Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ شهریور ۱۵, چهارشنبه

نه شیوا را زندانی نکنید ایشان را باید بخشوده بشود او یک کبوتر آزاد است باید آزاد باشد


نه شیوا را زندانی نکنید ایشان را باید بخشوده بشود او یک کبوتر آزاد است باید آزاد باشد.
شیوا باید آزاد باشد او مرتکب هیچ نوع جرمی نشده است فقط از خواستهای برحق خود دفاع نموده است  شلاق زدن و زندانی نمودن شیوا شدیدا محکوم میکنیم.
ما امیدواریم روز شنبه به ایشان بگویند برو خانه  آزاد هستید و حکم زندانی نمودن شما لغو شده است 
شیوا باید آزاد باشد  نه نه به زندانی نمودن شیوا نه نه به شلاق زدن شیوا  شلاق زدن جنایت است زندانی نمودن یک انسان بیگناه باز جنایت است.

 
در حالیکه شیوا نظرآهاری، فعال حقوق بشر، امروز چهارشنبه برای اجرای حکم چهار سال حبس، صبح امروز خود را به زندان اوین معرفی کرده بود، مسئولین روز شنبه را برای اعزام وی به زندان اعلام کرده اند.

وی شهریور ماه سال ۱۳۸۹ با تودیع وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی و به صورت موقت آزاد شده بود، که توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به شش سال حبس تعزیری، همراه با تبعید به زندان شهرستان ایذه و ۷۴ ضربه شلاق محکوم گردید.
این حکم در نهایت از سوی شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظرتهران، به تحمل ۴ سال حبس تعزیری، تبعید به زندان شهر کرج و ۷۴ ضربه شلاق مبدل گردید.

-----------------------------------

 
ئه‌ردۆغانی تیرۆریست بؤ ڕووپۆشکردنی شکسته‌کانی هه‌ره‌شه‌ له‌نوێنه‌رانی کورد ده‌کات و ده‌ڵێت :_ چی پێویست بێت ده‌یکه‌ین بۆ لابردنی مافی حه‌سانه‌ی په‌رله‌مانتارانی BDP !

سه‌رۆک وه‌زیری تورک ره‌جه‌ب تایب ئه‌ردغان له‌ کۆبوونه‌وه‌ی ئه‌نجوومه‌نی گشتی AKP دا جارێکی تر BDP ی تاوانبارکرد، ئه‌ردۆغان هه‌ڕه‌شه‌ی له‌ په‌رله‌مانتارانی BDP کرد و وتی:" له‌ په‌رله‌ماندا کاری پێویست ده‌که‌ین بۆ لابردنی حه‌سانه‌ی په‌رله‌مانتاران"

ئه‌ردۆغان BDP ی وه‌کو "کلکی PKK" به‌ناو کرد و وتی:" ئه‌گه‌ر له‌ژێر سێبه‌ری چه‌کدا به‌ زۆر ده‌نگ به‌ پارتی کلکی رێکخستن بده‌ن، ئه‌مه‌ دیموکراسی نییه‌."


ناوبراو BDP و CHP ی له‌یه‌ک چوارچێوه‌دا هه‌ڵسه‌نگاند و وتی:" هیچ جیاوازییه‌ک له‌نێوان CHP و BDPی کلکی رێکخستنی تیرۆردا نییه‌. CHP وه‌کو توتی، قسه‌کانی BDP دووباره‌ ده‌کاته‌وه‌."

ئه‌ردۆغان له‌ بانگه‌وازییه‌کیدا بۆ BDP وتی " بڕۆن بۆ چیای قه‌ندیل" و سه‌باره‌ت به‌ لابردنی مافی حه‌سانه‌ی په‌رله‌مانتارانیش

وتی:" چی پێویست بێت بۆ لابردنی مافی حه‌سانه‌یان له‌ په‌رله‌ماندا ده‌یکه‌ین.
------------------------------

 
پێویستە گەلی کورد وشیار بێت، بە تایبەت حکومەتی هەرێمی کوردستان. باغچەلی داوای یارمەتی لە حکومەتی هەرێم دەکات بۆ هێرش کردنە سەر قەندیل، بە دڵنیایی هێرشی باغچەلی بە تەنیا بۆ سەر قەندیل نیە، قەندیل یێکێک لە پلانیێکی پیسی فاشیستەکانە، بەڵام تورکە فاشیستەکان چاویان بە هیچ پڕ نابێت، وە بە دڵنیایی بۆ سەر هەمو گەلی کوردە، بەڵکو نەک تەنیا هەر کوردستان، بۆ سەر گەلی کورد لە هەر کوێیێکی جیهانە.
‌گەی کورد بە هیچ هێزێک بە چۆک دا نایێت، ئەگەر یێکگرتو بین، وە نەبینە داردەستی دوژمنان.
‌من دڵنیام حکومەتی هەرێم هەرگیز بیر لە هێرش بۆ سەر گەلی خۆی وە وەڵاتی خۆی ناکاتەوە، من دڵنیام کە حکومەتی هەرێم هەرگیز لە پشتی ئەرتەشی جەلادی تورک نابێت، بەڵام پێم خۆشە دڵنیاش بم کە حکومەتی هەرێم دەبێ پشتی قەندیل بگرێت، هاوسەنگەر بێت لە گەڵ گریلا بۆ بە گژ دا چونەوەی هەر مەترسیێک.
‌دەبێ حکومەتی هەرێم هیچ کات باوەڕ بە نەتەوەی تورک نەکات وە هەرگیز پشتی گەلی خۆی بەر نەدات بۆ تورکی فاشیست.
----------------------------
درباره کتاب "ایران گورستان تاریخی و ابدی بنیادگرائی مذهبی"

دوستان سلام متعاقب نوشته قبلی که نگارش کتابی با عنوان بالا اعلام شد و طی آن از دوستانی که اطلاعاتی درباره بن بست های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی بنیادگرایان حاکم بر ایران دارند خواسته شد که اطلاعات و مدارک خود را در اختیار بنده به رسم امانت قرار دهند. و یا درباره قربانیان شکنجه و اعدام اطلاعاتی دارند بنده را در جریان بگذارند تنی چند از دوستان ضمن ابراز محبت به خواست بنده پاسخ دادند که در همینجا از این گروه از دوستان تشکر بعمل می آید. اما انتظار از دوستان بزرگوار دیگر بیش از اینهاست. اگر به عمق فجایعی که امروز درگیر آن هستیم بیندیشیم همه ما اطلاعاتی درباره ابعاد مختلف آن داریم که مطرح کردن آن بنفع افکار عمومی جهان و ایران خواهد بود. لذا از دوستان خواهش دارم که با اندیشیدن هر چه بیشتر درباره مطالب مطرح شده نویسنده را در راستای تحقق اهدافش یاری نمائید.

بنده در روزهای 22 تا 25 سپتامبر در نیویورک خواهم بود. دوستانی که از آمریکا ابراز محبت کرده و به ندای بنده پاسخ داده اند خواهش دارم د
ر صورت امکان طی این روزها امکان دیدار و یا گفتگوی دوجانبه را فراهم آورده تا از تجربیات و نظرات ارزشمندشان مستفیض گردم.


در آینده نزدیک خلاصه ای از موضوعات کتاب در دست نگارش را برای اطلاع بیشتر دوستان به اطلاع خواهم رساند.



با تشکر و آرزوی موفقیت همه در مسیر سرنگونی رژیم فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران و به گورستان ابدی و تاریخی سپردن- علیرضا یعقوبی

---------------------"

 
مدعیّان جنبش مدارا و عدم خشونت و «حقوق بشر» وقتی پای مجاهدین و اشرف و اتّخاذ سیاستی در قبال آنها به میان می آید، لباس سبز آشتی جویی را از تن بیرون می آورند و تن پوش سرخ خشونت و سرکوب را به تن می کنند و با همان وقاحت ولایت فقیه و قدّاره کشانش از تهدید و جابه جایی اجباری مجاهدین دم می زنند. آن هم در سر بزنگاهی که مالکی به فرموده ارباب طلسم شکسته اش، در آخرین ضرب الاجلش برای جابه جایی اجباری اشرف چکمه میرغضبیش را به پاکرده و مانور هاموی هایش را در پیرامون شهر اشرف به راه انداخته و برای بستن اجباری اشرف پای در رکاب کرده است و تدارک کشتار وحشیانه دیگری را در اشرف می بیندو لاهیجی همصدا با دیگر جاده صاف کنهای این کشتار» مجاهدین را عامل هرگونه درگیری و خشونت قلمداد می کند و جابه جایی ساکنان اشرف را، به هر شیوه تجاوزکارانه ممکن، حق نیروهای جنایت پیشه مالکی و ارباب طلسم شکسته پابه گورش می شناسد. اگر راهگشایی هوشیارانه مجاهدین خلق و نمایندگان اشرف برای انتقال ششمین گروه چهارصدنفره از اشرف به زندان لیبرتی نبودو چه بسا این تقلاهای جانبدارانه نمایندگان دولت آمریکا در عراق، نماینده دبیرکل ملل متحد در آن کشور و رسانه های رنگارنگ مماشتگران در چهارسوی جهان و خوشرقصیهای امثال لاهیجی فاجعه خونین دیگری را می آفرید و زمینه ساز جشن و شادی رجّالگان درگاه ولایت می شد.
-----------------------

 
جريانها و سازمانهای دموکراتيک عراقی و عربی محاصره و فشارهای ضدانسانی دولت مالکی عليه مجاهدان اشرف و ليبرتی را محکوم می کنند
و ملل متحد و دولت آمريکا را به اجرای وظايف شان برای تضمين حقوق و حفاظت آنان فرا می خوانند

در ادامه موج حمايتهای سازمانها، گروهها و شخصيتهای عراقی و عرب از مجاهدان اشرف و ليبرتی، بيانيه های ديگری از سوی اين جريانها و سازمانهای سياسی و حقوق بشری صادر شده است:
- تجمع وکلای اردنی در دفاع از اشرف 


-هيأت دفاع از حقوق بشر در عراق
-جنبش زنان تونس
- صاحبان شغلهای آزاد عراق
-کميته کردی برای دفاع از اشرف
-جريان دموکرات مسيحی عراق
-شورا و شخصيتهای تحرير در استان ديالی عراق
- مرکز عراقی روزنامه و رسانه عراق در بغداد
-تجمع سوگند بقراط
در بيانيه های صادر شده از سوی جريانها و سازمانهای دموکراتيک عراقی و عربی، ضمن انتقاد و اعتراض به بی عملی يونامی در مقابله با اقدامات ضدانسانی دولت عراق، تأکيد شده است که مجاهدان اشرف حسن نيت خود را اثبات کرده و با وجود همه مشکلات و برخلاف تمايل خودشان، به ليبرتی منتقل شدند.
اما در مقابل، دولت عراق تمامی وعده ها و تضمينها و التزامات خود را زير پا گذاشته و يونامی هم به وظايفش در دفاع از استانداردهای انسان دوستانه عمل نکرده است.
در اين بيانيه ها ضمن اشاره به تلاشهای دولت مالکی برای دست اندازی به اموال اشرفيان، تأکيد شده است که اين اقدامات دولت عراق نقض صريح عرفها و قوانين عراقی و بين المللی در مورد احترام به حق مالکيت مجاهدان اشرف بر اموالشان است.
آن هم در حالی که مجاهدان اشرف اشرف با استدلال و اسناد ثابت کرده اند صاحب اين اموال اعم از منقول و غيرمنقول هستند.
در بيانيه ها آمده است: مجاهدان اشرف به مبارزه با ديکتاتوری حاکم ايران برخاسته اند و از حقوق پناهندگی در عراق برخوردارند. آنها طی مدت استقرارشان در عراق صحرای اشرف را به يک شهر پيشرفته تبديل کردند، شهری که برای روستاهای اطراف اشرف به طور خاص بسيار سودمند بود.
مردم عراق آنها را ميهمانان با کرامت خود می دانند و فشارها عليه آنها صرفاً به دستور ملاهای حاکم در تهران انجام گرفته است. چرا که سياست حاکمان ايران چيزی جز سرکوب آزادی و آزاديخواهان نيست و نوری مالکی چون بقای خود را در قدرت مرهون پشتيبانی رژيم ايران می داند، خواسته های ملاها را برای سرکوب مخالفان اصلی اين رژيم به اجرا در می آورد.
سازمانها و تشکلهای عراقی در بيانيه های تأکيد کردند ما استمرار محاصره مجاهدان اشرف و ليبرتی را اقدامی شرم آور و ضداصول مردم عراق می دانيم و با تأکيد بر احترام به حقوق و کرامت آنها، اعلام می کنيم که در کنار آنها تا رسيدن به حقوق مشروعشان ايستاده ايم. ما ملل متحد و دولت آمريکا را فرا می خوانيم که طبق تعهدات و وظايف خود، حفاظت و حقوق مجاهدان اشرف و ليبرتی را تضمين کنند و دولت عراق را وادار سازند به قانون شکنی و رفتار ضدانسانی خاتمه بدهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر