Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ مرداد ۳, دوشنبه

رژیم ایران از ترس خیزش مردمی به جنگ با گریلاهای کرد روی آورده است تا ملت را گول بزند برای چند روزی و یا ماه هی


رژیم ایران از ترس خیزش مردمی به جنگ با گریلاهای کرد روی آورده است تا ملت را گول بزند برای چند روزی و یا ماه هی
امروز بین افسران ارشد ارتش ایران و افسران ارشد ارتش ترک در شهر ماکو نشست مخفیانه داشته اند و برنامه ریزی برای عملیات مشترک و استفاده از بمب شیمایی بحث و گفتگو نموده اند دیروز بعداز ظهر ساعت 16.00 به وقت محلی یک هلیکوپتر نظامی شامل معاونت عملیاتی ارتش ترکیه همرا با 6 جنرال دیگر وارد شهر ماکو شده اند و ایران گفته است اگر در این جنگ به نفع دو کشور تمام نشود خطر استقلال کردستان وجود دارد در این نشست به توافق رسیده اند که هر طوری شده است ناسیونالیستهای عرب را علیه کردها بشورانند و بتوانند بر حکومت اقلیم کردستان تسلط کامل پیدا کنند و حتی برنامه ای پیاده کنند که حکومت اقلیم کردستان بدون اجازه این دو کشور هیچ عملی را انجام ندهند و یا حتی سفرهای که مقامات اقلیم کردستان به کشورهای اروپایی انجام میدهند از این سفرها و چه بحثهای شده است خبر داشته باشند و این هیئت نظامی ترک امروز بعد از ظهر ساعت 13.00 به وقت محلی به ترکیه بازگشتند و در باره چند نقاط مهم مورد نظرشان به توافق نرسیده اند یکی از این نقاط که نتواسنتد به توافق برسند بحث در باره ربوده شدن عسکری در کشور ترکیه میباشد و دوم نقاطی که نتوانستند درباره اش بتوافق برسند استفاده از سلاحهای میکروبی علیه گریلاها میباشد که افسران نظامی ترکیه شدیدا این درخواست را رد نمودند و در این باره مخالف این طرح بودند چرا چون ترکیه در نظر دارد به اتحادیه اروپا به پیوندد و این میتواند ضربه ی خطرناکی به سیاست خارجی و داخلی ترکیه بزند.
و از زاویه ی دیگر رژیم ایران به شدت در ترس و واهمه بر سر میبرد و خود به خوبی میداند که وضعیت داخلی ایران خیلی ملتهب است و اوضاع داخلی در خطر انفجار میباشد و هر لحظه بیم آن میرود که ملت به خیابانها بریزند و سرنوشت سران جنون بیمار خونآشام جمهوری بوگند اسلامی را مثل حسنی مبارک و بن علی و قذافی که در حال مرگ میباشد دچار بشوند و رژیم وارد چنگ شدن با کشوری و یا جنگی را دنبال میکند چرا چون نجات و باقی ماندن بر سر قدرت در جنگ میبیند روز بروز ناراضایتی اجتماعی در حال انفجار میباشد با حمله به گریلا های پژاک میخواهد این را توجی کند که دارد برای دفاع از یک پارچگی ارضی کشور به جدای طلبان کرد حمله نموده است و میخواهد ملت را گول بزند در این راستا و باید ملت ایران بیدار باشند که پژاک به هیچ عنوان خواستار جدای از ایران نیست بلکه خواستار حقوق برابر و برقراری دموکراسی و رعایت حقوق بشر و آزادی بیان میباشد در ایران بنابر این رژیم ایران این جنگ را به راه انداخته است به این خاطر که زیر پای خود در منطقه به شدت خالی میبیند و احساس میکند که دارد منزوی میشود و این قردتنمای هم بیشتر برای این است که بگوید ها ی جهانیان من هستم اما به داخل این مملکت نگاه نمیکنند جهانیان که چه میگذرد و 40% مردم ایران زیر خط فقر قرار دارند زندگی در ایران جهنم شده است برای مردم ایران از یک سو رژیم جنایتکار آخوندی طرح ضد بشری بدحجابی را به میدان آورده است و زنان را سرکوب میکند و از سوی دیگر به مامورینش دستور داده است هر زنی که دیدند که بد حجاب است بهش تجاوز کنند یعنی جنایت دولتی و تجاوز به عنف دولتی بر اساس حکم ولایت فقیه قانونی شده است این تجاوزاتی که در ایران صورت میگیرد.

با تشکر ساموئیل کرماشانی 25/7/2011
امروز روز مرگ تروریزم آخوندی و شکست ولایت فقیه‌ دروغین و مردم فریب رسیده‌است و در مرداب مرگ و نابودی سرگردان و بی سامان گشته‌است .زندباد کوردستان .

جالبه‌ تروریست هم باید این حرف را بزند؟ایران مادر تمام تروریستهای جهان است چون خودش شوت است از جهان فکر میکند جهانیان هم چیزی حالیشون نیست.لعنت بر این فاشیستهای کثافت بمیرند و نابود شوند این روباهان مکار

این رفتارهای ایران بخشی از سیاست مظلوم نمایی خود میباشد . ایران خود بخشی از پروژه تروریسم است که سناریو ان اوایل انقلاب برای رژیم خمینی طرح ریزی شد. امروز هم این سایت در چارچوب رسیدن امریکا به منافع کاپتالیستیش توسط ایران در سطح جهان به اجرا در میایند . ایران خود را برای سیاست نوین امریکا که همان پروژه اسلام نرم در خاور میانه میباشد اماده میکند و پشتیبانی امریکا در جنگ با حرکت ازادی خواهی ملت کرد در شرق کردستان از ایران و ساپورت هوایی و کمک و سکوتش حکایت را بسیار زیبا نشان میدهد. همین دیروز بود که خامنه ای رسما اعلام کرد که حاضر است با امریکا به گفتگو و صلح بنشیند. باید این سیگنالها را دید.
///////////////////////////////////////

مگر آلمانیها از دست رژیم ایران ضرر و زیان را ندیده اند سربازان آلمانی توسط اسلحه های ایرانی در افغانستان کشته میشوند.

رژیم جنون بوگند ترور و وحشت اسلامی در یک خبر مسخره و آخوند ساخته مدعی دستگیری رفیق مبارز مهندس عبدالرحمان حاج احمدی شد و از دولت آلمان درخواست نموده است که ایشان را دستگیر کنند مثل اینکه دولت آلمان میکونوس را فراموش نموده است و ترورهای که در عراق و افغانستان انجام میگیرد و سربازان آلمانی هدف سلاحهای ایرانی قرار میگیرد فراموش نموده است.
این هیاهو های که رسانه های وابسته به رژیم دست به آن زده اند نشانه شکستشان است که در برابر گریلاهای قهرمان شکست خورده اند و به ناچاری به سیاست دیپلماتیک روی آورده اند دیپلمات تروریستهای رژیم جنون بوگند ترور و وحشت ولایت فقیه.
رژیم ضد خلقی جمهوری اسلامی از دولت آلمان برای بار چندم خواستار دستگیری و محاکمه عبدالرحمان حاج احمدی از رهبران پژاک شد و تا کنون هم درخواستهایش با قاطعیت رد شده است
صالحی پلید وزیر امور خارجه تروریست و جنایتکار رژیم در گفتوگوی تلفنی خود با آقای وستروله، درخواست کرده دولت آلمان با پژاک برخورد کرده و عبدالرحمان حاجی احمدی، رهبر این گروه که در امنیت و سلامتی کامل در محل اقامتش در آلمان بسر میبرد را محاکمه کند.
البته به این لاشخورهای عضو باندهای سیاه بین المللی ترور و مواد مخدر باید گفت زرشک هر گونه سلب اسایش ازعبدالرحمان مصادف است با به هوا شوت شدن پایگاه های سرکوبشان در کردستان به هوا و اگر به خودشان خیلی اطمینان دارند این گوی و اینهم میدان در چند روز گذشته عملیات پاسخدهی پیشمرگان قهرمان نشان داد چه کسی

پیروز میدان است.
گریلا با ایمان میجنگد هرچند از جنگ بیزارند و این جنگ توسط زورگویان به این عزیزان تحمیل میشود اما با ایمان دربرابر دشمن می ایستند و از خود دفاع میکنند.
ساموئیل کو
-----------------------------------

تجاوز جمهوری اسلامی ایران به خاک اقلیم کرد را محکوم میکنیم


نیروهای سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی در پی عملیاتهای گسترده ای که در روزهای اخیر در نوار مرزی آغاز کرده بودند ،امروز بیست و پنجم تیر با نقض قوانین بین کشوری با عبور از خط مرزی وارد خاک اقلیم جنوب
کردستان شدند.
شایان ذکر است که این عملیات با شرکت چندین هزار نظامی و با پشتیبانی هلیکوپتر و سلاح های سنگین همچون توپ و تانک در منطقه مرزی "زلی " و "دره کوکە " در جریان است.
این تحرکات نظامی با عکس العمل نیروهای گریلای حزب حیات آزاد کردستان "پژاک" مواجه گشته و سبب درگیری شدید بین نیروهای گریلا و نیروهای نظامی ایران شده است.
این عملیات نقض فاحش اصول حقوق بین الملل، دهن کجی آشکار به مبارزات ملت کرد و شدیدا محکوم است.
-----------------------------------------------
من کاملا با جواب نگارنده زیر همکرم چرا چون رژیم ننگین نگبت بار آخوندی در طول 32 سال حاکمیت ننگینش نشانداده است که یک رژیم دروغگو و فریبکار و مکار میباشد چون با باند قاچاق بین المللی موادمخدر همکار است آنها هم برای ماندگاری این رژیم از هیچ چیزی فروگزار نمیکنند.

نکات مثبت و منفی نامه سرگشاده ۵۰۰ فعال مدنی، سیاسی و روزنامه نگار




به نظر من چند نکته مثبت در نامه سرگشاده وجود داشت ولی مخصوصا از2 منظر مهم بود:
1- در آن تاریخ مشخص یعنی 19.07.2011 ابتدا نامه 300 نفره منتشر شد که یکی مشخصا محکوم کردن تهاجم نظامی 16.07.2011 جمهوری اسلامی به کردستان بود.


2- دیگری واکنش سریع و به موقع در این حرکت درست 3 روز بعد از حمله و تجاوزنظامی به کردستان عراق بود.
همین 2 نکته باعث می شد که از روی ضرورت بتوان صرفا با توجه به کلیات آن ناچارا همراهی کرد و آن را امضا کرد چرا که فضای اینترنت و مباحث انجام شده مخصوصا در فریند فید ,فیس بوک , بالاترین و....خطر بزرگ نوعی همراهی و سکوت در مقابل تهاجم نظامی جمهوری اسلامی را به عناوین مختلف نشان می داد . این نامه فضای سکوت حاکم شده و بی عملی سیاسی را در آن تاریخ و روزمشخص شکست و این امر بسیار مهمی بود در آن تاریخ , اما یک اشکال اساسی در پایان متن و راهکار ارائه شده وجود دارد و آن هم توهم پراکنی و خوش خیالی سیاسی تهیه کنندگان متن نامه ( و نه امضا کنندگان آن ) است که با ظرافتی خاص سعی کردند که موضع سیاسی سازشکارانه خود را به جمع امضا کنندگان تحمیل کنند. تنظیم کنندگان نامه ( و نه امضا کنندگان آن ) در پایان متن اینگونه نوشته اند:
همچنین پیشنهاد و راهکار ما برای حل مسئله‌ی کُرد در ایران، نه جنگ مسلحانه و حمله‌ی نظامی که فراهم آوردن فضای فعالیت مدنی از سوی حاکمیت و طرح مطالبات کُردها توسط فعالان و احزاب منتقد و مخالف به شیوه مسالمت آمیز است.
نوشتن چنین پیشنهاد و راهکاری خطاب به حاکمیت اگر نگوئیم که خوش خیالی سیاسی و ساده انگارانه است اما می توان گفت که با واقعیات سیاسی حاکم بر سیاستها و ماهیت رژیم اصلا هم خوانی ندارد و حاکمیتی که از بین بیش از 70 میلیون جمعیت ایران فقط صلاحیت 4 نفر را تائید می کند یعنی اینکه فقط به 4 نفر اعتماد دارد که در ابتدا 3 نفر آنها به تقلب در انتخابات درون حاکمیتی اعتراض می کنند که یکی (محسن رضائی ) بعد از مدتی سازش می کند و به غلط کردن می افتد و 2 نفر دیگر را رژیم سران فتنه می نامد و نه تنها آنان را در خانه زندانی می کنند بلکه همسران آنها را نیزکه در حاکمیت نقش داشته اند را نیززندانی می کنند و ده ها نماینده سابق مجلس , وزیر سابق و معاون وزیر سابق رژیم راهمچنین زندانی و به محاکمه و اعترافات تلویزیونی می کشانند و هزاران نفر را زندانی و شکنجه می کنند و از تجاوز نیز دریغ نمی کنند و ده ها نفر در اعتراضات خیابانی کشته و هزاران نفر زخمی می شوند .
اکنون کاندید چهارم را نیز جریان انحرافی و مرتبط با اجنه می نامند و حتی پس از آن بحث خوردن و حلال بودن گوشت شیطان و اجنه ای مطرح می شود که وجود خارجی ندارند و احمدی نژاد را تهدید می کنند که آقا خامنه ای می تواند زن شما را به شما نیزحرام کند وعلاوه بر آن ده ها نفر از افراد مرتبط با مشائی و احمدی نژاد را دستگیر می کنند.
علاوه بر همه این موارد حداقل 17 وبلاگ نویس و 22 روزنامه نگار و چند بازیگرو کارگردان سینما و ده ها نفر ازفعالین جنبش زنان , دانشجوئی و کارگری و صدها بازداشتی اعتراضات خیابانی هنوز در زندان هستند و همچنان اعدام غیر انسانی و وحشتناک گروهی و دسته جمعی زندانیان تحت عناوین مختلف ادامه دارد و طرح سلب امنیت اجتماعی و سرکوب زنان و جوانان ادامه دارد و همه ذکر و فکر حاکمیت چگونگی پیش بردن طرح تفکیک جنسیتی و جدا سازی هرچه بیشتر زنان و مردان در اجتماع است.
بنابراین چنین پیشنهاد و راهکاری که انجام آن توسط حاکمیت غیر ممکن است فقط می تواند یک خوش خیالی سیاسی باشد.
به باور من راهکار گریز ناپذیری که در مقابل مردم ایران وجود دارد یادگیری از تجربیات مردم سوریه و عدم سازش با حاکمیت و پایداری در مبارزه است.


نظام جلالی 25.07.2011
منابع

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر