Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ مهر ۱۷, یکشنبه

من ستارگان آسمان خونبار کردستان را میشماردم خیلی از این ستارها گمنام بودند نام و نشانشان نامعلوم بود دلیل اینکه کسی نام این ستارگان را منتشر و یا یاد


من ستارگان آسمان خونبار کردستان را میشماردم خیلی از این ستارها گمنام بودند نام و نشانشان نامعلوم بود دلیل اینکه کسی نام این ستارگان را منتشر و یا یاد داشت نکرده بود .
در بین این ستارهای درخشان شیرین علم هولی و لیلا قاسم را یافتم و این را نباید فراموش کنیم ستارگان قندیل هم نباید فراموش کرد ستاره ستاره است ارزش ستارها نمای واقعی یک ملت رنجدید هستند از همه چیز برای بنده با ارزشترند از الماس از طلا گرانباهترند من ستارگان را میشماردم لیلا قاسم و شیرین را دیدم در آسمان خونبار کردستان دیدم که میدرخشیدند.
با تشکر ساموئیل کرماشانی
///////////////////////////////

فردا دوشنبه ۱۰ اکتبر ۲۰۱۱ بان کی‌ مون دبیر کلّ سازمان ملل در سفری به اسلو از پارلمان دیدار می‌کند، به همین مناسبت از ساعت ۱۱ به بعد اکسیونی در مقابل پارلمان نروژ در اسلو برگزار خواهیم کرد تا صدای اشرفیان در بند باشیم. این آکسیون ساعتها ادامه خواهد داشت. با حضور خود فریاد اشرفیان در محاصره را به گوش جهانیان برسانیم.
///////////////////////////////

مرگ بر حکومت دیکتاتوری آخوندی! به کدامین جرم شلاق خورد؟! اگر حکومت دمکراتی داشتیم این عمل شنیع و غیر انسانی‌ را به عنوان مجازات انجام نمی‌دادند! اسلام ناب محمدی! هورا!!!

پیمان عارف، از فعالان دانشجویی که در بند ۳۵۰ زندان اوین محبوس بود، ظهر امروز بعد از تحمل ۷۴ ضربه شلاق از زندان آزاد شد.

به گزارش سایت هرانا، پیمان عارف در حالی صبح امروز به اجرای احکام زندان اوین منتقل شد که با پایان دوران محکومیتش و بر اساس اعلام قبلی مسئولان، ظهر امروز آزاد شد.

دادگاه انقلاب تهران پیمان عارف را به اتهام توهین به ریاست جمهوری به ۷۴ ضربه شلاق محکوم نموده بود.

سمیرا جمشیدی همسر پیمان عارف نیز به سایت "رهانا" گفته است که "همسرش امروز با پایان دوره‌ی محکومیت از زندان آزاد شده است و قبل از آزادی حکم ۷۴ ضربه شلاق وی اجرا شده است."

این فعال دانشجویی دانشکده حقوق دانشگاه تهران بیست و یکم بهمن ماه سال گذشته، با ورود ماموران امنیتی به منزل شخصی‌اش بازداشت و بعد از گذراندن چند روز انفرادی به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شد.

////////////////////////////
بیانیه بیش از ۳۰هزار دانشجوی عراقی: تأمین حفاظت بین‌المللی ساکنان اشرف - لغو محاصره ظالمانه و غیرانسانی ‌اشرف
نماد همبستگی مردم ایران و عراق در شهر اشرف
بیانیه بیش از 30هزار دانشجوی عراقی: تأمین حفاظت بین‌المللی ساکنان اشرف - لغو محاصره ظالمانه و غیرانسانی‌اشرف
بیش از 30هزار تن از دانشجویان عراقی طی بیانیه‌یی ضمن محکوم کردن حمله وحشیانه به اشرف در 8آوریل ۲۰۱۱ به‌عنوان ” جنایت علیه بشریت“ و فراخوان به تحقیق بین‌المللی در مورد عاملان و آمران این جنایت هولناک، اعلام کردند:
«ما جوانان و دانشجویان و استادان عراقی ضرب‌الاجل مالکی علیه اشرف تا پایان سال ۲۰۱۱ را تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر جنایت علیه بشریت در اشرف می‌دانیم و نسبت به توطئه علیه اشرف، به جامعه بین‌المللی، کشورهای عربی و نمایندگان پارلمان عراق و جریانهای سیاسی هشدار می‌دهیم. به‌خصوص که کاملاً روشن است تمام این اقدامات جنایتکارانه به خواست رژیم فاشیستی حاکم بر ایران انجام می‌شود، رژیمی که با دخالتهای گسترده و با عملیات تروریستی خود عراق را به کشوری ناامن تبدیل کرده است.

ما محاصره ظالمانه اشرف و به‌طور خاص محاصره پزشکی و شکنجه روانی با نصب بیش از 300بلندگو برای شکنجه روانی (ساکنان اشرف) را محکوم می‌کنیم.

ما ضمن حمایت از تلاشهای جامعه بین‌المللی برای دست‌یابی به یک راه‌حل منطقی و صلح‌آمیز، از ملل‌متحد می‌خواهیم حفاظت ساکنان اشرف را که 25سال است در عراق اقامت قانونی داشته و پناهندگان مشمول کنوانسیون 4 ژنو هستند، برعهده بگیرد».
منابع سایت مجاهد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر