Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ تیر ۲۸, سه‌شنبه

کشتن سربازان و درجه دارانی که از دستورات سر پیچی نموده اند و حاضر نبوده اند علیه گریلاهای کرد وارد جنگ بشوند.


یک خبر فوری
کشتن سربازان و درجه دارانی که از دستورات سر پیچی نموده اند و حاضر نبوده اند علیه گریلاهای کرد وارد جنگ بشوند.
در روزهای درگیری با آرتش رهایبخش خلق کرد 10 سرباز و 4 افسر و یک سرهنگ که همگی اهل ایل بختیاری بوده اند و حاضر نشده اند برروی نیروهای ارتش رهایبخش خلق کرد تیر اندازی بکنند در مرز پیرانشهر توسط فرمانده گل این عملیات در یک دادگاه صحرای تیرباران شده اند و جنازه این 5 درجه دار همراه با جنازه 10 سرباز را به سردخانه شهر همدان منتقل شده اند و قرار است در یک گور مخفی دفن بشوند و مفقود اعلام بشوند. و در این رابطه چند افسر دیگر یک سروان تمام و دو افسر دیگر همراه با 6 سرباز دستگیر شده اند و هم اکنون در زندان اطلاعات سپاه بر سر میبرند بنابر خبری که توسط دوستان داخل کشور دریافت نموده ایم این افسران و سربازان از دسورات سرپیچی نموده اند و حاضر نبوده اند علیه گریلاهای قهرمان بجنگند.
////////////////////////////////
در این راستا شورای ملی مقاومت ایران طی بیانیه ای تجاوز رژیم ایران به خاک اقلیم کردستان محکوم نمود.
اطلاعيه شوراى ملى مقاومت ايران
مقاومت ایران تجاوزات رژیم آخوندی به کردستان عراق را محکوم می‌کند
مقاومت ایران تجاوزات رژیم آخوندی به کردستان عراق را محکوم می‌کند و شورای امنیت و نیروهای آمریکایی را به متوقف کردن این اقدامات جنگی فرا می‌خواند
بمباران مناطق کردستان عراق
مقاومت ایران، لشکرکشی تجاوزکارانه سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس به کردستان عراق، اشغال بخشهایی از خاک این کشور، کشته و مجروح کردن شماری از مخالفان و پناهندگان کرد ایرانی در کردستان عراق و هم‌چنین خمپاره‌باران و توپ‌باران مناطق مسکونی و کشتار و آواره کردن روستاییان منطقه و ویران کردن خانه‌ها و مزارع آنان را قویاً محکوم می‌کند.

مقاومت ایران، شورای امنیت ملل متحد، نیروهای آمریکایی مستقر در عراق، جامعه عرب و اتحادیه اروپا را به محکوم کردن این اقدامات جنگی و تجاوزکارانه و به اقدام عاجل برای جلوگیری از ادامه این تجاوزات جنایتکارانه، فرا می‌خواند.

جلوگیری از کمک پزشکی به مجروحان و ممانعت از رساندن آنها به مراکز پزشکی یک جنایت جنگی است که باید بلادرنگ به آن پایان داده شود.

همزمان رژیم ایران آب رودخانه الوند را که به داخل خاک عراق می‌ریزد قطع کرده که زندگی و کشاورزی مردم شهر خانقین را به خطر انداخته و اعتراضات و تظاهرات مردم این شهر را برانگیخته است.

حملات رژیم ملایان به کردستان عراق، با چندین هزار پاسدار و به‌کار گرفتن سلاحهای سنگین، یک جنگ اعلام نشده برای تسلط بر این منطقه، همزمان با عقب‌نشینی نیروهای آمریکایی از عراق است. مقامهای رژیم اعلام کرده‌اند این حملات در توافق و هماهنگی با مقامات عراقی صورت می‌گیرد.

این حملات، در سفرهای اخیر سرکردگان رژیم ایران به عراق و سفر مقامهای عراقی به ایران، مورد بحث و توافق قرار گرفته و به دستور شخص خامنه‌ای به اجرا در می‌آید.

اقدامات جنگی و تجاوزکارانه در کردستان عراق، آن روی سکه اشغال پنهان عراق با انفجارهای تروریستی در بغداد و بصره و دست‌اندازی به همه دستگاههای سیاسی، امنیتی و نظامی و اداری این کشور است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
27تیر ۱۳۹۰ (18 ژوییه ۲۰۱۱)
////////////////////////
چه‌ندین حیزب هێرشی کۆماری ئیسلامی مه‌حکوم ده‌که‌ن
stop-iran
له‌به‌رامبه‌ر هێرشی هێزەکانی کۆماری ئیسلامی بۆسەر سنوورەکانی باشووری کوردستان، پارت و لایەنە سیاسیەکان ناڕەزایەتی خۆیان نیشانداوە.
حیزبی دێموکراتی کوردستان بەدر کردنی لێدوانێک ده‌ستدرێژیی کۆماری ئیسلامی بۆ سه‌ر ناوچه‌ سنوورییه‌کانی هه‌رێمی کوردستانی مه‌حکووم کرده‌ووه‌.
مسته‌فا مه‌ولوودی، ئه‌ندامی ده‌فته‌ری سیاسیی حیزبی دێموکراتی کوردستان رایگه‌یاند که‌ په‌لامار و دستدرێژیی کۆماری ئیسلامی بۆ سه‌ر قه‌ندیل و ناوچه‌ سنورییه‌کانی باشووری کوردستان ئامانجی سیاسی و نیزامی له‌ پشتە.
هەروەها، سکرتاریەتی ئەنجوومەنی نیشتمانیی موقاومەتی ئێران، بەدەر کردنی لێدوانێک دەستدرێژکردنەکانی رژێمی ئیران بۆسەر باشووری کوردستان مەحکووم دەکات و داوا لە ئەنجوومەنی ئاسایش، هێزەکانی ئەمریکا، کۆمکاری عەڕەب و یەکێتیی ئەورووپا دەکات دەکات ئەم هەنگاوە پەلاماردەرانەیە رابگرن.
لە لایەکیتر کۆمەڵە - رێکخراوی کوردستانیی حیزبی کومونیستی ئێرانیش بەدرەکردنی لێدوانێک، هێرشی هێزەکانی کۆماری ئیسلامی بۆ سەر ناوچە سنووریه‌کانی باشووری کوردستان شەرمەزار کردووە.
سه‌رچاوه‌ نه‌ورۆز تیڤی
.///////////////////
له‌ گه‌رمه‌ی هێرشه‌کانی ڕژیمی ئێراندا بۆ سه‌ر باشوور، پڕوپاگه‌نده‌ی دژ به‌ په‌ژاکیش زیادتر بوو.
له‌ به‌رامبه‌ر چه‌واشه‌کردنی لێدوانه‌کانی په‌ژاک له‌ باره‌ی جمووجۆڵه‌ سه‌ربازیه‌کانی ئه‌م دواییه‌دا، په‌ژاک ده‌نگۆی 'به‌شداری کردنی هێزه‌کانی یه‌کێتیی نیشتمانی کوردستان'ی ڕه‌د کرده‌وه‌، که‌ به‌ زمانی ئه‌وه‌وه‌ کراوه‌.
ئه‌ندامی کوردیناسیونی په‌ژاک شێرزاد که‌مانگه‌ر، به‌ ئاماژه‌کردن به‌‌ هه‌ندێ سه‌رچاوه‌ی چاپه‌مه‌نی له‌ باشووری کوردستان، ڕایگه‌یاند به‌ ناوی ئه‌وانه‌وه‌ ده‌نگۆی ئه‌وه‌ بڵاو کراوه‌ته‌وه‌ که‌ گوایا ''هێزه‌کانی یه‌کیه‌تی نیشتمانی کوردستان'' به‌شداری له‌و شه‌ڕه‌دا ده‌که‌ن و ئه‌مه دووره‌ له‌ ڕاستی.
که‌مانگه‌ر ده‌ستنیشانی کرد که‌ بڵاوکردنه‌وه‌ی ده‌نگۆی له‌و شێوه‌یه‌، له‌ به‌رژه‌وه‌ندی نه‌ته‌وه‌ییدا نین و وتی: ئێمه‌ پاراستنی باشووری کوردستان به‌ ئه‌رکی نه‌ته‌وه‌یی خۆمان ده‌زانین و دووبه‌ره‌کی نانه‌وه‌ له‌ کاتێکی ئاوادا، به‌ کارێکی دوور له‌ ئه‌خلاق و به‌رپرسیاریه‌‌تی نه‌ته‌وه‌یی ده‌زانین.
شێرزاد که‌مانگه‌ر سه‌باره‌ت به‌ زانیاریه‌ چه‌واشه‌کراوه‌کانی که ‌پێشتر ڕایگه‌یاندوون ڕوونکردنه‌وه‌یه‌کی وه‌های کرد: ئێمه‌ زانیاریمان له‌ به‌رده‌ستدایه‌ که‌ که‌سێک به‌ ناوی 'عه‌وڵا وسوو' به‌ خۆی و 50 چه‌کداره‌وه‌، له‌ یه‌کیه‌تی نیشتمانی کوردستان و حکومه‌تی هه‌رێم یاخی بووه‌. ئه‌و که‌سه‌ ڕۆژانی 15 و 16ی مانگ، له‌ گه‌ڵ سوپای پاسداران و ئیتلاعاتی ڕژیمی ئێراندا له‌ هه‌رێمی سه‌رده‌شت دانیشتنی هه‌بووه‌ و پاره‌ و چه‌کی وه‌رگرتووه‌، بۆ ئه‌وه‌ی‌ له‌ دژی گه‌ریلاکانی په‌ژاک شه‌ڕ بکات. ئێمه‌ ئه‌وه‌مان وه‌ک ووشیارکردنه‌وه‌ی گه‌ل راگه‌یاندوه‌ و هیچ په‌یوه‌ندی به‌ یه‌کیه‌تی نیشتمانی و حکومه‌تی هه‌رێمی کوردستانه‌وه‌ نییه‌.

-------------------------------------
فرمانده نیروهای نظامی وزارت پیشمرگان کردستان عراق اعلام کرد: «12 هزار نیروی پیشمرگ در منطقه مرزی پشدر به حالت آماده باش در آمده اند»، او تاکید کرده است: «هر نیرویی بخواهد وارد مرزهای کردستان عراق شود با آن برخورد خواهیم کرد.
منابع فیس بوک
-------------------------------



/////////////////////////////////////////
قندیل، منطقه کوهستانی مابین ایران و کردستان عراق، در ۷۲ ساعت گذشته صحنه درگیری‌های خونین میان نیروهای تا دندان مسلح جمهوری اسلامی و نیروهای کرد مخالف رژیم (پژاک) است. از سکوت محافل ایرانی‌ مخالف رژیم ، از سکوت مدافعان حقوق بشر و از سکوت جان فرسای همه مدعیان دموکراسی در عجبم. تا کجا قصد سانسور کردستان را دارند؟ آیا همبستگی‌ سیاسی یعنی این؟ آیا جان صدها مبارزه راه آزادی، زیر رگبار گلوله‌های جمهوری اسلامی، تا بدینسان کم ارزش است؟ آیا جان این همه انسان که شماری از آنها تا کنون کشته و زخمی شده اند، از درج خبر دستگیری پگاه آهنگرانی کمتر است؟ آفرین بر شما

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر