Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۲ فروردین ۱۹, دوشنبه

گروه هکرهای «آنانیموس» (نا شناس) روز یکشنبه وب سایت های اسرائیلی را هدف حملات سایبری خود قرار دادند.


 گروه هکرهای «آنانیموس» (نا شناس) روز یکشنبه وب سایت های اسرائیلی را هدف حملات سایبری خود قرار دادند. 

هکرهای آنانیموس پیش تر دلیل حملات خود را تلافی محدودیت زایی اینترنتی و اقدامات ضد حقوق بشری اسرائیلی ها علیه شهروندان خود و نیز بدرفتاری با کشورهای همسایه و فلسطینی ها عنوان کرده بودند. 



رونی باچار، کارشناس سایبری اسرائیلی می گوید:«هکرها روز هفتم آوریل را که روز گرامیداشت هلوکاست است برای حمله انتخاب کرده اند و سایت های کوچک و متوسط را هدف قرار داده اند اما تاکنون سایت مهم و بزرگ دولتی هدف حمله آنانیموس قرار نگرفته است.» 

برغم این گفته آقای باچار، رسانه ها از حمله به چندین سایت از جمله سایتهای وزارتخانه های دفاع و آموزش و بازار سهام اسرائیل خبر دادند. 

آقای باچار با نشان دادن نقشه ای می افزاید:«نقشه دنیا در مقابل ماست و بر روی آن وب سایت ها و آنهایی که مورد حمله هکرها واقع شده اند دیده می شود، نقشه ای که حاوی اطلاعات مربوط به حملات هکرهای آنانیموس است.» 

در واکنش به حملات آنانیموس، هکرهای اسرائیلی نیز با هک کردن برخی از وب سایت های اسلامی شعارهایی در حمایت از اسرائیل در آنها قرار دادند.

برخورد و سیاستهای دولت اسرائیل در قبال فلسطینی ها در سرزمینهای اشغالی، انگیزه اصلی گروه آنانیموس در حمله سایبری به اسرائیل است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر