Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ شهریور ۱۹, یکشنبه

رقص دختران تنس باز خیلی بامزه و شادی آور است.



رقص دختران تنس باز  خیلی بامزه و شادی آور است.
بزن برقص تا میتوانید به ریش آخوند دینی قرون وسطای بخند تا میتوانید بزن برقص به کوری چشم آخوند کور بزن برقص تا چشمان آخوندهای متحجر کورتر بشود میدانم که از دیدن شما به وحشت می افتد آخوند بی شرافت


ضمن تاکید بر وجود شبکه های وابسته به تهران در کشورهای عربی

فرمانده پلیس دبی: اگر ایران ما را تهدید کند شبکه هایی درون آن تشکیل خواهیم داد

دبی- العربیه. نت فارسی ضاحی خلفان فرمانده پلیس دبی روز یکشنبه 9- 9 – 2012 در گفتگو با تلویزیون العربیه تاکید کرد " ایران در کشورهای خلیجی شبکه هایی دارد" اما این کشورها در برابر تهدیدهای ایران ساکت نمی نشینند و او این مسئله را به صورت آشکار به یکی از مقامات ایران گفته است.

خلفان تاکید کرد در سال 1985 یک شبکه وابسته به ایران در امارات کشف شد که در صدد انجام چند انفجار در این کشور بود.

او افزود "اگر ایران بخواهد شبکه های وابسته به خود را در خلیج فعال کند تا امنیت ما را تحت تاثیر قرار دهد ما نیز در ایران شبکه هایی تشکیل خواهیم داد. ما در برابر کسانی که به ما تعدی کنند دست بسته نخواهیم نشست."

وی تاکید کرد :" زمانی که از وجود دست های پنهان برای هدف قرار دادن امنیت خلیج سخن می گویم از روی خیال صحبت نمی کنم. کسانی وجود دارند که در صدد ایجاد ناآرامی و تغییر رهبران کشورهای خلیجی و تحت تاثیر قرار دادن جوان هستند تا در کشورهای خود ایجاد نافرمانی کنند.

بحران سوریه

ضاحی خلفان همچنین از احتمال روی کار آمدن اخوان المسلمین در سوریه اظهار نگرانی کرد و تاکید کرد: " در صورت روی کار آمدن آنها به عامل فشار علیه امنیت خلیج تبدیل خواهند شد."

او گفت:" رهبران اخوان المسلمین اکنون در هتل های خود در ترکیه به سر می برند و در انتظار نشستن بر کرسی ریاست هستند."

وی تاکید کرد:" اخوان المسلمین بدانند دخالت در امور کشورهای مختل پسندیده نیست و اینکه امنیت خلیج خط قرمز است. در صورت به وجود آمدن هر تحولی در کشورهای خلیجی همه آنها متحد خواهند شد و در کنار هم خواهند ایستاد."

فرمانده پلیس دبی ضمن تاکید بر کشف توطئه هایی در امارات تاکید کرد:"ما می دانیم چه می کنیم. بازداشت شدگان اخیر در امارات در صدد ایجاد ناامنی در امارات بودند."

ضاحی خلفان تاکید کرد هر کس امارات ، سعودی ، قطر وبحرین را با 40 سال پیش مقایسه کند حجم دست آوردهای کشورهای خلیجی را درک خواهد کرد.

روابط مصر و امارات

او تاکید کرد آنچه در مورد اخوان المسلمین بر روی صفحه خود در تویتر منتشر می کند بر روابط مصر و امارات تاثیر نخواهد گذاشت.

وی گفت:" اخوان المسلمین در مصر بیش از 10% جمعیت کشور را تشکیل نمی دهند و بر همین اساس مواضع او به روابط دو کشور ضرر نمی رساند."

وی در مورد محمد مرسی تاکید کرد " وی از حزب اخوان المسلمین استعفا داده است و این موضوع را آشکارا اعلام کرد. در حال حاضر او رئیس همه مردم است و من در مورد او سخنی ندارم."

ضاحی خلفان تاکید کرد" مواضعی را که از طریق تویتر اعلام می کند به عنوان یک شهروند خلیجی مخالف ایجاد ناامنی علیه حکام و کشورهای خلیجی مطرح می کند."

فرمانده پلیس دبی همچنین تاکید کرد "در تویتر تنها نسبت به کسانی واکنش نشان می دهد که علیه حکام و امنیت خلیج موضع بگیرند.
http://www.alarabiya.net/articles/2012/09/09/237075.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر