Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ شهریور ۲۱, سه‌شنبه

شرکت لارش ویکس در یک کنفرانس ضد اسلامی


شرکت لارش ویکس در یک کنفرانس ضد اسلامی


در حقیقت اسلامیستها تهدیدی جدی هستند برای آزادیهای فردی بخصوص آزادی و انتخاب نوع لباس پوشیدن خانمها.
اگر بخواهیم تاریخ بوجود آمدن اخوان المسلمین را مورد بررسی قرار بدهیم سرنخ و ریشه اش را در غرب پیدا خواهیم کرد و بنیانگزار اخوان المسلمین در اصل انگلیسها هستند و دموکراتهای آمریکا هم بر اساس سیاستهای انگلیسها عمل میکنند و پیرو سیاست انگلیس هستند اگر اوباما دستیار و دوست جون جونی اخوان المسلمین هم باشد زیاد جای تعجب نیست چرا چون اربابان حزبش که همان انگلیسیها هستند  بنیانگزار  اخوانها هستند و انگلیسیها  خود را میراتگر اخوان المسلمین میدانند .
آرتور پوین پی مامور بلند پایه انگلیس در سال 1916 گروه اخوان المسلمین را تکشیل داد است برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید تا اخوان المسلمین و مادر القاعده است و القاعده از بطن اخوان المسلمین بدنیا آمده است بیشتر بشناسید  بر روی این لینک کلیک کنید

لارش ویک (Lars Vilks) هنرمند سوئدی برای شرکت در یک کنفرانس ضد اسلامی به نیویورک سفر کرده است. لارش ویک بخاطر کشیدن کاریکاتور پیامبراسلام بحث و گفتگوهای زیادی در مورد آزادی هنرمندان و توهین به مقدسات مذهبی از جمله در سوئد ایجاد کرد.  او هدف خود از شرکت در این جلسه  را حمایت از آزادی هنرمندان اعلام کرده است. برگزارکننده این کنفرانس سازمان سیون (Sion) است که هدف خود را جلوگیری از اسلامی شدن کشورهای غرب اعلام کرده است.  به نظر پاملا گِلر (Pamela Geller) رهبر این سازمان، اسلام یک تهدید کشنده برای تمدن غرب است. او در سایت خود از باراک اوباما رییس جمهور امریکا نیز به عنوان دستیار اخوان المسلمین در مصر نام برده است.
--------------------------------

 درگیری با نیروی انتظامی در نظام آباد برای لغو اعدام

گزارش خبرنگار ما از تهران: سپیده دم امروز سه‌شنبه ۲۱ شهریور صادق مرادي که رسانه های حکومتی به وی لقب «عقرب سیاه» داده بودند به جرم آزار و اذیت تعدادی از زنان جوان در خیابان نظام آباد تهران اعدام شد. این فرد چهار سال قبل به جرم تلاش برای ربودن یک زن در جنوب تهران دستگیر شد و اواخر سال 89 محاکمه شد. وی گرچه ابتدا به اعدام محكوم شد اما پس از اعتراض، اين حكم در ديوان عالي كشور رد شد.

پس از رسيدگي به اين پرونده در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران، اين شعبه حكمي مبني بر تبرئه عقرب سیاه صادر كرد و اين حكم كه واكنش‌هاي زيادي از جمله از سوي برخي نمايندگان مجلس را در پي داشت پس از رسيدگي در ديوان عالي كشور نقض و پرونده براي رسيدگي مجدد به شعبه 79 دادگاه كيفري استان تهران ارجاع شد. 
اين شعبه در آخرين مرحله رسيدگي به اتهامات صادق مرادي، وي را به اعدام محكوم كرد و چهارم مرداد سال جاري نيز ديوان عالي كشور با صدور اطلاعيه‌اي اعلام كرد: «دادنامه صادره از شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران علیه صادق مرادي معروف به عقرب سیاه که مرتکب چندین فقره عمل شنیع زنای به عنف و اکراه نسبت به شکات شده، در دیوان عالی کشور رسیدگی و با توجه به انطباق رای صادره با موازین شرعی و قانونی، تایید و ابرام شد. همچنین پرونده جهت جری تشریفات قانونی به مراجع ذی‌ربط ارسال شد.» 
از ساعت چهار صبح حدود 200 نفر در محوطه اجراي حكم حضور داشتند كه بر تعداد آنان افزوده مي‌شد. بیش از 100 پلیس ضد شورش در خیابان‌های منتهی به محل اعدام مستقر شدند و اعدامی تحت تدابير شدید امنیتی به محل آورده شد. اعتراضات مردم آنقدر بالاگرفت که به درگیری با پلیس ضد شورش انجامید اما با سرکوب شدید و بازداشت تعدادی از مخالفان اعدام رو به رو شد.

---------------------------

 اعدام امروز؛ گروهی از مردم قصد برهم زدن مراسم را داشتند

محکوم به اعدام: اينكه می ‌گويند سر بی ‌گناه بالای دار نمی ‌رود دروغ است / برخي افراد حاضر در جمعيت با اجراي اين مجازات مخالف بودند.
سایت آفتاب: عقرب سیاه محکومی که به اتهام ربودن 15 زن و سرقت اموال آنها و تجاوز به 4 نفر آنها محکوم به اعدام شده بود سرانجام امروز در ملاء عام و در چهار راه سبلان به دار مجازات آویخته شد.
اعدام عقرب سیاه همراه با حواشی بود که در زیر می‌خوانید.
آب و جارو کردن محل اجرای حکم
در ساعت 3:45 صبح در حالی که تعداد اندکی از ساکنان منطقه سبلان برای دیدن اجرای حکم در خیابان جمع شده بودند مأموران شهرداری محل اجرای حکم را با آب و جارو تمیز کردند.
اظهارات برادر صادق مرادی
در خلال آماده سازی محل اجرای حکم برادر صادق مرادی با مراجعه به خبرنگار فارس درباره حضور نماینده دادستان سوالاتی را پرسید و درباره دیدار خانواده‌اش با عقرب سیاه گفت: یک ماه است صادق را ندیده‌ایم.
وی افزود: بیش از یک ماه است که به ما ملاقات نداده‌اند و این در حالی است که شب گذشته نیز تا ساعت 2 بامداد در مقابل زندان اوین بودیم اما دست آخر هم نتوانستیم برادرم را ببینیم.
* از ساعت 3:40 حدود 200 نفر در محوطه اجراي حكم حضور داشتند كه رفته رفته بر تعداد آنان افزوده مي‌شد. در ميان جمعيت، حضور زنان و كودكان نيز بارز بود. خبرنگاران، عكاسان و تصويربرداران رسانه‌هاي داخلي نيز جهت پوشش خبري و تصويري اين اعدام حضور داشتند. همچنين معابر منتهي به محل اجرا از سوي ماموران پليس، مسدود شده و تحت تدابير انتظامي قرار گرفته بود.
* محدوده اجراي حكم با نصب بنرهايي با عنوان «اعدام يك متجاوز به عنف» مشخص شده بود و در اين محل محصور با داربست، يك جرثقيل مستقر بود.
* ساعت 4:20 آمبولانس مركز فوريت‌هاي پزشكي تهران در محل حاضر شد.
* ساعت 4:25 با افزايش جمعيت در محل اجرا، ماموران نيروي انتظامي نسبت به استقرار حفاظ‌هاي فلزي به منظور جلوگيري از ورود جمعيت به محل اجرا اقدام كردند.
* ساعت 4:40 سرهنگ خانچرلي ـ رييس پليس پيشگيري پايتخت ـ وارد محوطه برگزاري مراسم اعدام شد و پس از بررسي اوضاع و احوال محل اجراي حكم، دقايقي به گفت‌وگو با خبرنگاران پرداخت.
* برخي افراد حاضر در جمعيت با اينكه براي تماشاي صحنه اعدام حضور يافته بودند اما با اجراي اين مجازات مخالف بودند. در مقابل تعداد بيشتري از افراد بر بازدارندگي مجازات اعدام تاكيد داشتند و موافق اجراي چنين مجازاتي براي افرادي نظير عقرب سياه بودند.
* ساعت 5:20 خودروي پزشكي قانوني مخصوص حمل جسد در محل حاضر شد.
* ساعت 5:50 قاضي فريدون اميرآبادي فراهاني ـ معاون دادستان تهران و سرپرست دادسراي امور جنايي ـ و علي جمشيدي ـ داديار اجراي احكام دادسراي ناحيه 27 تهران ـ جهت انجام تشريفات قانوني در محوطه اجراي مراسم حضور يافتند.
* ساعت 5:52 خودروي حامل محكوم وارد محوطه اجراي مراسم شد.
* ساعت 5:55 طناب قرمزرنگ دار توسط يكي از ماموران به قلاب جرثقيل متصل شد.
* راس ساعت 6 مراسم اجراي حكم با تلاوت آياتي از قرآن كريم آغاز و سپس عقرب سياه در ميان نور شديد فلاش دوربين عكاسان خبري از خودرو خارج شد. وي در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: «من را رسانه‌ها اعدام كردند. من تبرئه شده بودم. اينكه مي‌گويند سر بي‌گناه بالاي دار نمي‌رود دروغ است... .» پس از گفتن اين جملات، ماموران وي را به سمت سكوي اجرا هدايت كردند. او بار ديگر با صداي بلند ابراز بي‌گناهي كرد و چند ثانيه بعد طناب دار بر گردن وي افتاد و هم‌زمان دادنامه تاييد شده از سوي ديوان عالي كشور مبني بر محكوميت صادق مرادي قرائت شد.
* ساعت 6:6 با بالا رفتن اهرم جرثقيل، پرونده زندگي عقرب سياه بسته شد و جسد وي حدود 10 دقيقه بالاي دار باقي ماند. با كاسته شدن از جمعيت، جسد پايين آورده شد و ضمن تاييد مرگ از سوي پزشك قانوني داخل كاور قرار گرفت. سپس به داخل آمبولانس منتقل شد و خودروي حامل جسد، محل را ترك كرد. در اين هنگام تعدادي قصد اخلال در نظم را داشتند كه توسط ماموران متفرق شدند. 
------------------------------------

 جلوگیری از ورود عوامل رژیم تروریستی تهران به کانادا

رادیو فردا: تنها چند روز پس از قطع رابطه اتاوا با تهران، یک نشریه کانادایی روز دوشنبه، ۲۰ شهریورماه، به نقل از وزیر مهاجرت این کشور خبر داد که طبق تازه‌ترین تصمیم دولت کانادا افراد «وابسته به حکومت» جمهوری اسلامی از ورورد به این کشور منع خواهند شد.

به گزارش روزنامه استار چاپ کانادا، جیسون کنی، وزیر مهاجرت این کشور، اعلام کرد که از این پس تقاضانامه شهروندان ایرانی برای اقامت در کشور کانادا بادقت بررسی می‌شود تا از ورود هر کس که «با حکومت ایران رابطه دارد یا عضوی از این حکومت است» جلوگیری شود.
به گفته آقای کنی، مقامات مهاجرت کانادا موظف‌اند تقاضای اتباع ایرانی را به‌دقت بررسی کنند «تا اطمینان حاصل شود که افراد مرتبط با حکومت جمهوری اسلامی یا جزئی از این حکومت از ورورد به کانادا منع می‌شوند».
کانادا روز شنبه گذشته در بیانیه‌ای رسمی از ایران به عنوان «بزرگ‌ترین تهدید برای امنیت جهانی» یاد کرد، از روز ۱۷ شهریور سفارت خود در تهران را تعطیل اعلام کرد و برای دیپلمات‌های ایرانی مستقر در این کشور مهلتی پنج‌روزه تعیین کرد تا خاک این کشور را ترک کنند.
کانادا همچنین از حکومت جمهوری اسلامی به عنوان «بدترین حکومت» از لحاظ نقض حقوق بشر یاد کرده و «برنامه ناشفاف هسته‌ای، کمک‌های تسلیحاتی به سوریه،‌ و تهدید اسرائیل» را از جمله دلایل قطع رابطه خود با جمهوری اسلامی برشمرد.
با این حال گرچه تصمیم کانادا مبنی بر قطع رابطه با ایران بسیار غیرمنتظره می‌نمود، روزنامه استار به نقل از وزیر مهاجرت این کشور می‌گوید که امر غیرمنتظره‌ای در کار نبوده و دولت کانادا چند ماه گذشته را صرف بررسی این تصمیم کرده است.
جیسون کنی با اشاره به انتقاد ایرانیان مقیم کانادا از ارائه جواز ورود به این کشور به افراد مشکوک به ارتباط با حکومت ایران گفت که دولت کانادا می‌خواهد اطمینان حاصل کند افرادی که «ممکن است غیرقابل پذیرش باشند» پا به این کشور نگذارند.
این وزیر کانادایی از جمله افراد «غیرقابل پذیرش» به افراد وابسته به «سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، سپاه قدس، بسیج، و اعضای ارشد حکومت ایران» اشاره کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر