Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ فروردین ۲, چهارشنبه

آتش زدن اتوبوسها در شهر گوتنبورگ سوئد کار تروریستی و تخریبی بوده است



آتش زدن اتوبوسها در شهر گوتنبورگ سوئد کار تروریستی و تخریبی بوده است
Åtta bussar blev helt utbrända på måndagsnatten. Foto: Per Wissing
در شهر گوتنبورگ سوئد چندین اتوبوس به آش کشیده شده است در تحقیقات پلیس آمده است که هیچ گونه شواهدی که سبب آتش گرفتن داخلی اتوبوسها باشد وجود ندارد بلکه به احتمال زیاد کاری تروریستی باشد و یا توسط افرادی این اتوبوسها را به آتش کشیده شده باشد. 
تحقیقات در این رابطه ادامه دارد تا پیدا کردن سرنخ این حادثه  و هنوز هیچ کس در این باره مظنون اعلام نشده است و پلیس دنبال بدست آوردن دی ان ای و چیزهای بجامانده از افراد و یا مظنونین به آتش زدن این همه اتوبوس.
پلیس از روز اول تحقیقات خود را آغاز نموده به این نتیجه رسیده است که عمدا این اتوبوسها به آتش کشیده شده اند.
روزنامه اکسپرسن سوئد.
http://www.expressen.se/gt/stora-bussbranden-kan-ha-varit-anlagd/
////////////////

محاکمه ی یک سوئدی لبنانی تبار در تایلند

محاکمه ی یک سوئدی لبنانی تبار از امروز در تایلند آغازشد. او که مظنون به تدارک عملیات تروریستی درآن کشوراست، درماه ژانویه دستگیرشد. او هرگونه اتهامی علیه خود را ردکرده است.
/
 
خبر دیگری بر روی این روزنامه آمده است آرایشگر پیشین در شهر گوتنبورگ در تایلند به اتهام تروریزم محاکمه میشود.
فرد مزبور لبنانی میباشد و عضو فعال حزبالله لبنان میباشد که از سوی رژیم ایران تقویت و حمایت مالی میشود این فرد در سوئد یک آرایشگر بوده به احتمال زیاد در به قتلرساندن  سید خلیل عالی نجاد دست داشته باشد چرا چون کسی میباشد خیلی مورد اعتماد وزارت اطلاعات رژیم ایران نیز بوده است و در یک سناریوه از پیش طرح ریزی شده قصد ترور سفیران اسرائیل را داشته است این مرد 47 سال سن دارد و در فرودگاه بین المللی تایلند توسط پلیس آن کشور دستگیر شده خیلی موادمنفجره همرا خود داشته است .
من در این فکر هستم که چرا در این کشور بر خیلی چیزها چشم پوشی میشود مثل رفتار جاسوسان رژیم ایران که آزادانه رفت و آمد میکنند و دست به کارهای جاسوسی و حتی در مواردی دست به ترور افراد مخالف رژیم نیز میزنند  این فرد دوست فردی میباشد با نام سید عباس موسوی لبنانی تبار قبلا در شهر تیبرو بر سر برده است حالا به شهر مالمو نقل مکان نموده است با این فرد مظنون روابط حسنی ای داشته است چرا چون همفکر نیز بودند.
------------------------
فرد مظنون در فرانسه در حال حاضر هنوز  دستگیر نشده است و پلیس آن کشور دارد دنبال راهی میگردد که بتواند فرد مزبور را دستگیر کند. اما خبر دستگیری این تروریست هنوز تائید نشده است بر اساس خبری که بر روی اکسپرسن سوئد منتشر شده است گویا محمد مرا ح دستگیر شده است توسط پلیس فرانسه اما دقایقی بعد توسط روزنامنه افتنبلادت تکذیب شد خبر دستگیری محمد مرعا تروریست اسلامی.
تا انتشار این خبر هنوز فرد تروریست محمد مرعا دستگیر نشده است مستقیم از راه تلویزیون زنده زیر میتوانید حادثه فرانسه را ترغیب کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر