Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ شهریور ۱۸, شنبه

.نوری المالکی رئیس وزرای عراق دستور داده است که در سرتاسر عراق عکس ولی فقیه خامنه ای جنایتکار را در اماکن عمومی نصب بشود


عکسهای از محور ترور و وحشت و آدمکشان بیرحم
.نوری المالکی رئیس وزرای  عراق دستور داده است که  در سرتاسر عراق عکس ولی فقیه  خامنه ای جنایتکار را در اماکن عمومی  نصب بشود
نوری المالکی که یکی از حقوق بیگیران  رژیم تهران میباشند و بر اساس یک اطلاعات منتشر شده بر روی سایت ویکیلکس  رژیم ایران بخصوص شخص ولی فقیه درجه سرلشکری به نوری المالکی بخشیده است در ماه های گذشته  در یک نشست محرمانه با فرماندهان وابسته بخود و اعضای مجلس اعلای  اسلامی عراق که دست پرورده ی رژیم ایران میباشد  از پرسنل  وابسته به خود و وابستگان رژیم ایران  در عراق خواسته است به طور رسمی عکس علی خامنه ای را در سر تاسر عراق در تمامی خیابانهای عراق و اماکن عمومی نصب کنند.



این کار بعد از هدیه ی عیدی خامنه ای به نوری المالکی صورت میگیرد که خبرهای ضد و نقیضی در این رابطه وجود دارند که علی خامنه ای بعنوان هدیه عیدی 80  هزار دلار را به نوری المالکی بعنوان هدیه ی عیدی در عید رمضان بخشید است این پولها متعلق به ملتهای ایرانی میباشند و رژیم جهل و جنایت ولایت فقیه به این آسانی پولها را  به دیگران میبخشند.
بر اساس خبرهای منتشر شده در حال حاضر نوری المالکی یکی از درجه داران بلند پایه ی سپاه پاسدار محسوب میشوندکه فرماندهی سپاه غرب برای ایجاد امپراطوری ولایت فقیه که برای  ایجاد یک امپراطوری شیعه با رژیم ایران به توافق رسیده است و بر همین اساس است که امسال ولی فقیه در یک تصمیم  درجه سرلشکری را به نوری المالکی بخشیده است و حقوق ماهانه ایشان را بالا برده است.
دستور قتلعام  مجاهدان اشرف یکی از دستورات مهم ولی فقیه میباشد که به نوری المالکی داده است  رژیم ایران چنان از وجود مجاهدین خلق ترس و وحشت دارد  باور کنید از هیچ کشوری به اندازی ترس از وجود مجاهدین برای رژیم مهم نیست  آنقدر از وجود مجاهدین میترسند سران رژیم حتی خواب خوشی ندارند که اگر مجاهدین در کنار مرزهایشان باشند  اگر حتی یک نفر از مجاهدین در خاک عراق باقیمانده باشد رژیم باز ازوجودشون وحشت دارد بر همین اساس است که این همه ولخرجی میکند رژیم. .
شاید خبری علیه مجاهدین خلق منتشر کند تا برای چند روزی این رژیم درمانده خواب و خیال خوشی نصیبش بشود
و اگر سلاح هم از راه عراق به سوریه ارسال کند رژیم ایران زیاد جای تعجب نیست  چرا چون آقای حضرت آیت الله  اوباما حسین  به رژیم تهران چراغ سبز داده است که بر عراق سلطه خویش را تقویت کند و پوستهای حساس در دولت عراق به وابستگان رژیم ایران واگذار بشوند  برای تقویت جایگاه رژیم ایران در داخل عراق  ایالات متحده آمریکا  راه را هموار نموده است.

و رژیم ایران روز بروز دارد بر اوضاع عراق مسلط میشود و کم کم دارد پوستهای حساس امنیتی و نظامی را به نفع خویش اشغال میکند بدون اینکه کسی به این وضع عتراض بکند  و هر کسی هم دهنش را باز کرد با تهدید مرگ روبرو میشود توسط چماغداران رژیم ایران در عراق.
اینها بهشون میگن محور شر یا بطور دقیقترش بگویم محور ترور و وحشت .
زنده با آزادی و دموکراسی نابود باد تفکر قرون وسطی عقبمانده مذهبی  دیکتاتوری آدمکشی.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی
--------------------------------
 
اتحادیه اروپا تحریم ایران را شدت می‌بخشد

وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نشست خود در قبرس از تهیه پیش‌نویسی جدید برای افزایش تحریم ایران خبر دادند. آنها با اعلام عدم پیشرفت مذاکرات هسته‌ای افزودند که پیش‌نویس جدید احتمالا در اکتبر بررسی خواهد شد. 

اتحادیه اروپا با تهیه پیش‌نویسی جدید تحریم‌های تازه‌ای علیه ایران تدارک دیده است. گیدو وستروله، وزیر خارجه آلمان عصر جمعه (۱۷ شهریور/ ۷ سپتامبر) در نشست غیر رسمی وزاری خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در پافوس قبرس اعلام کرد که تاریخ احتمالی بررسی پیش‌نویس جدید ۱۵ اکتبر خواهد بود.


دور پیشین تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران در ژانویه سال جاری به تصویب رسید و از اول ماه ژوئیه به اجرا در آمد. سازمان ملل متحد و غرب بارها ایران را به دلیل برنامه مناقشه‌‌برانگیز اتمی این کشور مورد تحریم قرار داده‌اند.

ایران ماهیت برنامه هسته‌ای خود را صلح‌آمیز می‌نامد، اما غرب احتمال می‌دهد که برنامه اتمی ایران اهداف نظامی دنبال می‌کند.

وزیر خارجه آلمان در نشست پافوس "نگرانی زیاد" خود در مورد "نقصان در پیشرفت مذاکرات هسته‌ای" با ایران را اعلام کرد و گفت: «ما تسلیح ایران به بمب اتمی را نخواهیم پذیرفت.»

وی از رهبران ایران خواست در مذاکرات بین‌المللی در باره فعالیت‌های هسته‌ای این کشور "پیشنهادهای اساسی" بدهند.

تشدید تحریم در عرصه‌های مالی و تجاری

اتحادیه اروپا بارها ایران را در عرصه‌های مختلف، از جمله عرصه نفتی تحریم کرده است. در آخرین دور تحریم‌‌ها، اتحادیه اروپا خرید نفت ایران را تحریم کرد و شرکت‌ها‌ی بیمه اروپایی نیز از بیمه محموله‌های نفتی ایران و ارائه بیمه‌نامه به کشتی‌های حامل نفت ایران منع شدند.

ایران در اواخر ماه ژوئیه اقرار کرد که تحریم‌های غرب به اقتصاد این کشور لطمه وارد آورده است.

بنا به اظهارات دیپلمات‌های غربی‌، بریتانیا خواستار آن است که تحریم ایران در عرصه‌های انرژی و تجاری نیز تشدید شود. ویلیام هیگ،‌وزیر خارجه بریتانیا در نشست پافوس فشار بیشتر بر ایران از طریق تحریم‌های جدید را "ضروری" نامید.

دور پیشین مذاکره گروه بین‌المللی "پنج به علاوه یک" با ایران در مسکو بدون کسب نتیجه به پایان رسید. کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به نمایندگی از پنج عضو دائمی شورای امنیت سازمان ملل متحد و آلمان تلاش دارد مذاکره با ایران را به پیش براند.

اشتون با تشریح مشکلات جاری پیشبرد گفت‌وگوهای هسته‌ای با ایران در پافوس اعلام کرد که مذاکره با سعید جلیلی، مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ایران و دبیر شورای عالی امنیت ملی این کشور تا کنون انجام نگرفته است. این مذاکرات قرار بود در ماه اوت انجام شود.

لوران فابیوس، وزیر خارجه فرانسه و جولیو ترزی، همتای ایتالیایی او نیز از شدت بخشیدن به تحریم‌های ایران استقبال کرده ‌و گفتند: «آرزوی ما رسیدن به راه حلی سیاسی است. اما ایران باید برای رسیدن به این هدف از خود حرکتی نشان دهد.»

اسرائیل دست‌یابی ایران به سلاح هسته‌ای را تهدیدی علیه موجودیت خود قلمداد می‌کند. این کشور بارها از احتمال حمله‌ نظامی به تأسیسات اتمی ایران صحبت کرده و ظاهرا این گزینه به گونه‌ای فزاینده برای اسرائيل اهمیت می‌یابد.
دویچه وله فارسی

------------------------


 
دقایقی پیش کانادا نام دو کشور ایران و سوریه را در لیست کشور های حامی تروریست وارد نمود.

به گزارش پایدار خبر، وزیر امور خارجه ی کانادا دقایقی پیش با بیان اینکه «کانادا خود را موظف می داند تا در صدد مقابله با تروریسم جهانی و عاملان آن بر آید.» رسما از ورود نام دو کشور ایران و سوریه در لیست تروریستی این کشور خبر داد.

جان بیرد با بیان اینکه کانادا قربانیان تروریسم را به رسمیت می شناسد، نوید آن را داد که کانادا تلاش دارد تا عدالت را در خصوص عاملان و حامیان تروریسم برقرار سازد و از حقوق قربانیان این امر دفاع نماید.



گفتنیست که پیش از اعلام رسمی این موضوع، امروز صبح دولت کانادا سفارت خود در ایران را بست و تمامی رابطه های خود با این کشور را به دنبال آن قطع کرد.

برخی از تحلیلگران عرصه ی سیاسی کشور بر این باورند که این حرکت دولت کانادا شروعی دیگر بر محدود کردن دو دولت ایران و سوریه در بسیاری از زمینه ها از جمله سرکوب مخالفین خود و حمایت از جویندگان آزادی و دموکراسی در این دو کشور می باشد.

------------------------




غلامرضا خسروی را از زیر دست جلادان نجات دهیم فرصتی نمانده 

---------------------


 
ته‌نها به‌بڕیادان به‌وه‌ی چیتر کۆیلایه‌تی قبوڵنه‌که‌یت ،ئیتر دیکتاتۆره‌کانت هه‌نگاوێک له‌نه‌مان نزیک ده‌که‌یته‌وه‌ !



کاتێک بڕیار بدەن که چیدی کۆیله نەبن زووبەزوو ئازاد دەبن.
ناڵێم به زۆری بازوو و به گوشاری فیزیکی زۆردار له کورسی دەسەڵات بهێننه خوار بەلکو دەڵێم تەنیا ئەوەنده بەسه کۆتایی به پشتگیری کردنتان بێنن بۆ ئەو ئەوکاته دەبینن که چۆن کۆڵەگەکانی ئەم پەیکەره گەورەیە دەکەونه لەرزین و دادەڕمێنه خوارەوە.

۱ نظر:

raysafar گفت...

Down with mullahs fascists regime of Iran & their world supporters
Free political prisoners of Iran

ارسال یک نظر