Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ شهریور ۱۵, چهارشنبه

رژیم تهران همچنان از راه عراق سلاح به سوریه می‌رساند

'

رژیم تهران همچنان از راه عراق سلاح به سوریه می‌رساند

رادیو آلمان: سه سناتور آمریکایی روز چهارشنبه (۵ اوت/ ۱۵ شهریور) نگرانی خود را در مورد ارسال سلاح از ایران به سوریه از راه عراق اعلام کردند.


جان مک‌کین، جو لیبرمن و لیندسی گراهام در بغداد به خبرنگاران گفتند، با وجود این‌که تهران به نوری المالکی، نخست‌وزیر عراق، اطمینان داده که این پروازها برای ارسال کمک‌های بشردوستانه صورت می‌گیرند، اما آمریکا اعتقاد دارد که هواپیماها تسلیحات نظامی حمل می‌کنند.
روز چهارشنبه روزنامه‌ی آمریکایی نیویورک تایمز هم به نقل از یک مقام ایالات متحده نوشته بود که ایران پس از آن‌که در ماه‌های نخستین سال میلادی جاری (۲۰۱۲) ارسال سلاح به سوریه را متوقف کرد، اخیرا باز هم پروازهای حامل تجهیزات نظامی برای رژیم دمشق را از سر گرفته است. 



----------------------

تکذیب خبر صدور حکم اعدام برای زندانی کرد در مهاباد

آژانس خبری موکریان
سرویس حقوق بشر

به دنبال انتشار خبری در سایتها و رسانه ها، مبنی بر صدور حکم اعدام برای یک زندانی کرد در مهاباد به نام جعفر گوشواره، دو تن از هم بندیهای وی در تماسی با آژانس خبری موکریان، این خبر را تکذیب نمودند.
هم بندی های جعفر گوشواره در تماس با خبرنگار آژانس خبری موکریان، ضمن تکذیب خبر صدور حکم اعدام وی اظهار داشتند: سال 86 جعفر گوشواره به همراه ولی مصطفی خانی در مهاباد،به دلیل مظنون بودن به قتل یک سربازتوسط آگاهی این شهر بازداشت و پس از سپری کردن مدتی را در زندان مهاباد، به زندان ارومیه منتقل شدند.
بر مبنای همین اظهارات، نامبردگان اخیراً برای مواجهه حضوری با دیگر متهمین این پرونده، از زندان ارومیه به زندان مهاباد منتقل شده، و پس از گذشت بیش از چهار سال تحمل حبس و بلاتکلیفی تاکنون حکمی از سوی دادگاه برای آنها صادر نشده است.
یادآور می‎گردد چند روز پیش یکی از سایت های خبری خارج از کشور به نقل از منبع مطلع نوشته بود که جعفر گوشواره به اتهام عضویت در حزب دمکرات کردستان به اعدام محکوم شده است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر