Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ آبان ۸, یکشنبه

پایان حیات دیکتاتور و شروع دشواریها و خرابیهای پس از آن

پایان حیات دیکتاتور و شروع دشواریها و خرابیهای پس از آن

مردم لیبی از سراسر کشور خود را به مصراته می‌رسانند. آنها می‌خواهند با چشمان خود پایان حیات دیکتاتوری را ببینند که جنایات وحشیانه‌اش هست و نیست مردم را به نابودی کشانده بود: گزارش از تلویزیون الجزیره انگلیسی:

مردم تمام روز صف کشیده بودند تا پیروزمندانه به دیدن جسد کسی بروند که زندگی روزمره آنها را 42سال کنترل کرده بود. گروههای کوچک برای رفتن به سردخانه‌یی که جسد قذافی در آن‌جا نگه‌داشته میشد، منتظر بودند. مردی از شهر تبروک، در شرق کشور 10ساعت رانندگی کرده بود تا به مصراته برسد. او گفت: «من از دیدن جسد او خوشحالم. هربار او را می‌دیدیم به مردم دستور می‌داد. الآن که نمی‌تواند حرف بزند، دوست دارم او را نگاه کنم».

مرد دیگری گفت: او لیبی را نابود کرد.
این ساختمان معمولاً به‌عنوان بازار سبزیها و میوه جات استفاده می‌شود. در این سردخانه جسد قذافی در کنار وزیر دفاع و پسرش معتصم، مشاور امنیت ملی خودش قرار داده شده است. مردم فرصت کوتاهی دارند تا اجساد را نگاه کرده و عکس و فیلم از آنها بگیرند. برخی حتی کودکان خود را بهمراه آورده‌اند. هیچ‌کس احترامی به این اجساد نمی‌گذارد. فقط نفرت است.

شورای ملی انتقالی گفته است که خاکسپاری قذافی بر اساس موازین اسلامی خواهد بود.

یک جوان می‌گوید خاکسپاری سریع برای یک مسلمان است. ولی قذافی که مسلمان نبود. بحث و گفتگو برای نحوه و مکان خاکسپاری قذافی هنوز ادامه دارد.
///////////////////////////////

کاک مسعود به کجا چنین شتابان
پرچمت یادت رفته...
براستی هه ر وه ک سه روک وتی هه موتان نا وکوچکیک ئاودا ده خنکین
متاسفانه فشارهای ایران و ترکیه کم کم دارد آقای مسعود بارازانی را به سوی این دوکشور پراکماتیکی میشود/.
اگر یادتان باشد اول اکبر صالحی به ترکیه سفرهای نمود و قول و قرارهای میان وزرای ایران و ترکیه رد و بدل گردید علی اکبر صالحی هم حامل پیامی مشترک ترکی و ایرانی را به سران اقلیم کردستان رساندند که این پیام همصدا بودن دشمنان ملت کرد میباشد در منطقه این عربته کشیهای سیاسی و نظام به بهانه حمله به پ کاکا یک بهانه ی بیش نیست بلکه این هدفمتدتر از این موضوع میباشد در جنوب سودان استقلال خود را اعلام نمود و در کوسووا همچنین و ملتهای ستمدیده دارند یکی پس از دیگری استقلال خود را اعلام میکنند این اشغالگران هم بخوبی میدانند که در کردستان اقیلم کردستان با دارای نیروی پیشمرگ نظامی و روابط اقتصادی و سیاسی با خیلی از کشورهای جهان برقرار نموده است و این دو کشور اشغالگر هم بیم این دارند که اقلیم کردستان یکجانبه استقلال خود را اعلام کند و در بخشهای اشغال شده توسط ترکیه و ایران کردهای زیادی وجود دارند و به این بهانه میخواهند بر اقلیم کردستان فشار بیشتری بیاورند و جنگ برادر کشی میان کردها شعلور کنند و کردها را بدست خود کردها نابود کنند برنامه های این اشغالگران در دست ما میباشد و در روزهای آینده منتشرش میکنیم که توسط دوستان عزیزم در ویکیلیکس بدست ما رسیده است. این را نباید فراموش کنیم که در درون این کشورها نارضایتیهای عمومی وجود دارد یعنی میخواهند با یک تیر 3 هدف را خنثی کنند یک کردها را از تفکر استقال طلبانه بازدارند و آنها را به جان هم به اندازند 2 هم انظار عمومی داخلی خویش را به دافاع از تمایت ارضی کشور و مبارزه با کردها که نکند اعلام استقلال بکنند 3 هم از ان راه بتوانند کردها را برای همیشه سرکوب کنند یعنی یا یک تیر 3 هدف مختلف را هدف قرار میدهند و در این راه کوشش میکنند میان کردها دو دستگی و اختلاف درست کنند و کردها را به جان هم به اندازند و آنچه در داخل کشورشان هستش به بیرون از مرزهای خویش منتقل کنند که برای چند سالی دیگر در قدرت باقی بمانند تا شاید بتوانند بیتشر اموال ملتها را غارت کنند
با تشکر ساموئیل کرماشانی 30/10/2011

ئێران: هه‌رێم له‌دژی‌ پژاك هاریكاری‌ باشی‌ كردین
هاوڵاتی‌


وه‌زیری‌ ده‌ره‌وه‌ی‌ ئێران ئاشكرایكرد ده‌سه‌ڵاتدارانی‌ هه‌رێمی‌ كوردستان هاوكاری‌ باشیان كردون له‌دژی‌ پارتی‌ ژیانی‌ ئازادی‌ كوردستان (پژاك).

عه‌لی‌ ئه‌كبه‌ر ساڵحی‌ وه‌زیری‌ ده‌ره‌وه‌ی‌ ئێران له‌میانه‌ی‌ كۆنگره‌یه‌كی‌ رۆژنامه‌وانیدا له‌گه‌ڵ مه‌سعود بارزانی‌ سه‌رۆكی‌ هه‌رێمی‌ كوردستان، ئاماژه‌ی‌ به‌وه‌كرد سنوره‌كان له‌گه‌ڵ هه‌رێم ئێستا ئارامه‌و ئه‌و ره‌وشه‌ش به‌رده‌وام ده‌بێت به‌هاوكاری‌ له‌گه‌ڵ حكومه‌تی‌ هه‌رێمی‌ كوردستان.

هه‌روه‌ها وتی‌ “هاریكاری‌ باش له‌نێوان تاران و حكومه‌تی‌ هه‌رێمی‌ كوردستاندا هه‌یه‌ سه‌باره‌ت به‌ رێكخراوی‌ پارتی‌ ژیانی‌ ئازادی‌ كوردستان (پژاك)”.

ئه‌و لێدوانه‌ی‌ ساڵحی‌ له‌كاتێكدایه‌ به‌رپرسانی‌ هه‌رێمی‌ كوردستان به‌رده‌وام ره‌تیده‌كه‌نه‌وه‌ لایه‌نێك بن له‌كێشه‌ی‌ نێوان تاران و ئه‌نقه‌ره‌ له‌گه‌ڵ پژاك‌و په‌كه‌كه‌.
ئه‌مڕۆ مه‌سعود بارزانی‌ سه‌رۆكی‌ هه‌رێمی‌ كورستان به‌یاوه‌ری‌ شاندێك گه‌یشته‌ تارانی‌ پایته‌ختی‌ ئێران و بڕیاره‌ سه‌ردانه‌كه‌ی‌ سێ رۆژ بخایه‌نێت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر