Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ تیر ۱۶, پنجشنبه

جنون اسلامی در این قرن مدرن و سایه ی این جنون بر سر ملت ایران





جنون اسلامی در این قرن مدرن و سایه ی این جنون بر سر ملت ایران
روزهای اول انقلاب یادم هست بزرگترها در دوره ها و مهمانیها به مسخره میگفتند پیاده روها و اتوبوسها را هم به زودی زنانه و مردانه خواهند کرد ..... سالها گذشت و اتوبوسها زنانه و مردانه شد و همه به این توهین تن در دادند ..... متاسفانه این تفکیک جنسیتی در دانشگاه هم عملی خواهد شد و در سکوت به همه خفت و خاری تن داده خواهد شد


///////////////

مخالفان قذافی خود را به طرابلس نزديک می کنند

پس از گذشت چهار ماه از آغاز ناآرامی ها و درگیری های لیبی، انقلابیون این کشور رفته رفته به هدف نهایی خود یعنی اشغال طرابلس و تبع ‌آن سرنگونی رژیم قذافی نزدیک می شوند.

****

رسانه ها روز پنج شنبه از ادامه پیشروی مخالفان رژیم قذافی به سمت طرابلس و رسیدن آنها به خطوط مقدم درگیری با گردانهای امنیتی وابسته به قذافی و همچنین اسیر شدن شماری از مزدوران دیکتاتور لیبی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه

های عربی، درگیریهای شدیدی در اطراف طرابلس جریان دارد و پایتخت لیبی در تیررس انقلابیون قرار دارد.

گردانهای طرفدار قذافی از درگیریهای شدیدی که در اطراف طرابلس جریان دارد، گریخته اند به طوری که زمینه را برای پیشروی میدانی انقلابیون فراهم کرده است.

رویترز نیز در این زمینه گزارش داده است انقلابیون لیبی روز گذشته سوار بر دهها دستگاه خودرو که برخی از آنها به سلاحهای ضد هواپیما و موشک انداز مجهز بود، به خطوط مقدم درگیری با گردانهای امنیتی وابسته به قذافی رسیدند.

انقلابیون و طرفداران قذافی به تبادل آتش دست زدند به طوری که ستونهایی از دود بر فراز مناطق درگیری بالا رفت، شاهدان از عقب نشینی سریع نیروهای قذافی از صحنه های درگیری نظامی خبر داده اند.

هدف انقلابیون از تصرف القوالیش، پیشروی به سمت جنوب شرق طرابلس و سیطره بر بزرگراه واقع در شمال پایتخت لیبی اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، انقلابیون توانستند در جریان تصرف القوالیش، شماری از مزدورانی را که به همراه گردانهای امنیتی قذافی با انقلابیون می جنگیدند، اسیر کنند، برخی از آنها اعتراف کردند از کشورهای گینه و مالی با گرفتن پول به کمک قذافی آمده اند.

شبکه تلویزیونی فرانس24 نیز در گزارشی اعلام کرد، مخالفان رژیم لیبی که روز گذشته موفق شدند منطقه راهبردی قوالیش واقع در 50 کیلومتری شمال شرق طرابلس را به تصرف خود در آورند، امروز نیز با کمک هلیکوپترها و جنگنده های ناتو به پیشروی های قابل توجه دست یافتند.

منطقه قوالیش برای انقلابیون لیبی از اهمیت راهبردی بسزایی برخوردار است، چرا که شهر نظامی غریان در منطقه کوهستانی نفوسا در نزدیکی این منطقه قرار دارد.

منطقه کوهستانی نفوسا دارای اهمیتی زیادی برای نظامیان دولتی وابسته به رژیم قذافی است ؛ چرا که از این منطقه کوهستانی می توانند تمام حرکات مخالفان را تحت کنترل خود داشته باشند.

گزارشگر فرانس24 افزود، پس از گذشت چهار ماه از آغاز ناآرامی ها و درگیری های لیبی، انقلابیون این کشور رفته رفته به هدف نهایی خود یعنی اشغال طرابلس و تبع ‌آن سرنگونی رژیم قذافی نزدیک می شوند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر