Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ شهریور ۲۲, چهارشنبه

والدین نباید مسئول خرید تلفنی فرزندان خود باشند



والدین نباید مسئول خرید تلفنی فرزندان خود باشند

یک هیئت بررسی حقوق مصرف کنندگان امروز پیشنهاد کرد، حفاظت از حق مشتریان باید تقویت شود. این هیئت از جمله پیشنهاد کرد، والدین نباید بطور خودکار مسئول پرداخت هزینه کالاها و خدماتی شوند که فرزندان آنها خودسرانه از طریق تلفن خریداری می کنند.


 طبق این پیشنهاد همچنین، نباید مسئولیت تمدید قراردادهای کوتاه مدت توسط فرزندان به عهده والدین گذاشته شود. تورگنی هوستاد (Torgny Håstad)، مشاور حقوقی و مدیر این هیئت پیشنهاد می کند، در مواردی که قرارداد با شرکتها بطور اتوماتیک تمدید می شود، شرکت ها ملزم شوند مشتریان خود را از زمان تمدید آن مطلع سازند تا آنها فرصت کنند در صورت تمایل قراداد را فسخ کنند. تورگنی هوستاد در این رابطه می گوید:
- به نظر من پیشنهاد خوبی است.  زیرا امروزه شاهد آن هستیم که بسیاری از مصرف کنندگان خود را فریب خورده احساس می کنند.
پیشنهاد هیئت برسی حقوق مصرف کنندگان قرار است امروز به دولت ارائه شود.
---------------------------
BilFart

تکرار حادثه زیر گرفتن کودکان پناهجو

راننده یک خودرو شخصی حداقل دوبار تلاش کرده با خودرو خود کودکان تنهای پناهجو را زیر بگیرد. این حادثه که در چند روز اخیر در نزدیکی یک مرکز نگهداری از کودکان پناهجو در اِلودالِن (Älvdalen) رخ داده، مورد توجه رسانه های این منطقه قرار گرفته و مسئولان این مرکز وقوع آن را به پلیس گزارش کرده اند. ماتیاس یونس (Mathias Jones) مدیر این مرکز در این رابطه می گوید:
- ما می دانیم که برخی از افراد با نشان دادن انگشت و  نگاه های خصمانه به کودکان پناهجو خشم خود را نسبت به آنها ابراز کرده اند و ما نمی توانیم در این رابطه اقدامی انجام دهیم. اما حرکت سریع یک خودرو و تلاش راننده آن برای زیر گرفتن کودکان مستقر در مرکز حرکتی بسیار جدی تر است. به همین دلیل این حادثه را به پلیس گزارش داده ایم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر