Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۲ فروردین ۲۰, سه‌شنبه

زندانی گروگان گرفته شده کرد خانم پرویزی نیاز بستری شدن دارد


زندانی گروگان گرفته شده کرد خانم پرویزی نیاز بستری شدن دارد


 بنا به خبری که امروز به دستمان رسید زندانی سیاسی خانم فاطمه پرویزی بخاطر وضعیت نابسامان و اورژانسی وی از طرف قاضی دادگاه چالوس به خاطر مداوا در بیرون از زندان با ۵ روز مر خصی استعلاجی وی موافقت شد، این در حالی است که از این 5 روز مرخصی 2 روز از ان را بخاطر دوری راه فقط در راه سفر بوده و ایشان فقط توانستند یک بار به دکتر معالج ایشان اعلام نموده وضعیت خانم پرویزی نگران کننده است وی از لحاظ جسمی نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارد اما بنا به نبود وقت کافی خانم پرویزی ناچارا مجبور به برگشت به زندان شدند.


خبرهای در این رابطه

آزادی مادر به شرط بازگشت و تسلیم فرزند



کوردانه: مقامات قضایی رژیم به مادر سیروان کمانگر خانم فاطمه پرویزی اعلام نموده اند در صورت بازکشت فرزندش به ایران وی را آزاد خواهند کرد. خانم فاطمه پرویزی شهروند کُرد ساکن کرج مقیم کرج در دیماه سال 89 به همراه فرزندشان که به سفری تفریحی رفته بودند توسط نیروهای امنیتی شهر چالوس مورد بازرسی قرار گرفته و مجموعه ای از اسناد دال بر شراکت در تظاهرات 88 از ایشان کشف میشود ( که متعلق به فرزندش سیروان کمانگر بوده است ). در آنزمان خانم پرویزی از سیروان کمانگر به ادارۀ اطلاعات شهر چالوس منتقل و پس از 2 روز فاطمه پرویزی به زندان نوشهر برده میشود اما آقای سیروان کمانگر پس از 15 روز بازجویی شبانه روزی به زندان انتقال داده شد . هر دو نفر به مدت 40 روز در زندان نوشهر بودند که با قید وثیقه آزاد شدند . 

آقای سیروان کمانگر پس از 2 ماه زندگی مخفی ناچار به ترک ایران شد و وارد اقلیم کُردستان شدند. حکم فاطمه پرویزی به مدت 6 ماه از آبان گذشته به اجرا گذاشته شد. این درحالی بود که فقط 4 روز قبل از اجرای حکم تحت عمل جراحی داخلی ( زنان ) قرار گرفته بود. با وجود وضعیت وخیم ایشان تا کنون با درخواست مرخصی پزشکی موافقت نشده طبق گزارشات بدست آمده دیروز از دیشب حال ایشان بسیار وخیم و نگران کننده گزارش شده . 

سوابق سیروان کمانگر : 
1. پس از روی کار آمدن جمهوری اسلامی تا کنون 23 نفر از خانواده ایشان به دست نیروهای رژیم کشته شدند، و رژیم حساسیت خاصی در مورد این خانواده دارد. 
2. عضو کانون دفاع از حقوق کودکان و زنان از سال 80 به همراه آزاده زمانی ایجاد انجمن مبارزه با مواد مخدر در شهرستان کامیاران و حمایت از این قشر جامعه .
3. عضو انجمن زاگرس سبز 
4. فعال سیاسی مدنی در سطح ایران و کُردستان و همکار در جریانان حقوق بشری در کشور 
5. شراکت مؤثر در تظاهرات سال 88 زندانی تبعیدی به زندان خرم آباد در سال 82 تا 84 که 105 روز را در سلولهای انفرادی گذرانده است.

کوردانه:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر