رده‌وام له‌ هه‌ولی ئه‌وه‌دان هه‌لۆیسته‌كانی كورد په‌رت بكه‌ن له‌ ئاستی كیشه‌ نه‌ته‌وه‌یی و چاره‌نووس سازه‌كاندا.
له‌م قۆناغه‌ی ئه‌مرۆدا كه‌ كوردی سه‌رجه‌م پارچه‌كانی كوردستان چاوی هیوایان بریوه‌ته‌ ئاینده‌ی ئه‌م پارچه‌یه‌ی كوردستان(كوردستانی باشوور)ئه‌ركی سه‌رشانمانه‌ كه‌ ئیمه‌ش پال پشت و هاوكاریان بین بۆ خه‌باتی ره‌وای كورد له‌ پارچه‌كانی تری كوردستان.
ناكریت بیده‌نگ بین له‌ ئاستی ئه‌و سته‌م و تاوانانه‌ی كه‌ ده‌كریت به‌رامبه‌ر به‌ هاوزبانه‌كانمان له‌ لایه‌ن رژیمه‌ داگیر كه‌ره‌كانی كوردستانه‌وه‌(ئیران,توركیا,سور​یا)نابیت به‌رژه‌وه‌ندیه‌ ستراتیژیه‌كان ببیته‌ به‌ربه‌ست له‌به‌رده‌م داوا كردنی مافیكی ره‌واو به‌رگری كردن له‌ مافی نه‌ته‌وه‌كه‌ماندا,ئه‌ركی سه‌رشانی ئیوه‌ی سه‌ركردایه‌تی سیاسی كورده‌ كه‌ كار بكه‌ن بۆ بره‌ودان به‌ هۆشیاری نه‌ته‌وه‌یی.
ئیوه‌ش له‌ رابوردودا هه‌میشه‌ سه‌ر مه‌شقی بزافی نه‌ته‌وه‌یی و نیشتیمان په‌روه‌ری بوون به‌رامبه‌ر به‌ رژیمی دیكتاتۆری به‌عس,ئیستاش پیویسته‌ هه‌ر به‌و گیانه‌ نه‌ته‌وه‌یی و نیشتمان په‌روه‌ره‌ی رابوردووه‌وه‌ به‌رده‌وام بن و پبشره‌و بن له‌ پیناو یه‌كخستنی هه‌لۆیستی نه‌ته‌وه‌یمان و گه‌یشتمان به‌كه‌ناری دل ئارامی.
ئه‌مرۆ ئیوه‌ی سه‌ركرده‌ به‌و په‌ری شانازییه‌وه‌ بۆ ئیمه‌ی كورد له‌ ئاستی نیوده‌وله‌تیدا به‌ بایه‌خه‌وه‌ راو بۆچونه‌كانتان هه‌لویسته‌ی له‌سه‌ر ده‌كریت.جا له‌م گۆشه‌ نیگایه‌وه‌ هه‌لۆیست ده‌ربرینی ئیوه‌ به‌هه‌ند وه‌ر ده‌گیریت له‌ ئاستی نیونه‌ته‌ویدا له‌ به‌رامبه‌ر كیشه‌ی كورد له‌ پارچه‌كانی تری كوردستاندا چونكه‌ ئه‌مه‌ خه‌می ئیوه‌شه‌ كه‌چی تر ریگه‌ نه‌ده‌ن كوردله‌ پارچه‌كانی تری كوردستاندا له‌ لایه‌ن رژیمه‌ داگیركه‌ره‌كانه‌وه‌ بچه‌وسینرینه‌وه‌

له‌گه‌ل ریزو خۆشه‌ویستیم بۆ هه‌مووتان
سه‌نگه‌ر عه‌بولا محه‌مه‌د
رۆژنامه‌نووس
19/7/2011
سلیمانی
--------------------------------------------------
بۆ خاچی سوری نێوده‌وڵه‌تی
بۆ وه‌زاره‌تی ته‌ندروستی هه‌رێم
بۆ سه‌رجه‌م مرۆڤدۆستان

یه‌کێتی نیشتیمانی کوردستان ڕێگه‌ نادات که‌ل و په‌ل وپێداوێستی بگاته‌ ده‌ست شۆڕشگێرانی پارتی ژیانی ئازادی کوردستان له‌به‌رئه‌وه‌ پێویسته‌ ئێمه‌ وه‌کو گه‌لی کورد ڕێگه‌ نه‌ده‌ین ئه‌م بزوتنه‌وه‌ شۆڕشگێڕیه‌ له‌به‌رامبه‌ر ئێران شکست بهێنێت بۆیه‌ پێویسته‌ به‌هه‌موو لایه‌ک هاوکاری بکه‌ین بۆیه‌
ئه‌وه‌ی پێویسته‌ بگوترێت ئه‌وه‌یه‌ که‌ده‌بێت هه‌رچی زووتر کوردستانیانی خاوه‌ن هه‌ڵوێست مرۆڤدۆستان نیشتیمان په‌روه‌رانی کورد چالاکوانانی سیاسی و مافی مرۆڤ پزیشکان و سه‌رجه‌م چین و توێژه‌کانی کۆمه‌ڵگه‌ی کوردی بکه‌ونه‌ هه‌وڵدانێکی به‌په‌له‌ بۆ هاوکاریکردنی خوشک و برا گه‌ریلاکانیان کۆمه‌ک و پێداویستی پزیشکیان بۆ بنێرن چونکه‌ ئه‌گه‌ر ئیمڕۆ به‌په‌له‌ ئێمه‌ هاوکاری خوشک و براکانمان نه‌که‌ین و ده‌ستی هاوکارییان بۆ درێژ نه‌که‌ین ئه‌وا به‌دڵنیاییه‌وه‌ سبه‌ی ئه‌و هێزه‌ داگیرکاره‌ی کۆماری ئیسلامی ئێران خاک و ماڵمان داگیرده‌کات.
-------------------------------------------
گفتم خدا کجائی گفتا که خود ندانم گفتم که نا توانم گفتا که آن بدانم گفتم چه بایدم کرد گفتا که من ندانم گفتم که روح پاکت گفتا ربوده ملا گفتم که دین و ایمان گفتا اسیر ملا گفتم چه شد عدالت گفتا فنا زملا گـفـتم کـه نـایـب تــو گفتا نبوده ملا گفتم نماز و روزه گفتا ریای ملا گفتم که عدل و انصاف گفتا نداره ملا گفتم که شرم و عفت گفتا نجو زملا گفتم حسین و طفلان گفتا دکان ملا گفتم روان بشد خون گفتا ز ریش ملا گفتم که مکر و حیله گفتا عیان زملا گفتم که اشک و ناله گفتا فزوده ملا گفتم که ریش و تسبیح گفتا تفو به ملا گفتم که گاز خردل گفتا عطای ملا گفتم چماق و نیزه گفتا عصای ملا گفتم لباس شخصی گفتا اجــیــر ملا گفتم که خون سهراب گفتا غذای ملا گفـتم که خـون ملـت گفتا شراب ملا گفتم که خاک ایران گفتا نجس زملا گفـتــم دلار نـفـتی گفتا به جیب ملا گفتم که مهر ورزی گفتا خطای ملا گفتم عزا و شیون گفتا ســـرود ملا گفتم که قصر شاهان گفتا طـویـله مـلا گفتم که تاج کورش گفتا به چنگ ملا گفتم که ننگ ونفرین گفــتا نـثـار مـلا گفتم که تیر نا حق گفتا به قلب ملا گفتم عذاب و آتش گفتا به گور ملا گفتم که روز محشر گـفـتا عذاب ملا گفتم که گرز رستم گفتا به کو...ن ملا گفتم که رهبر ما گـفتا چلاق مـلا گفتم که بنگ وشیره گـفـتا رفیق ملا گفتم جنون و شهوت گـفـتا مـرام ملا گـفتم سـیه عـمامه گـفـتا سـلاح ملا گفتم چه بایدم کرد گفتا حذر زملا گفتم براگ اوباما گفتا که نوچه ملا گفتم که روس ملعون گـفـتا رئیس ملا گفتم که چین و ماچین گفتا شـریک ملا گفتم که بانو مرکل گفتا عروس ملا گفتم که پیر لندن گفتا که مام ملا گفتم که بانک مونی گفتا غلام ملا گفـتم که آرزویـت گفتا زوال مـلا گفتم به دین و ایمان گفتا که ریده ملا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر