Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ شهریور ۱۳, دوشنبه

حقوق بشر، اثرات و سیر تکاملی آن در جامعه

حقوق بشر، اثرات و سیر تکاملی آن در جامعه

گفتگوی رادیو ایرآوا با خانم زهره محسنی پور حقوقدان، نویسنده
حقوق بشر، اثرات و سیر تکاملی آن در جامعه- گفتگوی رادیو ایرآوا با خانم زهره محسنی پور حقوقدان، نویسنده و نقاش.
 
نیویورک تایمز: تعیین خط قرمز از سوی آمریکا
العربیه: روزنامه " نیویورک تایمز" اعلام کرد باراک اوباما به شکل جدی تلاش می کند از اقدام احتمالی اسرائیل جلوگیری کند و برای تحقیق این هدف به دنبال این است که برای رژیم تهران خط قرمز تعیین کند تا در صورت عبور از این خط، تاسیسات اتمی جمهوری اسلامی توسط آمریکا نابود شود.
منبع خبر: سایت خبرگزاری العربیه

------------------------

همه اصلاح طلبان ضد انقلابی گوش کنند : موج ها و سیل خروشان و موج های انقلاب دمکراتیک خلقهای ایران تا سرنگونی دژخیمان حاکم با همه جناح ها و همکاران سابق و کنونیش از تلاطم باز نخواهد ایستاد . انقلابیون در این رزم پیروز خواهند شد و یکبار برای همیشه کشور را از وجود ارتجاع مذهبی و پلیدان توده ای و اکثریتی گند زدایی خواهد ک
رد. بطور مسلم انقلابیون بیکار ننشسته اند تا شما اصضلاح طلبها که 30 سال است به همین بهانه سرنگونی رژیم را به تعویق اتداخته اید اینبار نیز قدرت از دست ر فته خود را باز یابید و قتل عام دیگری از مخالفان بیگناه خود در سیاهچالها رقم بزنید اصلاحات از بازرگان گرفته تا حزب توده و اکثریت فداییان و ملی مذهبیها و خاتمی چیها و دوم خردادیها و بعد مجاهدین انقلاب اسلامی و مشارکت و کروبی و نهایتا موسوی همه و همه به همین بهانه تغییر از درون و مخالفت با خشونت و انقلاب، هارترین سیستم فاشیستی دنیا را بر علیه مردم ستمدیده ما تجهیز و یاری کردند رژیمی که هر ثانیه عمرش با خوردن خون فرزندان این میهن عجین است. مگر مردم به خواسته ها و مطالبات خود در پروسه انقلابی 57 رسیدند که دست از انقلاب بردارند؟ انقلابی که به کمک امپریالیستها شکستش در کشتی کلیمانسو در گوادلوپ از مستعمرات فرانسه با حضور امپریالیستها رقم خورد خمینی و دارو دسته روحانیت را برای همکاری صمیمانه اش با دولت کودتای 32 به قدرت رساند تا حتی دستآوردهای مبارزات مردممان را هم که در دوره پهلوی کسب شده بود غصب کند و کرد. خمینی محصول مسقیم شکست انقلاب دمکراتیک 57 است که هنوز به پیروزی نرسیده است مهمترین دستاورد این انقلاب دمکراتیک آزادیهای فردی و اجتماعی و سکولاریسم و آزادی اجتماعات و برابری زن و مرد وووو باید باشد. تحقق این خواسته ها نه توسط همکاران ارتجاع حاکم که شریکان ضد انقلاب به قدرت رسیده در این 33 سال بوده اند که فرصت طلبانه از آخور خوردند و خواسته ها و مطالبات انقلاب 57 پشت کرده اند هستند بلکه دقیقا نیروهایی هستند که هنوز برای تحقق این خواسته ها جنگیده و میجنگند و لحظه ایهم کوتاه نیامده اند و بهای لازم را هم پرداخته اند.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر