Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ فروردین ۲, چهارشنبه

اعلام هویت مظنون به کشتار چهار یهودی در شهر تولوز






فردی که گمانه زنی این را دارد در کارهای تروریستی علیه مدرسه یهودیان در فرانسه دست داشته است در حال حاضر در محاصره پلیس فرانسه قرار دارد تا چند لحظه دیگر خبر دستگیری ایشان را به اطلاع دوستان خود خواهند رساند به گفته روزنامه های سوئد و روزنامه های دیگر کشورهای اتحادیه اروپا نزدیک به 3000 پلیس کتارآگاه وارد فرانسه شده اند برای کمک به پلیس فرانسه برای دستگیری فرد تروریستی که به مراکز یهودیان با اسلحه گرم حمله نموده و باعث کشتن چندین کودک نیز شده است.
به احتمال زیاد با دستگیر فرد مظنون رد پای رژیم ایران بیشتر کشف بشود که 100% رژیم ایران پشت این قضیه میباشد این عمل یهودی ستیزی از تفکر گندیده خمینی و پیروانش برمیخیزد و نژادپرستان و نازیستهای اروپایی که در سالهای اخیر با رژیم ایران و اطلاعات برون مرزی رژیم ایران همکاری میکرده اند.
پلیس ضد تروریسم فرانسه حدود ساعت سه صبح چهارشنبه به یک خانۀ مسکونی در شهر تولوز حمله کرد.
به گفتۀ منابع پلیس یک فرد بیست و چهار ساله وابسته به گروه القاعده در این خانه حضور دارد که به احتمال زیاد مظنون شمارۀ یک تیراندازی های اخیر شهر تولوز می باشد.
آقای کلود گئان، وزیر کشور فرانسه خود را به سرعت به شهر تولوز رساند تا این عملیات را از نردیک دنبال کند. وی اعلام کرد، در این عملایات دو مامور پلیس فرانسه مجروح شدند.
فرد مظنون هنوز در آن خانه سنگر گرفته و خود را تسلیم نمی کند
بر اساس اظهارات پلیس فرانسه فرد مظنون محمد مراح نام دارد یک الجزایری 24 ساله میباشد و به گفته وزارت خارجه فرانسه تا بعد از ظهر فرد مظنون خود را تسلیم پلیس خواهند کرد و این فرد با اسلحه های نیمه سنگین مسلح است نزدیک به 300 پلیس خانه ای که او در آن پنهان شده است تحت محاصره خود در آورده اند و هیچ راه فرار برای ایشان وجود ندارد. 
او الجزایری میباشد  فرد مظنون وابسته به القاعده معرفی شده است اما آگاه هان سیاسی بر این باور هستند که فرد مظنون وابسته به رژیم ایران باشد..
اعلام هویت مظنون به کشتار چهار یهودی در شهر تولوز


اعلام هویت مظنون به کشتار چهار یهودی در شهر تولوز
مظنون به قتل سه کودک و یک خاخام در برابر مدرسه دانش آموزان یهودی در شهر تولوز فرانسه با تسلیم خود موافقت کرده و وعده داده است که تا بعد ازظهر تسلیم نیروهای امنیتی می‌شود. 

وی که «محمد مرعا» نام دارد، شهروندی الجزایری تبار و ۲۴ ساله است. 

به گفته کلود گئان، وزیر کشور فرانسه، وی هدف خود را گرفتن انتقام کودکان فلسطینی و نیز تلافی مداخله نظامی فرانسه در دیگر کشور‌ها عنوان کرده است.
به گفته کلود گئان، وزیر کشور فرانسه، وی هدف خود را گرفتن انتقام کودکان فلسطینی و نیز تلافی مداخله نظامی فرانسه در دیگر کشور‌ها عنوان کرده است.
فرد تحت محاصره نیروهای امنیتی در شهر تولوز، مدعی ارتباط با شبکه القاعده است و پیش از این به افغانستان نیز سفر داشته است. وی در افغانستان یک بار بازداشت شده ولی دلیل این بازداشت هنوز روشن نیست.
نیروی‌های امنیتی فرانسه در عملیاتی که از ساعت سه بامداد به وقت محلی آغاز شده است محل اقامت «محمد مرعا» را به محاصره خود در آوردند. این اقدام با مقاومت مسلحانه رو به رو شد و سه افسر پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.
پلیس تلاش کرده تا این شهروند عرب تبار را با مذاکره وادار به تسلیم کند و خبرگزاری ایتالیا نیز اعلام کرده نیکولا سارکوزی، رئیس جمهوری فرانسه خواهان دستگیری زنده فرد مظنون است.
از سویی دیگر ضمن آنکه مادر، برادر و دوست دختر وی در بازداشت پلیس به سر می‌برند، خبرهای رسیده حاکی از بازداشت یک تن دیگر در رابطه با پرونده قتل چهار یهودی در شهر تولوز است.
پیش از این برخی از تحلیلگران بر این باور بودند که قتل سه کودک یهودی و یک خاخام در روز دوشنبه می‌تواند به دست هواداران راست افراطی و در ارتباط با کشته شدن سه سرباز آفریقایی تبار صورت گرفته باشد.
جمعیت یهودیان مقیم فرانسه ۵۰۰ هزار و شمار آنان در شهر تولوز و حومه آن ۲۵ هزار تن برآورد می‌شود. فرانسه یکی از بیشترین شمار شهروندان یهودی را در اروپا داراست 


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14555122.ab

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14555122.ab

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر