Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ شهریور ۱۶, پنجشنبه

رئیس سازمان اطلاعات سرهنگ قذافی محاکمه می شود


عکس عبدالله سنوسی با ریش دراز هنگام تحویل او به لیبی

رئیس سازمان اطلاعات سرهنگ قذافی محاکمه می شود


کشور موریتانی، عبدالله سنوسی، رئیس سابق اطلاعات و امنیت حکومت سرهنگ معمر قذافی را روز چهارشنبه به لیبی مسترد کرد. آقای سنوسی که از بعنوان “دست راست” سرهنگ قذافی نام برده می شد اکنون در مکانی نامعلوم نگهداری می شود.



فرانسه و دیوان بین المللی کیفری وی را محکوم و بدنبال دستگیری وی بودند. یک شهروند لیبیایی در خصوص محاکمه شدن وی می گوید:“امیدواریم قانون راه درست را در پیش گیرد چرا که بخاطر تمامی جنایتهایش، نام او در لیست سیاه معمر (قذافی) جای دارد، امیدوارم دولت به وظیفه اش عمل کند تا حق خانواده های شهدا ادا شود.”
بی شک عبدالله سنوسی، اسرار زیادی در سینه دارد. سوال این است که اکنون وی به جز ناگفته های رژیم سرهنگ قذافی، چه اطلاعات دیگری را از بریتانیا، فرانسه و آمریکا بر دولت جدید لیبی هویدا خواهد ساخت.
منبع یورونیوز
-------------------
Facebooksida. Foto:Jenny Lindeborg/Sveriges Radio.

اظهار نظر در فیسبوک و دریافت غرامت از کارفرما

طبق رای دادگاه کارکنان شرکت ها و اداراتی که بخاطر نوشتن نظرات خود در فیسبوک و وبلاگ ها از کار خود اخراج شده اند می توانند خسارت دریافت دارند. در روزنامه اتحادیه سراسری کارکنان بخش خدمات (TCO-tidningen) آمده است که از هر ۶ مورد شکایتی که در این رابطه وجود داشته ۵ مورد آن حاوی حکم پرداخت غرامت بوده است. در این گونه موارد تا کنون شش نفر در مجموع از ۳۰ تا ۲۰۰ هزارکرون به عنوان غرامت دریافت کرده اند که معادل ۳۲ حقوق ماهانه است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر