Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ آبان ۵, پنجشنبه

امروز با دلی غمزده با چشمانی اشکبار درباره حادثه مرگبار زلزله در شهر وان مکاتبه میکنم و مطلبی را منتشر میکنم هر چند با عجله میباشد چون باید زود خود ر


امروز با دلی غمزده با چشمانی اشکبار درباره حادثه مرگبار زلزله در شهر وان مکاتبه میکنم و مطلبی را منتشر میکنم هر چند با عجله میباشد چون باید زود خود را آماده کنم برم برای کار و زندگی لاکن قلبم روحم وجودم با ملتم میباشد میخواهم تا چند روزی سیاه پوش بشوم خواهرانم برادرانم مادرانم در شهر وان یادر بیرون میخوابند و یا زیر خانه های ویران شده گیر کرده اند و خفه شده اند و یا به خاطر ویران شدن خانه هایشان کشته شده اند و جان باخته اند درست است من اینجا هستم لاکن روحم قلبم و وجودم در وان است.
سیاستمداران نژادپرست ترک به وضوح نشناندادند که دشمن ملت کرد

هستند آقای اردوغان که در حال صدور انقلاب اسلامی از نوع وهابیت میباشد حاضر است با یک هیئت بلند پایه حکومتی به سومال سفرهای داشته باشد و بقول خودمان کمک انساندوستانه به ملت و مردم سومالی بکند لاکن امروز و بعد از 3 زلزله مرگبار در منطقه وان شمال کردستان که ترکیه همواره بخشی از ملت خود میداند و در باره آبادانی و کارهای دولتی خدمت بزرگی به ترکها نموده اند حاضر نیست امکانات دولتی را به راه به اندازد و به یاری زلزله زدگان به شتابد حتی حاضر نبود به کشورها اجازه بدهد به کردها کمک کنند تا اینکه دولت اسرائیل یک جانبه کمکهای انساندوستانه خود را دیروز وارد شهر وان نمود که تنها دولتی میباشد که در اولین وقت کمکهای انساندوستانه خود را به ملت ستمدیده کرد رسانده است تازه اگر فشار آمریکا نبود به اسرائیل اجازه نمیداد من به دلیل منتشر نشدن بر روی سایتهای دیگر از منتشر نمودن تماسهای خانم کلینتون با رئیس وزرای دولت ترک مصرفنظر میکنم که در این تماس با تندی جواب اردوغان داده بود که گفته بود خیال نکنید با کشتار مردم باردیگر چیزی نصیبتان بشود هوستان باشد باید به کمکهای اسرائیلی اجازه داده بشود همین حالا بدون چند و چرا بعد از این تماس ترکیه آسمان خود را بر روی هواپیماهای اسرائیل باز نمود بله زندگی در کنار ترکهای غیر ممکن است کرد باید راه چاره استقلال را در نظر بگیرد هرچند این راه بهای زیادی خواهند داشت لاکن باید روزی صورت پذیرد در روزهای گذشته ما شاهد پخش برنامهای تلویزیونی نژادپرستان ترک بودیم که مگفت خدا بکند زلزله به دیاربکر بزند خدا کردها را عذاب بدهد همه را بکشد به بین این سیاست دولت ترک میباشد از راه دیگر از کانال کردی روژ تیوی شکایت میکند و خواستار مسدود شدن این کانال میباشد لاکن کانالهای در داخل ترکیه وجود دارند نکه به کرامت انسانی کرد هر روز توهین میکنند بلکه خواستار نابودی و کشتار جمعی ملت کرد هستند مگر جای برای زندگی مساملت آمیز در داخل ترکیه باقی مانده است؟ تنها راه چاره ای که وجود دارد باید راه استقلال ملت کرد و مستقل بودن کردستان کار و کوشش کنیم این راه بهای خیلی سنگینی خواهند داشت کشتار قتلعام و خیلی کارها در پیش خواهند بود لاکن باید ما برخیزیم و از همین حالا دست به کار بشویم برای استقلال کردستان.
بله من بعد از حادثه طبیعتی مرگبار که ملت عزیزم با آن روبرو شده اند شوکه شدم نمیدانستم چکار کنم از یک را دیدم که دولت مردان ترک در این باره حاضر نیستند به کردها کمک کنند و خیلی سرد هستند و زیاد اهمیت نمیدهند و در حالیکه ملت بیرون میخوابند و بعضی هنوز زیر خانه های ویران شده گیر کرده اند و نجات نیافته اند و تعدادی بالغ بر 500 نفر تا بحال کشته شده اند کودکان شیرین کرد باید زیر خانه های ویران شده خفته بشوند که کسی نباشد کمکشان بکند و دولت نژاد پرست ترک هم اجازه ندهد دولتهای بشر دوست به ملت کرد کمک کنند من در حال حاضر با چشمانی اشکبار دارم این مطلب را مینویسم دلم پر است از درد و رنج ملتم ملتی که بزرگترین ملتهای در دنیا باشد صاحب دولت و حکومت خویش نباشد. با تشکر ساموئیل کرماشانی 28/10/2011


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر