Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ اسفند ۱۴, یکشنبه

ایمیل یکی از خوانندگان آژانس خبری کردستان در کرمانشاه که خود نیز همراه با دوستانش به شهرهای شاه آباد ایلام شهر دالاهو و منطقه سنجابی کوزاران و تمامی استان کرمانشاه و استان ایلام انتخابات رژیم توسط مردم تحریم شده است

درود بر مردم عزیز کرمانشاه که این انتصابات  رژیم را تحریم نمودند.

ایمیل یکی از خوانندگان آژانس خبری کردستان در کرمانشاه  که خود نیز همراه با دوستانش به شهرهای شاه آباد ایلام شهر دالاهو و منطقه سنجابی کوزاران و تمامی استان کرمانشاه و استان ایلام   سفر نموده اند و به همه حوزهای انتخاباتی سر زده اند انتخابات رژیم توسط مردم تحریم شده است.
سلام به دست اندرکاران و مدیران آژانس خبری کردستان  دوستان عزیز آقای کرمانشاهیی  به اطلاع میرسانم که انتخابات در استان کرمانشاه و ایلام توسط مردم تحریم شده است.
ما به خیلی از حوزهای انتخاباتی سر زده ایم همه خالی بودند بجز چند نفری از عوامل بسیجی و خانواده های پاسداران  نباشد هیچ کسی آنجا دیده نشده اند و رژیم با وحشت تمام نیروهای مسلح بیشتری به داخل شهرهای ایلام والاهو کرمانشاه و شاه آباد و  شهرهای دیگر وارد  نموده  بودند که نکند ملت به پا خیزند و علیه رژیم دست به اعتراضات بزنند.
با سپاس ع ک
//////////////////////////////////

لیبرمن: اسرائیل مستقل است و خود درباره مقابله با
 برنامه های اتمی ایران تصمیم می گیرد
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  وزیر خارجه اسرائیل، آقای اویگدور لیبرمن بار دیگر مخالفت خود را با برنامه های اتمی ایران اعلام داشت. او که هم اکنون از کشور بلغارستان دیدار می کند، در مصاحبه ای تأکید کرد: «نمی توان با حکومت ایران که حامی تروریسم است کنار آمد. سران تهران همچنان و بدون وقفه درصدد دستیابی به بمب اتمی هستند و لذا جامعه بین المللی باید ثابت کند که می تواند به گونه ای مؤثر با این معضل به رویارویی بپردازد». وی سپس افزود: «تحریم هایی که علیه ایران برقرار شده کار درستی بوده؛ گرچه تا کنون اثری نداشته و نتوانسته حکومت ایران را مجبور سازد از دنبال کردن برنامه اتمی خود دست بردارد».
آقای لیبرمن تأکید کرد که اسرائیل قصد ندارد در مورد معضل ایران خواست خود را به ایالات متحده تحمیل کند و گفت: «ما خواست خود را به ایالات متحده تحمیل نمی کنیم. ولی می خواهیم و باید خودکفا باشیم. جامعه بین المللی به خوبی از اهداف ایران آگاهی دارد و گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز این موضوع را کاملاً روشن ساخته است».
نیروهای بشار اسد به زنان در حمص تجاوز می کنند
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  در سوریه امروز کشتار مردم بیگناه به دست مأموران بشار اسد ادامه داشت و ارتش با قدرت تمام به مراکز اصلی مخالفان حمله می کرد. ساکنان شهرک "عصیرة" در مجاورت مرز لبنان گزارش دادند که تانک های ارتش سوریه به گلوله باران آنجا ادامه می دهند و تا کنون بسیاری از مردم با پای پیاده به لبنان گریخته اند.
نیروی هوایی ارتش سوریه نیز به بمباران شهر "رستان"، یکی از مراکز مخالفان اسد پرداخته و به گلوله باران محله های شهر حمص و به ویژه باباعمرو ادامه می دهد.
فعالان حقوق بشر در شهر حمص امروز گزارش دادند که نیروهای امنیتی در آنجا گروه گروه مردم را می کشند، اعدام می کنند و سربازان اسد در باباعمرو به زنان تجاوز می نمایند.
///////////////////
مقامات آمریکایی: کمک های ایران به بشار اسد افزایش یافته
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  مقامات ارشد آمریکایی گفتند که حکومت اسلامی ایران حمایت های نظامی و اطلاعاتی خود از رژیم سوریه در سرکوب مواضع مخالفان بشار اسد را افزایش داده است.
روزنامه آمریکایی "واشینگتن پست" به نقل از سه مقام آمریکایی که به گزارش های اطلاعاتی خاورمیانه دسترسی دارند، نوشت: حکومت ایران در هفته های اخیر که حمله توپخانه ای رژیم بشار اسد به حمص ادامه داشت، بر میزان ارسال اسلحه به آن کشور افزوده بود.
این سه مقام که نام آنها برده نشد به "واشینگتن پست" گفتند: «آنها انواع تجهیزات، اسلحه و کمک های تاکتیکی به رژیم بشار اسد می دهند که تجهیزات شنود نیز آن جمله است».
این مقامات همچنین تأکید کردند که چند مقام امنیتی جمهوری اسلامی نیز به تازگی برای کمک به نیروهای امنیتی بشار اسد به سوریه رفته اند و به نوشته "واشینگتن پست"، یکی از این افراد اخیراً در جریان درگیری ها زخمی شده است.
///////////////////
عضو ایرانی سی. آی. ای: حکومت اسلامی ممکن است
منابع آب و انرژی آمریکا را هدف قرار دهد
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  یک فرمانده پیشین سپاه پاسداران جمهوری اسلامی که مدت طولانی نیز با سازمان اطلاعات مرکز ایالات متحده (سی. آی. ای) همکاری می کرده، در مصاحبه ای با شبکه خبری "فاکس نیوز" گفت که احتمال اینکه حکومت ایران توسط ایادی خود به انجام عملیات تروریستی در خاک ایالات متحده دست بزند، بسیار بالا است.
این فرد که با عنوان "رضا خلیلی" معرفی شد، در حالی که چهره اش کاملاً سیاه نشان داده می شد و قابل شناسایی نبود، نسبت به آنچه که "ساده انگاری" برخی مقامات آمریکایی نامید، هشدار داد.
خلیلی گفت که حکومت ایران امکان دارد توسط بازوهای تروریستی خود به اقدامات خرابکارانه علیه منابع آب و انرژی ایالات متحده دست بزند و فاجعه بیآفریند. او در پاسخ به این تحلیل برخی سازمان های اطلاعاتی که می گویند حکومت ایران به دلیل ترس از عواقب چنین اقدامی، هرگز آنرا انجام نخواهد داد، گفت که این گونه تحلیلگران، در مورد سران جمهوری دچار اشتباه محاسباتی شده اند.
خلیلی در ادامه با تأکید بر اینکه مقامات جمهوری اسلامی نیز فکر می کنند که آمریکا ضعیف شده و توانایی واکنش نشان دادن به اقدامات تروریستی احتمالی آنها را ندارد، گفت: پلیس فدرال ایالات متحده نیز از این خطر آگاه است و به همین دلیل است که از مدتی پیش، فعالیت های گروه های وابسته به جمهوری اسلامی در آمریکا را زیر نظر گرفته است.
////////////////
"کره شمالی به درخواست ایران آزمایش اتمی انجام داد"
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  روزنامه های آلمان خبر دادند که حدود دو سال پیش حکومت کمونیستی کره شمالی دو آزمایش اتمی انجام داده که یکی از آن ها به درخواست حکومت ایران بوده است. اگر این خبر درست باشد، دلیل قاطع دیگری بر نظامی بودن برنامه های اتمی رژیم ایران تلقی می شود.
گزارشی را در این باره از آقای ایرج ربیعی درآلمان شنیدیم که چکیده ای از آن را در اینجا مطالعه می کنید:
 نشریه ولت آم زونتاگ (Welt am Sonntag ) اولین نشریه آلمانی بود که این خبر مهم را با استناد به گفته دانشمندان منتشر کرد. سپس نشریات دیگری چون اشپیگل، دی ولت و دی سایت، بعد از بررسی منبع این خبر، آن را بطور مفصل منتشر کردند.
نشریه دی ولت در این زمینه می نویسد: یک فیزیکدان سوئدی بعد از تحقیقات زیاد و بررسی نتایج دانشمندان ژاپنی و روسی و اسناد ایستگاه ثبت تشعشعات و لرزش های اتمی در آفریقای جنوبی، به این نتیجه رسید که یکی از دو آزمایش محرمانه کلاهک اتمی کره شمالی در سال 2010 مربوط به ایران می‌شود و اورانیوم ویژه ساخت کلاهک را ایران در اختیار کره شمالی گذشته بود.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر