Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ اسفند ۱۵, دوشنبه

روز 8 مارس بر زنان میهنم مبارک باد



روز 8 مارس بر زنان میهنم مبارک باد


پیشا پیش 8 مارس روز جهانی زن به زنان عزیز هم میهنم تبریک میگویم و آروزی روزی خوش و سربلندی برای تمام زنان عزیز میهنم میکنم.

میدانم که زنان امروز در ایران سرکوب میشوند و زیر ظلم و ستم مینالند و من قلبا با زنان عزیز هستم و نکه در ایران بلکه در اروپا این روش دارد پیش میرود و به دلیل مقالات و نوشتهای برابری طلبانه ما احزاب سیاسی که با پاسداران سیاسی تبدیل شده اند علیه وب سایت ما دست به گند خوری میزنند یک سال پیش یکی از اعضای این احزاب به من گفت نباید به حرفهای ساموئیل گوش کنید که خانوادها را خراب میکند و سنتهای ما رازیر سئوال میبرند و زنان را علیه مردان تحریک میکنند.
و امروز در استانه یکی از مهمترین روزهای قرار داریم که هزاران آرزو در این روز مطرح میشوند متاسفانه هیچیکی از این آرزوها محقق نشده است و بدتر شده بهتر نشده است 

با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی 6/3/2012


لطفا این لینک را نگاه کنید تا با نوشتهای ساموئیل کرماشانی آشنا بشوید
یا این لینک زیر همه متعلق به ساموئیل کرماشانی میباشند
.همخوابگی با همسر خود که می دانید او راضی نیست تجاوز محسوب میشود و تجاوز به عنف است.
درباره تجاوز به عنف از چند زاویه ی مختلف باید تجاوز را مورد بررسی قرار بدهیم با تابلو زیر مواجه میشویم.
سلب آزادی فردی زنان تجاوز است این کار را بکن این کار را نکن تجاوز آشکار به حقوق فردی و آزادی فردی این انسانها میباشد.
1
همخوابگی با همسر بدون اینک ایشان راضی باشد و مجبور نمودن ایشان تجاوز به عنف محسوب میشود.
یعنی اگر همسر شما راضی نباشد که با شما سکس بکند و شما بر ویی فشار بیاورید و ویی را مجبور به تن دادن به خواست شما تجاوز به عنف محسوب میشود و جرم دارد.
اگر شما همسرتان را مجبور کنید به کاری این جرم محسوب میشود .
از نظر روانشناسی نگاه کردن به زنان به هیچ عنوان تجاوز محسوب نمیشود و تازه زنان را خوشحال میکند که آنها زیبا هستند به این خاطر مردان به آنها نگاه میکنند اگر این نگاه به عمل و یا رفتار فیزیکی تبدیل نشود جرم نیست اما اگر کسی بخواهد بدن زنی را لمس کند بدون اینکه ویی راضی باشد تجاوز محسوب میشود و مردانی که دست به این عمل قبیح میزنند باید مجازات بشوند.
همخوابگی با همسر خود که می دانید او راضی نیست تجاوز محسوب میشود و تجاوز به عنف است.
.نصف ارثیه نصف حق طلاق نداشتن نداشتن مهد کودک برای زنان کارگر ....ای مردهای کور خرافاتی که از زاویه ی مذهبی به زنان نگاه میکنند خودش تجاوز است.
هر کاری در باره زنان اجباری باشد تجاوز محسوب میشود حتی اگر زنی را مجبور کنید که باید حتما روسری به پوشد و یا چادر به پوشد خودش نوعی تجاوز به حریم خصوصی فردی ایشان محسوب میشودو مردانی که دست به این عمل میزنند مجرم شناخته میشوند.
ایراد گرفتن بیش از حد خود نوعی تجاوز به آزادی زنان میباشد که مردانی دست به این کارها میزنند مجرم شناخته میشوند.
به توهین یا تمجید وی از سر قصد تجاوز است
متلک گفتن به زنان خودش نوعی تجاوز است چرا چون این کتلک بر روح وروان زنان تاثیر میگذارد و جرم مخسوب میشود اگر مردی دست به چنین کاری بزند.
استفاده از منشی زن زیبا برای تسلط تجاوز است و سواستفاده جنسی از این زنان مجبور نودن آنها به خاطر ماندن در سر کارشان تجاوز به عنف میباشد.
تجاوز به زنان تنها در آنچه در مغز مرد حک شده نیست که بر خود می بالی متجاوز نیستی
فکر زن را به مسخره گرفتن خودش تجاوز است از نظر و نگاه انسانی.
در حال حاظر دولت و سران بیمار رژیم جنون اسلامی ایران به طور روزانه به حریم خصوصی زنان و به حقوق اولیه ی زنان و به آزادیهای فردی زنان به اضافه تجاوز به عنف در درون زندانهای این رژیم به زنان علی خامنه ای معروف به علی گدا بی مخ و سران دیگر این نظام عقبمانده کوتاه فگر در ردیف متجاوزین قرار گرفته اند و باید به خاطر این تجاوزات به دادگاه های بین المللی کشانده بشوند.
با تشکر ساموئیل کرماشانی
-----------------------------------

 یک فعال پیشین دانشجویی در سنندج به زندان محکوم شد

آژانس خبری موکریان
سرویس حقوق بشر

یک فعال پیشین دانشجویی توسط دادگاه انقلاب اسلامی سنندج به زندان محکوم شد.
دلیر اسکندری فعال پیشین دانشجویی در گفتگو با آژانس خبری موکریان ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: شعبه دوم دادگاه انقلاب اسلامی سنندج اینجانب را چندی پیش به اتهام اقدام علیه امنیت از طریق اجتماع و تبانی به دو سال زندان که به مدت 5 سال تعلیق شده است محکوم نمود.
یادآور می گردد دلیر اسکندری که دبیر هماهنگی پیشین اتحادیه دمکراتیک دانشجویان می باشد سال گذشته به دنبال پیگیری تعدادی از فعالان کرد جهت تجدید نظر در حکم اعدام حبیب لطیفی بازداشت و پس ازسپری کردن 44 روز زندان با قرار وثیقه 70 میلیونی آزاد شد.

----------------------------------

جرای حکم شش سال حبس نازنین خسروانی

سحام نیوز: نازنین خسروانی برای گذراندن حکم شش سال زندان خود امروز به زندان اوین رفت.
نازنین خسروانی در تاریخ ۱۲ آبانماه سال گذشته در منزل پدری خود بازداشت شد. او پس از تحمل ۱۳۲ روز حبس در بند ۲۰۹ زندان اوین، در تاریخ ۲۴ اسفند ماه گذشته با تودیع وثیقه ۶۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.
دادگاه بدوی این روزنامه نگار ۱۹ بهمن ماه در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی پیرعباسی برگزار شده بود و در نهایت این روزنامه نگار اصلاح طلب، به تحمل شش سال حبس تعزیری محکوم شد.

------------------------

فراخوان کمیته مشورتی شورای حقوق بشر ملل متحد به دبیرکل ملل متحد و...

سه‌شنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ / ۰۶ مارس ۲۰۱۲
AddThis Social Bookmark Button
پناهجویانی که پذیرفتند به کمپ لیبرتی بروند از آزادی تردد برخوردار نیستند، آنها دسترسی آزاد به وکلا یا خدمات پزشکی ندارند.
 فراخوان اعضای کمیته مشورتی شورای حقوق بشر ملل متحد به دبیرکل ملل متحد، وزیر خارجه آمریکا و نماینده عالی اتحادیه اروپا, پناهجویانی که پذیرفتند به کمپ لیبرتی بروند از آزادی تردد برخوردار نیستند، آنها دسترسی آزاد به وکلا یا خدمات پزشکی ندارند.در کمپ جدید، که توسط دیوارهای بلند بتونی محاصره شده است نیروهای مسلح عراقی یک ایستگاه مرکزی با سه ایستگاه فرعی دارند و تیربار کار گذاشته اند. دستگاههای شنود در نزدیکی کمپ وجود دارند و انبوهی دوربینهای جاسوسی در نقاط مختلف در داخل کمپ نصب شده اند. هیچ تردیدی نیست که خروجی این دستگاهها به رژیم ایران داده میشود که تهدیدات روشنی برای ساکنان و خانواده های آنان درایران دارد
در۳۱ژانویه نماینده ویژه دبیرکل ملل متحد اعلام کرد که زیرساختهای کمپ لیبرتی منطبق بر استانداردهای انساندوستانه است اما بنظر میرسد که این واقعیت ندارد.
ما از دبیرکل ملل متحد، وزیر خارجه آمریکا و نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور امنیتی و سیاست خارجی خواستار این موارد هستیم :
- اعمال غیرقانونی دولت عراق شامل نقض آشکار اکثر حقوق بشر پایه ای پناهجویان کمپ لیبرتی را قویا محکوم کنند.
- از نماینده ویژه دبیرکل بخواهند از حقوق بشر پناهجویان ایرانی دفاع کند و اعمال غیرقانونی دولت عراق را بیان کند.
- اطمینانهای حداقل را برای این پناهجویان تامین کنند و بویژه دولت عراق را وادار کنند تمامی نیروهای عراقی را به بیرون دیوارهای حصار کمپ ببرد. کمپ لیبرتی، در وضعیت کنونی، یک زندان است که به هیچوجه مواد پایه ای مورد نیاز و استانداردهای انساندوستانه و حقوق بشری در یک کمپ پناهندگی را پاسخ نمیدهد. این وضعیت برای روند جاری که سعی دارد یک راه حل پایدار برای ۳۴۰۰ پناهجوی کمپ اشرف پیدا کند، زیانبار باشد.
امضا کنندگان بیانیه عبارتند از:
ژان زیگلر از کشور سوییس
خوزه آنتونیو بِنگوا  کابلو  از کشور شیلی
لورانس بواسون دوشازورن از کشور فرانسه
چونگ چین سونگ از کشور کره جنوبی
آلفرد ناتوندوگورو کاروکورا  از کشور اوگاندا
شیگِ کی  ساکاموتو  از کشور ژاپن
اوبلورا شیندو اوکافور از کشور نیجریه
آنانتونیا رِ یِس پارادو از کشور گواتمالا
احمر بلال صوفی از کشور پاکستان
مونا ذوالفقار از کشور مصر



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر