Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ مرداد ۲, یکشنبه

گریلا قهرمانان حماسه آفرین رزمآوران آزادی کردستان


ارتش رهایبخش ملی کرد پیروزمندانه در میدان هستند


-------------------------------------------------------------

موضوع افشاگری در باره توطئه ی مزدوران رژیم ایران و جاشهای خودفروش برای ضربه زدن به حزب حیات آزاد کردستان از راه نزدیک نمودن خود به پژاک و حتا تا جای هم پیشرفته بودند که به صفوف حزب حیات آزاد کردستان به پیوندند تا بتوانند این توطئه را اجرا کنند.
اسم و مشخصات این افراد همراه با عکس برای ایمیل برادران حزب حیات آزاد کردستان ارسال میشود و علنی منتشر نمیشود.
دوستان بر اساس خبرهای موثقی که بدستمان رسیده است و باید دربرابر آن سکوت نکرد و باید به دوستان و رزمآوران آزادی ملت کرد خبر داد این است که در نظر داریم افشای توطئه های رژیم که در اروپا طرح ریزی شده بود و تعدادی خودفروش را آماده کرده بودند تا بتوانند به داخل حزب حیات آزاد کردستان نفوذ کنند و بر اساس خواستهای رژیم عمل کنند که در مقابل این توطئه ها قول دادن زمین و ساختمان به این افراد داده شده بود افشا خواهیم کرد.
فردی که خودر را امیر فرحانی فر معرفی میکرد و بعنوان تجار ایرانی به کشور سوئد آمده بود این اسم مستعار بود معلوم شد که یکی از فرماندهان سپاه پاسداران در شهر کرمانشاه میباشد و اصلیت ایشان فارس است و بر زبان کردی تسلط خوبی دارد این توطئه را طرح ریزی و برنامه ریزی نموده بود.
و بنابر اخبار رسیده از داخل کشور اسم اصلی ایشان علی موسویفرد میباشد که شاید این اسم هم در داخل شهر کرمانشاه مستعار باشد که درجه سرتیپی دارد که سنش 46 سال میباشد و بر 4 زبان مسلط میباشد که عبارتند از زبان فارسی زبان عربی و انگلیسی و کردی این فرد بر اساس اطلاعاتی که توسط دوستان داخل کشور بدست آورده ایم پسر خاله سفیر ایران در عراق میباشد و داماد سرکنسل گری ایران در شهر سلیمانیه کردستان میباشد.
که این فرد همراه با چند نفر دیگر جهت خریداری دستگاه های پیشرفته رده یابی موبایل و دستگاه های فیلترینگ جدید از کشور سوئد در سال 2010 7 سفر به این کشور داشته است یعنی در سال گذشته ماه 8 به شهر کارلستاد سوئد که مهمان دوستان کرد بوده اند و دوباره در ماه 9 همان سال یعنی 30 /9 /2010 دوباره به آن شهر میآید و در ماه نوامبر 2010 دوباره به آن شهر میآید که برای برنامه ریزی و درست کردن یک باند مزدور که مستقیما با سفارت و یعنی اطلاعات برون مرزی سفارت در تماس باشند دست به طرح ریزی این توطئه نمودند که در منطقه ای بنام کرونوپارکن پوست کود گاتان در خانه یک کرد اهل سرپل ذهاب مهمان میباشد و در همان جا طرح ریزی برنامه ریزی نهای برای انتخاب چند موهره برای نفوذ به داخل حزب حیات آزاد کردستان و ضربه زدن به این تشکیلات آهنین.
و در این شهر 6 نفر را گول زد و چند نفری از این افراد خیلی هم کوشش نمودند تا خود را از حزب حیات آزاد کردستان نزدیک کنند تا جای هم پیشرفتند که نامه ای جهت مخدوش کردن شخصیت ما به برادران حزب حیات آزاد کردستان داده بودند و در این نامه ما را طرفدار اسرائیل و دشمن کرد قلمداد نموده بودند.
این مقاله بر اساس اطلاعاتی که بدست آورده ایم منتشر میکنیم اما جزئیات این مطلب منتشر نمیشود علنی
با تشکر ساموئیل کرماشانی
---------------------------------------------------
بە پەلە: لە سنە بۆمب لە ئوتوبوسێک دا تەقێندرایەوە
avatar
نیوەڕۆی ئەمڕۆ، یەکشەممە، ٢ی گەلاوێژ، لە شەقامی ناسر خوسرەوی شاری سنە بۆمبێکی دەنگی لە ناو ئوتوبوسی رێبوارانی نور (راهیان نور) دا تەقێندرایەوە.
تا ئامادە کردنی ئەم هەواڵە زانیاریەک لە بابەت خەسارەکانی ئەو تەقینەوەیە لە دەست دا نییە. روونیش نییە کە چ لایەنێک ئەو کردەوەیەی ئەنجام داوە.
////////////////////////////////////////////////
ئەڵمانەكان دەڵێن پێویستمان بە شارەزایی كوردە بۆ ئاشكراكردنی پاسپۆرتی ساختە

تەلار فایەق، بەڕێوەبەری فڕۆكەخانەی نێودەوڵەتی هەولێر، رایدەگەیێنێ كە ئێستا ژمارەی گەشتیاران لە رێگەی فڕۆكەخانەی هەولێرەوە لە هەموو فڕۆكەخانەكانی دیكەی عێراق و كوردستان زیاترە، چەندین هێڵی ئاسمانی بیانی دیكەش دەیانەوێ گەشتی هەولێر دابنێن"بەڵام بەغدا كێشەیان بۆ دروستدەكات".
ته‌لار فایه‌ق، له‌ هه‌ڤپه‌یڤینێكدا له‌گه‌ڵ (رووداو) راگه‌یاند له‌ فرۆِكه‌خانه‌ى نێوده‌وڵه‌تى هه‌ولێركه‌ بەشی پاسپۆرتی فڕۆكەخانەی نێودەوڵەتی هەولێر بەتوانان، چەندین كەسیان لەسەر تەزویركردنی پاسپۆرت و ڤیزا دەستگیركردووە "بە شایەتی ئەڵمانەكان كارمەندانی ئێمەی لە پاسپۆرت زۆر بە توانان، ئەوان دەڵێن پێویستمان بە تواناكانی كوردە كە خولمان بۆ بكەنەوە بۆ چۆنیەتی ئاشكراكردنی ڤیزا و پاسپۆرتی تەزویر"، هه‌روه‌ها گوتى "ئه‌وانه‌ى ته‌زویر ده‌كه‌ن پتر عه‌ره‌به‌كانن.
جگە لە فڕۆكەخانەی هەولێر و سلێمانی ئێستا باس لە دروستكردنی فڕۆكەخانەیەك بۆ دهۆك و كەلاریش دەكرێ، ئایا هەرێمی كوردستان پێویستی بەو هەموو فڕۆكەخانانە هەیە.
ته‌لار فایه‌ق له‌و باره‌یه‌وه‌ ده‌ڵێت "من نازانم ئەوە بە دیراسەتكردنی تەواوبووە یان نا، بەڵام پێدەچێ حكومەت بەپێویستی بزانێ ئەو فڕۆكەخانانە بكاتەوە" هه‌روه‌ها گوتى "ئەگەر پلانێكی ستراتیژی نەبێ بۆ دروستكردنی فڕۆكەخانە لە كوردستان بازاڕەكە دەدۆڕێنین".
سه‌باره‌ت به‌ گرانى نرخى بلیتى فڕۆكه‌ش، ته‌لار گوتى "ئەو پرسە ناگەڕێتەوە بۆ فڕۆكەخانە، بلیتەكان پەیوەستن بە كۆمپانیاكان، بلیتی كوردستان لە هەموو شوێنێك گرانترە، ئەویش بەهۆی نەبوونی كێبڕكێ لەنێوان كۆمپانیاكان لە هەرێمی كوردستان، جگە لەوەش ئەگەر ناوچەكە لەڕووی ئەمنییەوە سەقامگیرتربێ نرخی بلیت هەرزانتر دەبێ، چونكە كۆمپانیای زۆرتر دێن و كێبركی زیاتر دەبێ".


-----------------------------------

کردستان دوستت دارم/کردستان تورا میپرستم
کردستان اسم تو بر زبانم است/ قسم به بام بلندت/ به خاک و ... میکنم/کوههای بلندت را پاسداری میکنم/ از تو دور نمیشوم کردستان/ کردستان! دوستت دارم/کردستان تورا میپرستم ... /کردستان اسم تو بر زبانم است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر