Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ شهریور ۱۷, جمعه

خامنه ای به دیپلمات آمریکای گفته است اوباما فرزند حسین است و من پیرو حسین هستم


یک منابع از  داخل کشور این را برای  سایت ئاژنسی  دگو باسی کردستان ایمیلی فرستاده است خیلی خنده دار است.
خامنه ای خطا به دیپلمات آمریکای  به آقای جفری فلتمنِ گفته است قربون برو به آقای اوباما بگو تهدیدهای که ما علیه دولت اسرائیل  بر زبان می آوریم  بیشتر جنبه ظاهری و تبلیغاتی دارندو  به هیچ وجه عملی نخواهند شد به آقای اوباما بگوئید زیاد نگران این قضیه  هم نباشند حل میشود.


خامنه ای میگوئید
حقیقتا من شخصا آقای اوباما را خیلی دوست دارم  چون اسم پدرش حسین است و اگر  به  خیابانهای تهران تشریف برده باشید  بر روی درب و دیوار نوشته شده است یا حسین من شخصا پیرو حسین هستم ما همه مسئولان جمهوری اسلامی پیرو حسین هستیم بنابر این آقای اوباما هم فرزند حسین هستند. 
م د

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر