Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ مهر ۱۰, یکشنبه

افراد وزارت اطلاعات رژیم آزادانه در کشورهای اسکاندیناوی میچرخند بدون اینکه کسی ازشون سئوال کند اینجا چکار میکنند.



افراد وزارت اطلاعات رژیم آزادانه در کشورهای اسکاندیناوی میچرخند بدون اینکه کسی ازشون سئوال کند اینجا چکار میکنند. بخصوص در کشور سوئد.
امروز جهت خرید به یک دکان رفته بودم یک دفعه با یک خانم روبرو شدم با هم سلام و علیک کردیم و گفت چرا دیار نیستی مدتی است شما را نمیبینم من هم گفتم ولا چه بگویم مشغول کار و زندگیم هستم خلیی کم میام بازار گفت بیا کنار تا چیزی برایت تعریف کنم که شاخ در می آورید گفتم بگو چی شده است؟
دیروز حسن همساده مان مهمان داشت گفتم بگذار داشته باشد اشکالی ندارد گفت مهمانشان از وزارت اطلاعات بوده یک دفعه دکان دار شنید و گفت دو نفر 3 روز پیش اینجا بوده اند و نزدیک به نیم ساعت با ما جر بحث نموده اند در نهایت به من چنین گفتند آیا در این شهر افراد منافقین هستند؟ یا گروه هک پژاک؟ دکان دار هم گفته بود اینجا یک کشور آزاد است همه نوع انسان هستش در جواب دو نفر اطلاعاتی که از وزارت اطلاعات رژیم هستند یکی بنام رشاد خود را معرفی نموده بود گفته بود من از وزارت اطلاعات ایرانم مگر اینجا سوئد نیست کشور سوئد جرئت حتی نگاه کردن به ما ندارد ما هر وقت نیاز باشد هر کسی که بخواهیم از بین به بریم میبریم لاکن ما دست به چنین کاری نمیزنیم تا روزی که فرد مذکور برای کشور خطر نداشته باشد.
این جاسوسان وزارت اطلاعات مهمان 4 خانواده بوده اند هر چهار تای این خانوادها سوابق مزدوری دارند در عراق که بر روی نقشه نگاه کنید میدانید این جاسوسان کجا بوده اند
افراد مذکور بیشتر در باره افراد وابسته به سازمان مجاهدین خلق و حزب حیات آزاد کردستان سئوال نموده اند و حتی در این باره به اسلحه گرم مسلح بوده اند که یکی از آنها گفته است به این دکان دار چرا با ما همکاری نمیکنید؟ دکان داره هم گفته است من کاری به کار کسی ندارم در زندگی خویش هستم
.
دوباره مزدوران به دکان داره گفته اند بدان افراد وابسته و مجاهدین در این شهر هستند چکار میکنند و مشغول چه کاری هستند و در چه زمینه ای فعالیت میکنند شما نیاز نیست به نزد ما بیاید ما میایم و به شما سر میزنیم که شما میتوانید اطلاعات لازم در باره افراد ضد انقلاب اگر شده عکس و مشخصاتشون به ما بدهید با شما بر سر یک کار مشترک به توافق میرسیم دوباره دکان داره رد نموده در آینده با تفسیر دنبالش میروم و منتشر میکنم.
////////////////////////

تجاوز از راه فریب دادن زنان مهربان از طریق کودکان تجاوز اسلامی
روايتي از يك فاجعه:
مدل جدیدی از تجاوز:
خانمی بعد از ساعت‌ها کار، دفتر کارش را ترک می‌کند؛ او کودکی را می‌بیند که کنار جاده ایستاده و در حال گریه کردن است. این خانم دلش به حال کودک می‌سوزد، بنابراین از او دلیل گریه‌اش را می‌پرسد. کودک توضیح می‌دهد که گم شده و از خانم می‌خواهد که او را به خانه‌اش برساند و کاغذی را به او می‌دهد که آدرس خانه‌اش روی آن نوشته شده بود زن که فرد مهربانی بوده، تصمیم می‌گیرد کودک را به خانه‌اش برساند؛ بدون اینکه به چیزی مشکوک شود.* *وقتی به خانه می‌رسند، زن زنگ در را می‌فشارد اما دچار برق‌گرفتگی شده و بیهوش می‌شود.* *فردا صبح وقتی به هوش می‌آید، می‌بیند که در خانه‌ای خالی روی زمین افتاده است، او حتی متجاوزان را ندیده بود....
به همین خاطر است که این روزها، جنایت‌کاران افراد مهربان را نشانه گرفته‌اند. توصيه مي‌شود هیچ‌وقت کودکي را به مکانی که می‌گوید، نرسانید و در صورت اصرار و التماس او، او را به ایستگاه پلیس تحویل دهید.* *بهترین کار در حق بچه‌های گمشده، تحویل به ایستگاه پلیس است. لطفا این ایمیل را به تمام دوستان و همکاران خانم خود، و آقایانی که همسر دارند، ارسال کنید. ارسال این ایمیل حتی برای هزاران بار، بهتر از وقوع یک فاجعه دیگراست.* * برای ایمن ماندن شغل و هویتم، فقط می‌گویم که من یک مامور اجرای.
------------------------------------------------------------

کۆمپانیای موبایلی بلاک بێری بەریتانیا لە لایەن هەکەرەکانی گرووپی ژەهرەوە هاک کرا...و ، هاککەرەکان هەرەشەدەکەن زانیاری لەسەر ئەو کارمەندانەی کە هاوکاری پۆلیس بۆ سەرکوتکردنی خۆپیشاندەران دەکەن بڵاو دەکەنەوە ، خۆپیشاندەرانی بەریتانیا زۆربەی پەیوەندییەکانیان لە رێگەی ئەم تۆڕی موبایلەوە رێکدەخەن
--------------------------- قانون هستم. خیلی ناراحت‌کننده است که امروز نمی‌توانیم حتی به بچه‌ها کمک کنیم
------------------
کۆمپانیای گوگڵ رایگەیاند لەئێرانەوە هاکەرەکان هێرشیان کردوەتە سەری و توانیویانە... بە دزینی (بڕوانامە ئاسایشییەکانی کۆمپانیاکە ) بەکار هێنرانی گوگڵ بە تایبەتی جی مەیل بەرو لاپەرەیەکی نارەسنی گوگڵ بنێرن و پاسوردەکانیان بدزن ، بۆیە گوگڵ داوا دەکات کرۆم و فایر فۆکسی ئاپدەیتی نوێ بەکار بهێنن و خێرا پاسۆردەکانیان بگۆڕن ، هەروەها کارناسان هوشداری دەدەن لە بەکارهێنانی برۆزەری ئیکسپلۆرێر چونکو لەباری ئاسایشییەوە پارێزراو نییە.
---------------------------------------------------------------
کۆمپیوته‌ری دوو شاشه‌ دروست کرا?

کۆمپیوته‌رێک دروست کرا دوو شاشه‌ی هه‌یه‌ له‌ جیاتی شاشه‌یه‌ک ، جێگه‌ی ئاماژه‌ پێدانه‌ ئه‌م ئامێره‌ زیاتر له‌لایه‌ن ده‌ریاوامه‌ ئه‌مه‌ریکیه‌کان به‌کارده‌هێنرێن به‌لام پێشنیازی ئه‌وه‌ کراوه‌ که‌ وه‌ک ئامێره‌کانی تری کۆمپیوته‌ر بخرێته‌ بازار و کاری پێ بکرێت وه‌ بریاریشه‌ که‌ له‌ ماوه‌ی مانگه‌کانی داهاتوو بکه‌وێته‌ بازاره‌کانی جیهان

جێگه‌ی ئاماژه‌ پێدانه‌ ئه‌م کۆمپیوته‌ره‌ ناو3ی " Spacebook "ه‌ و نرخه‌که‌ی 1899 دۆلاری ئه‌مه‌ریکیه‌ و هه‌روه‌ها بۆ هه‌لگرتنیش ئاسانه‌ چونکه‌ وه‌ک لاپ تۆپ وایه‌ و له‌ شێوه‌ی ده‌فته‌ر دروستکراوه‌

/////////////////////////////////////////

شهر صحنه شهر یارسانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر