Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ اسفند ۲۳, سه‌شنبه

هم اکنون نام و لیست جاسوسان و خودفروشان رژیم ایران در کشورهای اسکاندیناوی بصورت کتاب در حال انتشار میباشد


هم اکنون نام  و لیست جاسوسان و خودفروشان رژیم ایران در کشورهای اسکاندیناوی بصورت کتاب در حال انتشار میباشد متاسفانه تعدادی از این جاسوسان که با مدارک کافی منتشر میشود کرد اهل استان کرمانشاه هستند و یعنی اهل دهکدهای مرز عراق و ایران هستند  که در این کشورها به خاطر خریدن خانه و زمین در ایران  در خدمت وزارت اطلاعات رژیم در آمده اند این افراد زیر نام حزب دموکرات کردستان ایران فعالیت میکنند و زیر نام کومه له باند آقای مهتدی  فعالیتهای جاسوسی  علیه دیگران و نویسندگان و مخالفین واقعی رژیم دست میزنند  این افراد که تعدادی از آنها در شهرهای ورملند بر سر میبرند مثل شهر کارلستاد  برای گریز از کارهای جاسوسی خویش زیر به زیر در کنار دیوارهای شهر علیه دیگران دست به گوهخوری میزنند .
بعضی از این افراد به اقلیم کردستان سفر میکنند سپس از راه مرزی مرز پرویزخان وارد ایران میشوند و دستورات لازم را از وزارت اطلاعات دریافت میکنند  سپس به اقلیم کردستان باز میگرددند و بعدا به کشورهای اروپایی .


این افراد بیشترشان  بیسواد و دهاتی هستند و بیشتر از 6 کلاس سواد ندارند  مامور یت برای سپاه قدس انجام میدهند
در آینده که یک نرم افزار را درست کرده ایم که برای زیرنویس ویدئوها میباشد با ویدئو نام و مشخصات این جاسوسان که اکثرا در ایران خانه خریده اند و به ایران در تردد هستند افشا خواهند شد و اطلاعات شحصی این جاسوسان  در اختیار سازمانهای اطلاعاتی غربی قرار خواهند گرفت.
مدارک کافی در باره وجود جاسوسان و خودفروشان رژیم ایران در شهر کارلستاد سوئد  به لینک فردانیوز وابسته به رژیم ایران که توسط گردانندگان سپاه قدس مدیریت میشوند در زیر کلیک کنید 
http://www.fardanews.com/fa/news/190070/%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%BE%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%AE%D9%85%E2%80%8C%D9%85%D8%B1%D8%BA-%D8%A8%D9%87-%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA
 این خودش یک نمونه بارز وجود مزدوران رژیم میباشد در شهر کارلستاد سوئد 
 

/////////////////////////////////////


 سوریه؛ تیرباران دسته جمعی مخالفان رژیم در شهر ادلیب

العربیه: منابع مخالفان در سوریه اعلام کردند رژیم سوریه برای دومین روز متوالی بار دیگر دست به قتل عام تعدادی از مردم در شهر ادلب زد.
بر اساس گزارش شورای مردمی انقلاب سوریه نیروهای ارتش رژیم روز سه شنبه 55 تن از مردم را در مناطق مختلف این شهر به قتل رساندند.
40 تن از این افراد در کنار مسجد بلال تیرباران شدند و 15 نفر دیگر نیز در گلوله باران چند منطقه دیگر در ادلب کشته شدند.
نیروهای رژیم همچنین به منازل چند تن از فعالان یورش بردند و اقدام به سرقت اموال آنان زدند و چندی منزل را به آتش کشیدند.
از سوی دیگر پس از قتل عام دهها تن از کودکان و زنان در محله " کرم الزیتون " در حمص دهها تن از خانواده ها از این شهر به مکان های دیگر مهاجرت کردند.
کمیته محلی انقلاب سوریه اعلام کرد تعداد زیادی از مردم محله های " عشیره " ، " باب السباع " و " کرم الزیتون " به مناطق دیگر مهاجرت کردند.
شاهدان عینی نیز اعلام کردند دهها تانک در حومه دشمق مستقر شدند و نیروهای نظام در پایتخت اقدام به بازداشت گسترده مخالفان و یورش به منازل مردم کردند.
شورای فرماندهی انقلاب نیز اعلام کرد عناصر ارتش آزاد یک ایستگاه بازرسی در مقابل اداره امنیت سیاسی در دمشق را به وسیله نارنجک دستی هدف قرار دادند.

از سوی دیگر ملک عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه سعودی در دیدار با همتای اردنی خود تحولات سوریه را در ریاض بررسی کرد.

بر اساس گزارش دیوان پادشاهی اردن در این دیدار راه های برون رفت از بحران سوریه در چارچوب عربی بررسی شد . رهبران سعودی و اردن همچنین خشونت های جاری در سوریه و کشتار مردم را محکوم کردند.
از سوی دیگر کمیته تحقیق بین المللی اعلام کرد لیستی از افراد متهم به دست داشتن در کشتار گسترده مردم را به کمیساریای عالی شورای حقوق بشر ارسال کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر