Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۲ فروردین ۲۴, شنبه

رازهای زندگی رهبر کره شمالی از زبان یک روزنامه نگار


http://www.youtube.com/watch?v=ThwFq6ZQPN0
رازهای زندگی رهبر کره شمالی از زبان یک روزنامه نگار
رازها و حقایق تازه ای از دوران کودکی و نوجوانی "کیم جونگ اون"، رهبر خودکامه ی کره شمالی بدست آمده که از سوی یک روزنامه نگار اروپایی در فضای مجازی منتشر شد.

"تیتوس پلاتنر"، یک گزارش نویس تحقیقی است که برای هفته نامه ی "صبح یکشنبه" در سوییس کار می کند. او در گزارشی که بر روی اینترنت و به صورت آنلاین منتشر کرد، حقایق تازه ای از زندگی گذشته رهبر فعلی کره شمالی را در اروپا و سوییس بر ملا کرده است.

این روزنامه نگار می گوید که از سال گذشته میلادی در باره تحصیل "اون" در اروپا تحقیق کرده است و از روی عکس ها و سندهای آرشیو فدرال سوییس و دانشگاه محل تحصیل "اون"، متوجه شده که رهبر کره شمالی نزدیک به یک دهه را در اروپا گذرانده و به دلایل امنیتی با نام دروغین "هون پاک" درس می خوانده است.

آقای پلانتر مدعی شده که رهبر امروز کره شمالی در دوران تحصیل در مدرسه خصوصی در سوییس کودکی خجالتی و کم حرف، ولی در عین حال عاشق موسیقی آمریکایی و بسکتبال بوده است. کیم جونگ اون تحصیل در سوییس را با شهریه حدود شانزده هزار پوند در سال و در سن یازده سالگی شروع کرد و به مدت هفت سال در سوییس اقامت داشته است. کیم به فیلم های تخیلی آمریکایی همچون پارک ژوراسیک بسیار علاقه داشته است. البته همه این اتفاقات زیر نظر محافظ شخصی کیم که خود نیز محصلی در مقطع بالاتر بوده، اتفاق افتاده است. 
بر اساس تحقیقات این روزنامه نگار سوییسی، همه الان به کیم به چشم یک دیکتاتور خطرناک نگاه می کنند، اما او در دوران کودکی یک شاگرد خجالتی بوده که لباس های شاد و مارکدار بر تن می کرده و ورزش و بازی های گروهی را بسیار دوست داشته اشت.

او تمام سال های پس از تحصیل در اروپا را به فراگیری علوم نظامی در کره شمالی پرداخت و رفته رفته چهره ی خشنی به خود گرفت. رهبری که امروز عنوان خودکامه را یدک می کشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر