Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ تیر ۱۳, دوشنبه

'قاضی جنایتکار به این پدر رنجدیده گفت ملاقات نمی دهم، پسرت بمیرد'


'قاضی جنایتکار به این پدر رنجدیده گفت ملاقات نمی دهم، پسرت بمیرد'
بایزید شریفی، پدر کمال شریفی به بی بی سی فارسی گفت "روز گذشته نامه ای برای رئیس دادگاه انقلاب سقز(آقای شایق) نوشتم کسی که حکم ۳۰ سال زندان پسر من را صادر کرده است، وقتی نامه را به او دادم، خواهش کردم که به من اجازه بدهند تا من یا مادر کمال او را ملاقات کنیم و از او بخواهیم تا اعتصابش را بشکند اما قاضی گفت نمی خواهد بروید پیش او ،بگذارید بمیرد." بایزید شریفی، پدر کمال شریفی زندانی کردی که بیش از یک ماه است در زندان میناب دست به اعتصاب غذا زده، اعلام کرد: "امروز حوالی ظهر (دوشنبه ۱۳ تیرماه) یکی از دوستانش زنگ زد و گفت حال پسرم خیلی بد است."
پدر این زندانی کرد به بی بی سی فارسی گفت "روز گذشته نامه ای برای رئیس دادگاه انقلاب سقز(آقای شایق) نوشتم کسی که حکم ۳۰ سال زندان پسر من را صادر کرده است، وقتی نامه را به او دادم، خواهش کردم که به من اجازه بدهند تا من یا مادر کمال او را ملاقات کنیم و از او بخواهیم تا اعتصابش را بشکند اما قاضی گفت نمی خواهد بروید پیش او ،بگذارید بمیرد."
بایزید شریفی با اشاره به اینکه احمد شریفی وکالت فرزندش را بر عهده دارد گفت در تماسی که امروز با وکیل پسرم داشتم او تقاضای تجدید نظر در پرونده را مطرح کرده و ما منتظر جواب مسئولان هستیم."
همچنین به گفته آقای شیخی قرار است برای پیگیری وضعیت فرزندش به "کمیسیون اصل نود مجلس و قوه قضائیه نیز نامه نوشته شود."
کمال شریفی به دلیل شرایط نامناسب زندان میناب دست به اعتصاب غذا زده و به گفته خانواده اش "نزدیک به ۴۰ روز است که در اعتصاب غذا به سر می برد. "
این فعال سیاسی کرد در سال ۸۷ در شهر سقز دستگیر شد و بعد از محاکمه در دادگاه های سقز و سنندج به ۳۰ سال زندان و تبعید محکوم شده است.
////////////////////////////////
آیا چرا هم حزب دموکرات کردستان ایران و هم جمهوری اسلامی از نحوه ی ترور دکتر عبد الرحمان قاسملو خودداری میکنند اگر زدو بندی در میان نیست آنها رفتند دکتر عبدالرحمان قاسملو را ترور کردند آنهم در روی یک میز مبهم غیر روشن و غیر واضح به اصطلاح مزاکره بعدش در تشیع جنازه دکتر عبدالرحمان قاسملو شرکت میکنند سران جمهوری اسلامی و سفیرانش در اروپا؟ و از زاویه دیگر اعضای این حزب به آسانی به ایران سفر میکنند و به این آسانی به سفارت ایران به طور هفتانه رفت و آمد میکنند دیگر نوشتن نامه برای دبیرکل این دو بخش متلاشی شده معنای ندارد که یک پناهنده محنتزده دارد برای کاک خالد عزیزی نامه مینویسد.
ریش در زیر دست ملا است آقایان کمیتهای خارج کشوری دو بخش حزب دموکرات کردستان ایران به این آسانی به ایران سفر میکنند و در ایران زمین و خانه میخرند و شب و روز در سفارتخانه های رژیم قهوه و چای مینوشند خوب طبیعیست که کسی با نام حزب دموکرات کردستان به اروپا بیاید بهش اقامت نمیدهند چرا چون پرونده آقایان روشده .
با تشکر ساموئیل کرماشانی
5/7/2011

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر