Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ تیر ۲۵, شنبه

تجاوز نیروهای جنون سپاه پاسداران به خاک اقلیم کردستان



رژیم ایران داخل خاک عراق شد بنابر خبرهای که توسط تلفن دریافت نموده ام در یک ساعت قبل نیروهای زمینی سپاه پاسداران رژیم جنون اسلامی وارد خاک اقلیم کردستان شدند و 3 پاسدار توسط رزمآوران آزادی کردستان به هلاکت رسیده اند و تعدادی دیگر زخمی شده اند درحال حاضر نیروهای زمینی سپاه پاسداران در حال یشروی به سوی کوه های قندیل هستند و مسئولین اقلیم کردستان سکوت کرده اند یک گروه از پیشمرگان قدیمی به
حالت آماد باش در آمده اند و خود را برای رویاروی با نیروهای متجاوز رژیم جنون اسلامی هستند.

دولت ایران مهلت 72 ساعاته‌ به‌ مردم روستا نشین مناطق مرزی قندیل کردستان داده‌ است که‌ ان مناطق را تخلیه‌ کنند ،
طبق خبر سایت خبری پیامنیر نیوز: فرماندار منطقه‌ سنگسر اعلام کرد که‌ دولت ایران مهلت سه‌ روزه‌ به‌ ساکنان این منطقه‌ داده‌ است که‌ منطقه‌ قندیل را تخلیه‌ کنند.
همجنین دولت فاشیتی ایران اعلام کرده‌ است که‌ اگر این مناطق تخلیه‌ نشود دولت ایران هیچ مسولیتی در قبال جان و مال این روستاییان نخواهد داشت.
دول
Peyamner
کردستان - ضرب الاجل 72 ساعته‌ ایران به‌ کوچ‌نشینان دامنه‌‌های قندیل

- جمهوری جنون اسلامی ایران به‌ کوچ‌نشینان دامنه‌‌های قندیل هشدار داده‌ است که‌ درمدت سه‌ روز نسبت به‌ ترک محل سکونتشان اقدام کنند.

به‌ گزارش خبرگزاری پیامنیر، دولت ایران به‌ ساکنان دامنه‌‌های قندیل هشدار داده‌ است "در عرض سه‌ روز نسبت به‌ ترک محل سکونت خود اقدام نمایند" در غیر اینصورت مسئولیت هرگونه‌ عواقبی به‌ عهده‌ خود آنان خواهد بود.

دهیار روستای "سنگسر" به‌ خبرگزاری پیامنیر گفت: دولت ایران به‌ بهانه‌ وجود اعضای حزب کار گران کوردستان و پژاک و احتمال عملیات نظامی آنان علیه‌ جمهوری اسلامی ایران، به‌ ساکنان دامنه‌‌های قندیل هشدار داده‌ است که‌ در عرض سه‌ روز نسبت به‌ ترک محل اقامت خود اقدام نمایند در غیر اینصورت مسئولیت عواقب ماندن در این مناطق به‌ عهده‌ خود آنان می‌باشد.

وی تصریح کرد که به‌ منظور مقابله‌ با بروز حوادث احتمالی،‌ هماهنگی‌های لازم با سازمان صلیب سرخ جهانی صورت گرفته‌ است.

طی چند سال گذشته‌ و به‌ ویژه‌ با پایان فصل سرما دولت جمهوری اسلامی ایران به‌ بهانه‌ وجود اعضای حزب کارگران کوردستا و حزب حیات آزاد کوردستان، مناطق مرزی اقلیم کوردستان را هدف آتش توپخانه‌‌های خود قرار می‌دهد که‌ موجب کشته‌ و زخمی شدن غیر نظامیان منطقه شده‌ و خسارات زیادی به‌ دامدارن،‌ مزارع و کشاورزی منطقه‌ وارد کرده‌‌ است.

-----------------------------------

له‌نێو خاکی هه‌رێمدا، پێکدادانی چه‌کداری له‌نێوان هێزه‌کانی ئێران و پژاکدا رویدا

(سبه‌ی):
له‌گه‌ڵ به‌رده‌وامی بۆردومانی ناوچه‌ سنورییه‌کان له‌لایه‌ن کۆماری ئیسلامی ئێرانه‌وه‌، شه‌وی (هه‌ینی) رابوردو پێکدادانی چه‌کداری له‌نێوان هێزه‌کانی ئێران و پژاکدا رویدا
----------------------------
کوردستانی - ئێران مۆڵه‌تی (72) كاتژمێر ده‌داته‌ ره‌وه‌نده‌كانی بناری قه‌ندیل كه‌ شوێنه‌كانیان چۆڵبكه‌ن
Peyamner
راپه‌ڕین 16 ته‌موز/ یۆلیۆ (PNA) - به‌ڕێوه‌به‌ری شاره‌دێی سه‌نگه‌سه‌ر رایگه‌یاند، ئێران مۆڵه‌تی سێ رۆژی داوه‌ته‌ ره‌وه‌نده‌كانی بناری قه‌ندیلی كه‌ شوێنه‌كانیان چۆڵ بكه‌ن.

به‌ڕێوه‌به‌ری شاره‌دێی سه‌نگه‌سه‌ر "هێمن عه‌بدوڵلا" له‌لێدوانێكدا به‌ ئاژانسی هه‌واڵی په‌یامنێری راگه‌یاند،به‌مه‌به‌ستی به‌خێوكردنی ئاژه‌ڵه‌كانیان به‌ده‌یان هاولاَتی و ئاژه‌ڵداری سنوری شاره‌دێی سه‌نگه‌سه‌ر رویان له‌ كوێستانه‌كانی بناری قه‌ندیلی ناوده‌شتی سنوری شاره‌دێكه‌مان كردوه‌،به‌لاَم به‌بیانوی بونی چه‌كدارانی "پژاك و په‌كه‌كه‌" و ئه‌نجامدانی هێرش بۆ سه‌ریان ئێران ئه‌و گوندنشینانه‌ی ئاگادار كردوه‌ته‌وه‌ كه‌ پێویسته‌ له‌ماوه‌ی سێ رۆژدا شوێنه‌كانیان به‌جێ بهێڵن به‌ پێچه‌وانه‌وه‌ له‌ رودانی هه‌رشتێك خۆیان به‌رپرسیارن.

وتیشی،له‌گه‌ڵ خاچی سوری نێوده‌وڵه‌تی هه‌ماهه‌نگیمان هه‌یه‌ كه‌ له‌كاتی رودانی حاڵه‌تی كتوپڕو ئاواره‌ بونی ئه‌و هاولاَتیانه‌، خێوه‌تگه‌یان بۆ بكه‌ینه‌وه‌و هاوكاریان به‌سه‌ر دابه‌ش بكه‌ین.

ماوه‌ی چه‌ند ساڵێكه‌و به‌ تایبه‌ت له‌ وه‌رزی به‌هارو هاوین،تۆپخانه‌كانی كۆماری ئیسلامی ئێران به‌ بیانوی بونی چه‌كدارانی پژاك و په‌كه‌كه‌،ناوچه‌ سنوریه‌كانی هه‌رێم بۆردومان ده‌كات و به‌هۆیه‌وه‌ تاوه‌كو ئێستا زیانی ماددی و گیانی زۆر به‌ر هاولاَتیانی ئه‌و سنورانه‌ كه‌وتوه‌ به‌ تایبه‌ت ئه‌وانه‌ی كه‌ سالاَنه‌ بۆ مه‌به‌ستی كشتوكاڵ كردن و ئاژه‌ڵداری روو له‌و ناوچانه‌ ده‌كه‌ن.
----------------------------------

ادعای افسر پیشین سی.آی.ای: اسرائیل شهریور به ایران حمله می کند!!

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل - یک افسر پیشین سی.آی.ای مدعی شد که اسرائیل بسیار زود، (در همین شهریور ماه، دو ماه دیگر) به تأسیسات هسته ای ایران حمله خواهد کرد.

آقای رابرت بایر، که بیست و یک سال افسر اطلاعاتی سی.آی.ای مأمور خدمت در خاورمیانه بود، در مصاحبه ای تلویزیونی در لوس آنجلس ادعا کرد که حمله اسرائیل به تأسیسات اتمی جمهوری اسلامی ایران ، تا قبل از پاییز صورت خواهد گرفت.

آقای رابرت بائر در این مصاحبه، در ارزیابی های خود حتی چنان پیش رفته که این را هم گفته که با حمله نظامی قریب الوقوع اسرائیل به ایران، پای آمریکا به یک جنگ دیگر در منطقه کشانده خواهد شد، و به گفته آقای بایر، این بار، به طور جدی جان سربازان و شهروندان آمریکا را به خطر خواهد افکند.

آقای رابرت بایر ادعا کرده که «تقریبا مطمئن است که آقای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در همین هفته ها، مشغول طراحی حمله نظامی به ایران است».

آقای رابرت بایر گفت، ماه سپتامبر، شهریور ، را از این نظر موعد جدی برای حمله اسرائیل به ایران می داند که قرار است در این ماه، مجمع عمومی سازمان ملل به احتمال زیاد درباره استقلال کشور فلسطین رأی گیری کند.

این افسر پیشین سی.آی.ای در ادامه ادعاهایش افزود که وزیر دفاع پیشین آمریکا، آقای رابرت گیتس (که دو هفته پیش خدمتش پایان گرفت و جایش را به آقای لئون پانتا داد) از نفوذ خود برای جلوگیری از یک حملۀ اسرائیلی به ایران استفاده می کرد، اما به گفته آقای بایر، اکنون با آغاز کار آقای پانتا به عنوان وزیر دفاع آمریکا، پنتاگون دستور طراحی دقیق حمله به ایران را صادر کرده است.

گفتنی است: ادعاهایی از قبیل اظهارات آقای بایر در سال های پیش نیز تکرار شده بود و بویژه روزنامه ساندی تایمز که از این نظر بدنام است و در دروغگویی درمورد اسرائیل همواره ید طولایی دارد، دهها بار در سال های گذشته، نوشته بود که حمله اسرائیل به ایران بسیار قریب الوقوع است اما بارها معلوم شد که ساندی تایمز و افرادی دیگر از این قبیل مانند چوپان های دروغگو بودند.

دولت اسرائیل تاکید دارد که این کشور با جامعه جهانی در قبال تحریم های جدی علیه ایران همگام است.

----------------------

اجلاس امروز مخالفان اسد در استانبول؛ سیلی دیگری بر صورت سیاست خارجی ایران

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل - مخالفان حکومت سرکوبگربشار اسد در سوریه، امروز (شنبه) در استانبول ترکیه، گرد هم آمدند تا سرنوشت میهن خود را که گرفتار بزرگ ترین بحران بشری سی سال اخیر شده است، بررسی کنند.

نشست مخالفان بشار اسد در حالی در استانبول برگزار شد که از حمایت کامل دولت ترکیه و رهبران آنکارا برخوردار است.

تحلیلگران بخش فارسی رادیو اسرائیل می گویند برگزاری نشست مخالفان حکومت سوریه در استانبول، تنها یک روز پس از پایان همآیش دو روزۀ بررسی آینده لیبی در ترکیه، در حالی که نمایندگان ارشد کشورها عربی، اتحادیه اروپا و قدرت های جهانی در آن شرکت کرده بودند، بیش از پیش، ثابت می کند که ترکیه در نقش یک قدرت مؤثر و مهم منطقه ای برای حل بحران های جهان عرب ظاهر شده است.

به گفته این تحلیلگران رادیو اسرائیل، قدرت گرفتن ترکیه در معادلات لیبی و سوریه در حالی است که جمهوری اسلامی ایران کاملاً در این عرصه بازی را باخته است به ویژه آنکه نه تنها همچنان در کنار حکومت سرکوبگر بشار اسد ایستاده است، بلکه گزارش های زیادی در مورد افزایش کمک های حکومت ایران به نظام سرهنگ معمر قذافی در لیبی منتشر می شود.

ترکیه در حالی از شنبه میزبان نشست مخالفان اسد شد که وزیر خارجه ترکیه، آقای احمد داوود اوغلو، در روزهای اخیر در ایران بود تا تلاش کند که شاید جمهوری اسلامی ایران را از حمایت از سرکوبگری های سوریه دور کند.

در جریان نشست شنبه در استانبول، سخنگویان مخالفان حکومت اسد تاکید کردند که وعده دادن های بشار در مورد اصلاحات و رعایت آزادی های اساسی، دروغی بیش نیست، و نه تنها مقررات و قوانین اضطراری امنیتی باطل نشده، بلکه به صورت بسیار وخیم تری نیز اجراء می شود.

سخنگویان سوری اجلاس استانبول تاکید کردند که از آغازبحران عظیم سوریه که چهارمین ماه خود را پشت سر نهاده و وارد پنجمین ماه ماه خود شده است، دست کم دو هزار نفر از آحاد ملت سوریه به قتل رسیده اند، و رد پای یکهزار و پانصد نفر دیگر نیز ناپدید شده که هیچ بعید نیست شماری از آنها نیز به قتل رسیده باشند.

این سخنگویان همچنین گفتند هنوز حداقل پانزده هزار نفر از ملت سوریه در زندان است.

-------------------------

شهامت بی نظیر ملت سوریه: هر روز ده ها ستاره به زمین می کشند و باز سوریه غرق ستاره است

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل - روز شنبه ملت سوریه همانند بسیاری از شنبه های دیگر در چهارماه اخیر در حال خاکسپاری عزیزان خود بود.

در تازه اعتراض های گسترده ملت سوریه که جمعه رخ داد، طبق آخرین گزارش ها، دست کم سی و شش نفر دیگر کشته، و دهها تن نیز زخمی گردیدند.

گفته شد که تظاهرات جمعه سوریه، بزرگ ترین خیزش ملت شجاع وفداکار این کشور در چهار ماه اخیر بود.

شمار تظاهر کنندگان در سراسر سوریه، از نیم میلیون نفر فراتر رفته بود. جمعه قبل از آن، بنا بر ارزیابی ها، حدود 450 هزار نفر شرکت کرده بودند.

تحلیلگران بخش فارسی رادیو اسرائیل می گویند: ملت های منطقه و جهان با دیده تحسین شهامت بی نظیر ملت سوریه را نگاه کرده و ستایش می کند، زیرا در میان قیام های منطقه و تاریخ معاصر کمتر سابقه داشته که حکومتی سرکوبگر اینچنین هر روز دهها نفر از ملت را که اکثراً جوانان و نوجوانان تظاهر کننده پسر هستند، قربانی کنند، اما باز صدها هزار نفر و حتی نیم میلیون نفر، به خیابان ها بریزند - آن هم در حالی که جمعیت سوریه در مقایسه با کشورهای دیگر منطقه مانند مصر و ایران بسیار اندک است. سوریه 14 میلیون نفر جمعیت دارد.

(رادیو اسرائیل می گوید که این شعر را شاعر ایرانی سروده بود که هر روز ستاره ای به زمین می کشند و باز، این زمین هنوز غرق ستاره است، اما در مورد شهامت بی نظیر و مثال زدنی ملت سوریه، به نظر می رسد که اکنون این جوانان سوری هستند که به مصداق عینی و کاملاً حقیقی این شعر مبدل شده اند).

بشار اسد، مجری رهنمودهای خامنه ای- احمدی نژاد: پنهان شدن و انکار و نادیده گرفتن بحران

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل - هیلاری کلینتون، وزیر خارجه آمریکا که در ترکیه به سر می برد، شامگاه جمعه در استانبول گفت سوریه دیگر هرگز نمی تواند به وضعیتی شبیه قبل از آغاز خیزش مردمی باز گردد.

خانم کلینتون در همین حال گفت هنوز معلوم نیست که اوپوزیسیون سوریه چگونه می تواند پیشرفت کند و چه راهکارهایی در برابر دارد!

یادآوری می کنیم که پرزیدنت باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا، و پیش از آن، خانم کلینتون، هفته قبل تأکید کردند که بشار اسد مشروعیت خود را با جنایات فجیعی که مرتکب شده، کاملاً از دست داده است.

خانم کلینتون گفت اسد مباد ا در دلش فکر کند که هنوز غرب مشتاق باقی ماندن اوست؛ جنایاتی کرده که قابل گذشت نیست.

تحلیلگران بخش فارسی رادیو اسرائیل یادآوری می کنند که با گذشت 120 روز از سرکوب گری های گسترده در سوریه، بشار اسد تنها دو بار ذدر ملاء عام ظاهر شده و از آخرین بار که او حدود شش هفته پیش ظاهر شد، دیگر کاملاً پنهان شده است.

این تحلیلگران رادیو اسرائیل می گویند بشار اسد از آیت الله خامنه ای و محمود احمدی نژاد مشورت گرفته است که همان سیاست رژیم ایران را در مقابله با بحران های عظیم در پیش گیرد؛ از اساس وجود بحران را انکار کند و آنرا کاملاً نادیده بگیرد و کوچک ترین امتیازی ندهد.

معمر قذافی: ملت من کاغذ پاره های حسودان گردآمده در ترکیه را پایمال می کند

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل - یک روز پس از آنکه "گروه تماس لیبی" در پایان نشست دو روزه خود در ترکیه، حمایت کامل مالی، سیاسی و نظامی خود را از شورای مخالفان حکومت لیبی ابراز داشت، سرهنگ معمر قذافی، حاکم بخش هایی از لیبی، شنبه گفت این تصمیم «کوچک ترین ارزشی ندارد».

سرهنگ معمر قذافی گفت: «حتی اگر یک میلیون بار دیگر هم، خارجی ها این شورای شورشی ها را به رسمیت بشناسند، هنوز ملت لیبی برای این امر ارزشی قایل نیست و با پای خود، کاغذ پاره های حسودان را پایمال خواهد کرد».

تحلیلگران بخش فارسی رادیو اسرائیل می گویند که آقای معمر قذافی از نیمه اسفند ماه در برابر حملات گسترده دهها کشور عضو ناتو به خوبی تاب آورده و محبوبیت او در میان مردم بخش هایی از لیبی که همچنان در زیر حاکمیت او باقی مانده اند، نه تنها کاهش نیافته، بلکه مورد ستایش بیشتر نیز قرار گرفته است.

آقای قذافی که در کشته شدن پسر کوچک و سه نوه خردسالش در حملات هوایی ناتو عزادار شد، شنبه در سخنرانی در برابر هزاران نفر از هوادارانش در شهرک "زلیتان" در شرق طرابلس، پایتخت لیبی، سخن می گفت.

نشست "گروه تماس لیبی" که روزهای پنجشنبه و جمعه در ترکیه برگزار شد، با به رسمیت شناختن کامل شورای مخالفان آقای قذافی، امکان انتقال همه اموال لیبی در جهان به این شورای انتقالی را فراهم کرد.

تحلیلگران رادیو اسرائیل می گویند: ترکیه با میزبانی اجلاس "گروه تماس لیبی" نه تنها منافع ترکیه را در حکومت احتمالی آینده لیبی – به ویژه در عرصه نفت – تضمین کرد، بلکه در قد و قامت یک میانجی جهانی برای حال معضل لیبی عمل کرد و نشان داد که بدون حمایت ترکیه، ناتو و جامعه جهانی نمی تواند نظرات خود را در قبال لیبی پیش برد.

وزیر خارجه آمریکا با داوود اوغلو در باره ایران در ترکیه به گفتگو نشسته است

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل -وزیرخارجه آمریکا شنبه با همتای ترکیه ای خود در باره برنامه اتمی ایران به گفتگو نشسته است.

در این زمینه، نوشته روزنامه ترکیه ای "صباح"، یک مقام آمریکایی که خانم کلینتون را در سفرش به استانبول همراهی می کند، درباره مسئله هسته ای ایران گفت: گرچه آمریکا و ترکیه در سال گذشته برسر "بیانیه تهران" و رأی منفی ترکیه به تحریم ها علیه ایران در شورای امنیت، به عنوان یک عضو غیردایم شورا، با یکدیگر اختلاف نظر داشتند، اما هر دو کشور مخالف دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای و خواهان اجرای قطعنامه 1929 شورای امنیت هستند.

به گفته این مقام آمریکایی، که روزنامه "صباح" نام او را نبرد، نظر به اینکه یک دوره از مذاکرات 1+5 و ایران، سال گذشته در استانبول با میزبانی ترکیه برگزار شد، لذا در گفت و گوی شنبه خانم کلیتنون با آقای داوود اوغلو، راه هایی برای از سر گیری احتمالی مذاکرات 1+5 با ایران مورد گفتگو قرار دارد.

عقو بین المل: مریم بهرمن علیرغم دستور آزادی همچنان در زندان است

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل – سازمان "عفو بین الملل" با انتشار بیانیه ای، ضمن انتقاد از تلاش جمهوری اسلامی برای موجه جلوه دادن بازداشت مریم بهرمن، فعال حقوق زنان و از اعضای کمپین یک میلیون امضاء، دولت جمهوری اسلامی را به پایبندی به تعهدات خود در چهارچوب میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی فرا خواند.

خانم مریم بهرمن بیست و یک اردیبهشت امسال، توسط مأموران امنیتی بازداشت شد، و خانه وی به مدت سه ساعت مورد تفتیش قرار گرفت و برخی از وسایل وی نیز ضبط شد.

در فاصله میان بازداشت خانم بهرمن در بیست و یکم اردیبهشت ماه تا چهاردهم تیر ماه سال جاری، وی در سلول های انفرادی بازداشتگاه پلاک 100 شیراز که زیر نظر وزارت اطلاعات است، نگهداری شد.

دادستان شیراز روز چهاردهم تیر دستور به آزادی خانم بهرمن از زندان شیراز داد اما هنوز معلوم نیست که چرا وی آزاد نشده است


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر