Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ مرداد ۴, سه‌شنبه

آیا رژیم ایران به هشدارهای جنرال آمریکای گوش فرا میدهد؟ یا اینکه این هشدارهای هم یک بازیچه بیش نیست


آیا رژیم ایران به هشدارهای جنرال آمریکای گوش فرا میدهد؟ یا اینکه این هشدارهای هم یک بازیچه بیش نیست که در پشت پرده چیزی میانشان ردوبدل میشود بر روی مینیاتورها ی تلویزیونی چیزی دیگر آمریکا آمد عراق را آزاد کند لاکن دو دستی عراق را تسلیم رژیم ایران نمود دلایل زیادی وجود دارد که من آن را به 3 بخش تقسیم میکنم.
نیروهای آمریکای از دست شبه نظامیان وابسته به رژیم ایران ضربات خیلی سنگینی متحمل شده است چه در لبنان و چه در عراق و چه در افغانستان روزی نیست که نیروهای ناتو و نیروهای آمریکای مورد هدف سلاحهای ایرانی قرار نگیرند حالا در جنوب عراق تدارکات برنامه ریزی شده ای در پیش گرفته است تا به نیروهای آمریکای ضربه وارد کند که تا آن کشور را ترک کنند و از زاویه ی دیگر از شمال به کردستان حمله نموده است تا از این ناحیه هم دست آمریکایها را قطع کند و نیروهای سیاسی این مناطق را زیر نفوذ خود در آوردو بیشتر هدف حمله به نیروهای گریلا به 2 هدف میباشد یک اراده ملی کردها را درهم بشکند و دوم که تدارکات لازمی که در جنوب عراق طرح ریزی نموده است شمال هم در بر بگیرد و دست به آموزش و تسلیح نمودند انصا و اسلام نموده در این منطقه و کشاندن نیروهای اسلامگرا مثل علی باپیر به ایران برای بحث درباره مبارزه با نیروهای آمرکای و ضربه زدن به اپوزیسیون ایرانی در این منطقه و به زیر سلطه خود کشاندن نیروهای حزب دموکرات کردستان و اتحادیه ی میهنی کردستان که کمتر بسوی امریکا بروند بیشتر به سوی رژیم ایران بروند.
و از زوایه دیگر ایران میخواهد از این جنگ افروزی که دست به آن زده است کشور ترکیه به سوی متحد خود بکشاند و یک نوع اتحاد در منطقه ایجاد کند که عبارتند از درست نمودن پول واحد و نیروی ارتش منطقه ای واحد یعنی رژیم در این فکر میباشد که در بین این 4 کشور یک اتحادیه ی از نوع اتحادیه اروپا و تشکیل یک نیروی مشترک میباشد در بین سوریه عراق ترکیه و ایران که این در بحثهای که نمایندگان رژیم در سفرهای که به ترکیه و سوریه انجام داده اند مطرح نموده اند و ترکیه هنوز جواب نداده است به این درخواست چرا چون ترکیه با کمک آمریکا اقتصادش روی پا میباشد اگر حمایتهای مالی آمریکا را از دست بدهد کشورش به مدد خیلی کوتاه هی سقوط و متلاشی میشود بنابر این برای ترکیه خطرناک است که وارد چنین اتحادی بشود با دو رژیم انسانکش و هنوز حکم اعدام حرف اول میزند در این کشورها.
و رژیم هدفهای که دنبال میکند بیشتر فرار نیروهای آمریکای در عراق و تسلط کاملش بر این کشور است.
1 همدست بودن در توضیح و پخش موادمخدر که تجاران بین المللی با هم همکاری میکنند که رژیم ایران یکی از قاچاقچیان حرفه ای موادمخدر بین المللی میباشد و شریک دیگران میباشد.
2 آمریکا بیتر منافع خود را در ماندگاری رژیم اسلامی میداند که منافع دراز مدتی برای آمریکا و وجود ترس و وحشت کشورهای عربی از ایران و این کشورها مجبورند سالیانه به آمریکا باج بدهند که ازشون دفاع کند در برابر تهدیدات رژیم ایران.
3 آمریکا یک سیستم دموکراتیک در ایران نمیخواهد بلکه به انواع شیوه های گوناگون به ماندگاری رژیم دینی ایران کمک میکند از تاکتیک نظامی گرفته و از مبارزه با گروه های مخالف رژیم گرفته که برای نمونه پژاک در لیست سیاه خزانه داری آمریکا قرار دارد چرا مگر پژاک به منافع آمریکا ضرری رسانده است؟ برای نمونه سازمان مجاهدین خلق در لیست سازمانهای ممنوعه قرار دارد در آمریکا چرا مگر مجاهدین به منافع آمریکا ضرر وارد نموده اند؟ و یا گروه جند الله نیروی مقاومت بلوچستان چه ضرری به آمریکا و منافع این کشور زده است که در لیست ترور قرار گرفته است؟
با تشکر ساموئیل کرماشانی 27/7/2011

هشدار ژنرال آمریکایی به ایران در مورد حملات شبه نظامیان در عراق


ژنرال مارتین دمپسی، گزنیه دولت باراک اوباما برای ریاست ستاد مشترک نیروهای مسلح ایالات متحده است

گزینه رییس جمهوری آمریکا برای فرماندهی ارتش ایالات متحده، درباره حملات مورد حمایت ایران علیه نیروهای آمریکایی در عراق، به جمهوری اسلامی هشدار داد.

ژنرال مارتین دمپسی گفت: تهران نباید تصمیم آمریکا را برای واکنش نشان دادن به این حملات، دست کم بگیرد.

این فرمانده آمریکایی روز سه شنبه گفت: افزایش تحویل سلاح به شبه نظامیان شیعه که در جنوب عراق نیروهای آمریکایی را هدف قرار می دهند، ممکن است برای به بار آوردن تلفات زیاد نظیر آنچه در بیروت رخ داد باشد.

اشاره ژنرال دمپسی، به حمله انتحاری ۱۹۸۳ به یک پایگاه نیروهای دریایی آمریکایی در لبنان است. آن حمله به کشته شدن ۲۴۱ نفر از نیروهای آمریکایی و خروج آمریکا از لبنان منجر شد.

دمپسی گفت ایران می خواهد پیام مشابهی بفرستد که این کشور، آمریکا را از عراق خارج کرد.

ژنرال دمپسی که برابر اعضای یک کمیته سنای آمریکا سخن می گفت، اعلام کرد پیگیری احتمالی ایران برای دستیابی به سلاح اتمی و فعالیت هایی که از جانب ایران در جنوب عراق انجام می شود، این احتمال را افزایش داده است که «ایران درباره تصمیم آمریکا، دچار اشتباه محاسباتی جدی خواهد شد»

اظهارات ژنرال دمپسی در سنای آمریکا، نشان دهنده نگرانی هایی است که پس از کشته شدن ۱۴ سرباز آمریکایی در ماه ژوئن در عراق، افزایش یافته است.

ژوئن گذشته، مرگبار ترین ماه در سه سال اخیر برای نظامیان آمریکایی در عراق بود.

گزنیه دولت باراک اوباما برای ریاست ستاد مشترک نیروهای مسلح ایالات متحده، همچنین به کنگره آمریکا گفت ایران اگر فکر می کند که واشنگتن به راحتی خواهد گذاشت که این اتفاقات بیافتد، و بطور جدی این مسئله را در نظر نگیرد و یا به آن واکنشی نشان ندهد، اشتباه کرده است.

دمپسی که نیروهای آمریکایی را در عراق فرماندهی کرده است، گفت مسوولان ارتش آمریکا در عراق و افراد عراقی که با او در ارتباط هستند، درباره برنامه های که گفته می شود ایران دارد، با او صحبت کرده اند.

او بطور مشخص اعلام نکرد که چه عراقی هایی اتهام ها در مورد ایران را مطرح کرده اند.

آمریکا قرار است تا پایان سال جاری میلادی طبق یک توافق امنیتی دو جانبه با عراق، تمامی ۴۶ هزار نیروی باقیمانده خود را از این کشور خارج کند.

دمپسی گفت در صورتی که عراق بخواهد، او از طولانی تر کردن مدت حضور سربازان آمریکایی در عراق حمایت می کند.

http://www.voanews.com/persian/news/US-Iran-07-26-2011-126221518.html#.Ti99NsjKSWo.facebook

/////////////////////////

جنبش دمکراتیک یارسان تجاوز جمهوری اسلامی به خاک کردستان عراق و تعرض به مقر گریلاهای پژاک را محکوم میکند.

yarsan

مردم آزاده دنیا، خلق ستمدیده کرد!


همه میدانیم که رژیم متجاوز جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا چند روز است که به بهانه سرکوب گریلاهای پژاک، با زیر پا گذاشتن معاهدات بین‌المللی به اقلیم زمینی کردستان عراق تجاوز نموده و وارد خاک این کشور شده است.

طبق اخبار رسیده در این حلمه از نیروهای تروریستی انصارالاسلام نیز استفادە شده و آنها همراه با نیروهای سرکوبگر سپاه در این عملیات تجاوزگرانه شرکت داشتەاند.

بنا به گفته سخنگوی پژاک تا کنون 180 نفر از نیروهای رژیم کشته شده و در همان حال چندین گریلا نیز جان خود را از دست دادەاند.

هجوم وحشیانه جمهوری اسلامی ایران در حالی صورت میگیرد که منطقه در حال تحولاتی عظیم است و مردم با رها ساختن خود از قید حکومتهای استبدادی، به سوی استقرار دموکراسی در حرکتند.

رژیم سرکوبگر سوریه و هم پیمان استراتژیک جمهوری اسلامی آخرین نفسهای خود را میکشد. شکی نیست که حرکتهای مردمی در منطقه و عزم ایرانیان برای براندازی نظام حاکم، باعث شده است که جمهوری اسلامی خود را در سراشیبی سقوط ببیند و دست به تلاشهایی بزند که نه محبوبیتی دارد و نه چارەساز خواهند بود.

نکته قابل توجه و همزمان جای تعجب، سکوت و بی‌تفاوتی دولت عراق در این رابطه است که با وجود آشکار بودن تجاوز به خاکش و آواره کردن صدها انسان بی‌گناه در این منطقه و ببار آوردن خسارات مالی فراوان، سکوت نموده و کوچکترین اعتراضی به این تجاوز آشکار ننموده است.

جنبش دمکراتیک یارسان ضمن محکوم کردن این حمله وحشیانه، آنرا تجاوزی آشکار به قوانین بین‌المللی میداند و از نیروهای آزادیخواه و سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا مصرانه میخواهد که با فشار به سردمداران جهل و جنایت در ایران هر چه زودتر این هجوم را متوقف نمایند.

جنبش دمکراتیک یارسان ضمن گرامیداشت یاد گریلاهای جانباخته پژاک، مراتب تسلیت خود را تقدیم خانواده و بستگان، همرزمان، کادر و رهبری پژاک و همچنین تمامی آزادیخواهان میدارد. باشد که خون سرخ آنان پرچم آزادی کردستان را رنگین کند و نسلهای بعد را زودتر به دمکراسی و حقوق برابر برای همه ملتهای خاورمیانه، برساند.

جنبش دمکراتیک یارسان
کمیته مرکزی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر