Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ فروردین ۷, دوشنبه

تهدید وبلاگ نویسان ایرانی توسط نیروی تروریستی موسوم به نیروی وحشت انتظامی جنون اسلامی

تهدید وبلاگ نویسان ایرانی توسط نیروی تروریستی موسوم به نیروی وحشت انتظامی جنون اسلامی 

با صدور بیانیه ای اعلام شد

شناسایی وبلاگ های متهم به " نشر اکاذیب و ایجاد ناامنی " توسط نیروی انتظامی

دبی-العربیه.نت
پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی " فتا " از شناسایی چند سایت و وبلاگ که اقدام به "انتشار اکاذیب و پست ‌های سیاسی و تبلیغات سوء، و تشویش اذهان عمومی و ایجاد ناامنی در فضای سایبری " می کنند خبر داد.


به گزارش خبرگزاری دولتی ایران " فتا " در بیانیه خود اعلام کرده است: "در پایش سایت های خبری ، تحلیلی و سیاسی، چند سایت و وبلاگ شناسایی شد كه با انتشار اكاذیب و پست های سیاسی و تبلیغات سوء، سبب تشویش اذهان عمومی و ایجاد ناامنی در فضای سایبری داشتند."



بیانیه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داده است که " این سایت ها و وبلاگ ها تحت پوشش خاطرات شخصی و همچنین صفحات علمی مراكز آموزشی، اقدام به این عمل غیرقانونی می كردند."



پلیس فتا تاكید كرده است: " این نیرو با افرادی كه سبب بهم زدن نظم و امنیت و همچنین هتك حیثیت در فضای مجازی شوند ، برخورد قانونی خواهد كرد."



روند مسدود کردن سایت های سیاسی منتقد در ایران اکه از چند سال پیش آغاز شده بود ، در سالهای اخیر به ویژه پس از آخرین انتخابات ریاست جمهوری ایران و در جریان سرکوب اعتراض ها به نتایج آن، تشدید شده است.



شماری از گردانندگان سایت ها و وبلاگ ها هم توسط نیروهای امنیتی دستگیر و به اتهام های مختلف از جمله نشر اکاذیب، تشویش اذهان عمومی، اقدام علیه امنیت ملی و توهین به شخصیت های نظام، محاکمه و زندانی شده اند.
//////////////////////////
ساندی تایمز: ماموران اطلاعاتی اسرائیل در ابعاد

گسترده در داخل ایران مشغول فعالیت هستند



گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  روزنامه "ساندی تایمز" چاپ لندن در شماره امروز خود ادعا کرد که اسرائیل در تلاش برای یافتن دلائل و شواهد قاطع در مورد برنامه های اتمی رژیم ایران شمار زیادی مأموران اطلاعاتی در آن کشور مستقر کرده که پایگاهشان در کردستان عراق است و در داخل ایران با اونیفورم سپاه پاسداران رفت و آمد می کنند. اسرائیل معمولاً به این گونه گزارش ها و ادعاها واکنشی نشان نمی دهد.
"ساندی تایمز" از قول منابعی که نام آن ها را نبرد نوشت که مأموران اطلاعاتی اسرائیل در تلاش برای یافتن مدارک و شواهدی هستند که نشان دهد برنامه های اتمی رژیم ایران جنبه نظامی دارد.
به ادعای این روزنامه انگلیسی، مأموران اسرائیلی می کوشند در نزدیکی اماکن اتمی رژیم ایران به اندازه  گیری تشعشعات رادیو اکتیو بپردازند و انفجارهای ازمایشی احتمالی رژیم را شناسایی کنند.
"ساندی تایمز" ادعا کرد که مأموران اسرائیلی حتی در یک مورد برای پرواز بر فراز تأسیسات اتمی رژیم ایران از هلیکوپتر بلاک هوک ارتش ایران و وسائل نقلیه نظامی پاسداران استفاده کردند.
بنا بر این گزارش، فعالیت اطلاعاتی اسرائیل در مورد رژیم ایران اکنون چند سال است که بی وقفه ادامه دارد و در ماه های اخیر این تلاش ها به اطراف قرارگاه نظامی پارچین در حومه تهران کشانده شده که گفته می شود حکومت در آن جا به آزمایش های اتمی دست زده است.
به نوشته "ساندی تایمز" نقطه دیگر فعالیت مأموران اطلاعاتی اسرائیل در اطراف جایگاه اتمی "فردو" در نزدیکی قم است که در زیر کوه بنا گردیده است.
منابع اطلاعاتی می گویند: حکومت ایران در هفته های اخیر به پاکسازی تشعشعات رادیو اکتیو در سایت پارچین پرداخته است تا آزمایش های هسته ای خود را پرده پوشی کند. حکومت ایران به بازرسان آژانس بین المللی اجازه نداده است از پارچین دیدن کنند.
روزنامه آمریکایی "نیویورک تایمز" هفته پیش نوشته بود که برخلاف ایالات متحده که اطلاعات خود درباره فعالیت اتمی ایران را تنها به کمک وسایل الکترونی و فنی گردآوری می کند، اسرائیل از مأموران اطلاعاتی انسانی در این زمینه بهره می گیرد.
با آن که مقامات رسمی اسرائیل معمولاً به این گونه گزارش ها واکنشی نشان نمی دهند، یک وبسایت اسرائیلی امروز نوشت که روزنامه انگلیسی زبان "ساندی تایمز" با انتشار این گونه گزارش های مشکوک، جان افراد را بیهوده به خطر می اندازد. .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر