Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ شهریور ۱۲, یکشنبه

حذف دنده کبابیهای تاق وه سان.


حذف دنده کبابیهای تاق وه سان. 
یک مطلب مجانی دیگر برای تامین خوراک «هفته نامه ی غرب» که اکثر گزارشها و عکسهای این صفحه را بی اجازه و بدون ذکر منبع در نشریه ی خود کپی و به فروش میرسانند!!!


مدتی هست که استانداری و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان اعلام کرده اند که بزودی کلیه ی دکه ها و کبابی های محدوده ی تاق وه سان، خریداری و این زمینها به آثار باستانی تاق وه سان ملحق خواهند شد. این خبر از یک سو میتواند خبر خوبی باشد که محوطه ی تاق وه سان ساماندهی و بزودی در فهرست جهانی یونسکو ثبت شود. اما از سوی دیگر باید وضعیت شغلی کسانی که در این محدوده ملکی خریده اند و سرمایه گذاری کرده اند نیز در نظر گرفته شود. به نظر شما چه تدبیری میتوان برای این افراد اندیشید؟ بهتر نیست که مکان واحدی برای این جاذبه ی شهرمان نیز در نظر گرفته شود تا تمامی دنده کبابیهای شهرمان به آنجا منتقل شوند و به طبخ غذای معروف خود بپردازند؟ حیف نیست که این غذاهای کرماشانی که در نوع خود بی نظیر هستند از بین بروند؟ اگر آری، کدام منطقه از شهرمان را برای این گونه فعالیتها مناسب میدانید؟ و 


چرا؟ لطفا وضعیت ترافیکی، دسترسی راحت، و نزدیک بودن به مراکز توریستی را هم در نظر بگیرید.
اگر این غذای سنتی و معروف دنده کباب کرماشنی در اصفهان یا شیراز بود، به همین راحتی آن را سر به نیست میکردند یا یک شهرک دنده کباب و یا یک جاذبه ی توریستی از آن میساختند؟
لطفا از ذکر حرفهای نا امید کننده«مثل: دس ما نیست، مگه به حرف ماس و حرفمان تاثیری نداره» خودداری فرموده و راهکار مناسبی ارائه فرمایید. مطمئن باشید این گزارش ها و کپی های غیر مجاز آن به رویت خیلیها که فکرش را نمیکنید میرسد! جان مولا راس میگم!
با احترام
محل عکسبرداری: روبروی فانفار تاق وه ساننگارش و عکس از پرویز

-------------------



پ ی د، چەند گەنجێک لە ئاموودا کە سەر بە دەزگای جاسوسی میتی تورکن، دەیانهەوێت ژیان وە گوزەرانی هاوڵاتیان بشێوێنن، وە دەست کەن بە کاری ئاژاوە گێڕی.
‌پ ی د، قەت ڕێگە نادەین ئاژاوەچیان کە دەوڵەتی تورک دەستەمۆی کردون، خەرابکاری بکەن وە بە هەمو شێوەیێک هاوڵاتیان لەو ئاژاوەگێڕانە دەپارێزین.
------------------------

اخبـــار امــروز اســرائیل، یکشنبه، 2 سپتامبر 2012، 12 شهریور ماه 1391

• موضوع اتمی ایران، دستور کار هیئت دولت اسرائیل قرار گرفت
• انتقاد هیئت دولت اسرائیل از مواضع آمریکا
• سفر قریب الوقوع وزیر دفاع اسرائیل به آمریکا
• مقام سابق پارلمان اسرائیل: در مورد ایران باید خود راسا اقدام کنیم
• مقام ارشد سابق امنیتی اسرائیل: احتمال مشارکت آمریکا در حمله نظامی به ایران ضعیف است
-------------------
 

اخبـــار امــروز اســرائیل، جمعه، 31 ماه اوت 2012، 10 شهریور ماه 1391

• واکنش وزیر خارجه اسرائیل به گزارش آژانس اتمی و اجلاس تهران
• مرکل: نتانیاهو دستور حمله به ایران را صادر نکند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر