Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ بهمن ۱۲, سه‌شنبه

ما همه با هم هستیم ، تا آخرش هم ‌ ! وامیستیم




ما همه با هم هستیم ، تا آخرش هم ‌ ! وامیستیم
ر اه حل برای عدم دریافت ایمیلهای اتوماتیک گروه
دوستان و همراهان گرامی
با سپاس و قدردانی از شما عزیزان که قدم در راه حمایت از حبیب لطیفی و دیگران زندانیان سیاسی نهاده اید و با عرض خوشامد به یاران تازه پیوسته توجه شما را به دستور العمل اول گروه ...............حمایت از ( جنبش علیه اعدام و بازداشتها در داخل کشور ) جلب ...میکنمبرای جلوگیری از دریافت ایمیل از طریق این گروه می بایست به شیوۀ زیر عمل کنید
1ـ وارد صفحه گروه شوید
2ـ بالای صفحۀ گروه، روی گزینۀ "ویرایش گزینه ها" یا بزبان انگلیسی
Edit settings
یا واژه معادل آن در زبانی که استفاده میکنید
کلیک کنید3ـ در صفحه ای که باز میشود علامت تیک را از مقابل جملۀ " رایانامه کردن آگاهی‌نامه‌ها به ..." یا
Email notifications to:
یا واژه معادل آن در زبانی که استفاده میکنید را بردارید
با این کار دیگر ایمیلی از طرف گروه دریافت نمیکنیدبا تشکر از هم صدائی شما عزیزان

-----------------------------------------
دست بوسی اوباما در عربستان سعودی دست بوسی بنی صدر در ایران بوس ناز دست بوسی احمدینژاد دست بوسی شاه کدام بوسه خوش مزه هستش ها؟
تفاوت شاه و شیخ چیست؟ دست بوسی و دست بوسی شاه شیخ یعنی خان آقا و شیخ زاده از یک بوگندن دیگر فرقی میان این دو بوگند وجود ندارد.
//////////////////////////////////
اینها دیکتاتور به علاوی تروریست رفتنی هستند و باید بروند
همرزمان گرامی؛
شخصا هرگز متوهم نبوده ام که در چهارچوب خون آلودِ این نظام، بهبودی در وضعیت مردم ایران حاصل میشود. همچنین هیچگاه عملکرد سیاسی که با ادعای پیشروی استراتژیک بظاهر امن در راستای تغییر تدریجی، کلیت جمهوری جلادآبادِ اسلامی را از زیرِ ضرب مردم خارج نموده است را نه تایید کرده ام و نه حمایت. بدینوسیله اعلام میکنم از این پس ارزیابی من از چنین تلاشهایی، تحت هیچ شرایطی ناشی از ناآگاهی مطرح کنندگان این خزعبلات ضدجنبش نبوده بلکه حرکتی هدفمند در راستای حمایت از رژیم جمهوری اسلامی بشمار میرود. فکر میکنم همۀ ما فرصت داشته ایم که در این مورد به اندازه کافی فکر کنیم. فرمول امروز: یا سرنگونی طلبی ساختارشکنانه یا مدافع رژیم جمهوری اسلامی.
ایمان شیرعلی
01.02.2011
//////////////////////////////////

چند روزه به جای من
اون میشه فدای تو
می میره برای تو
خیرس تو چشایِ تو
من می رم ولی بدون
می مونم به پای تو
می سوزم
چند روزه که نیستیُ
موندم تو هوای تو
مونده رویِ قلبِ من
زخم ِ ردّه پایِ تو
می میرم بدونِ تو
قربونِ چشایِ تو
می سوزم
تو مثِ دنیا بودی آخه واسه من
نرو نذار بمیرم دلمو نشکن
دیگه جون ندارم می خوام بمیرم
چرا پیشِ تو اینجوری حقیرم
تو خوشی کنارش اینو می دونم
تا نفس دارم برای تو می خونم
بی قرارم
منُ تو دوست نداری مثِ قدیما
یکی قسمتِشِ بمیره تنها
برو منتظرت می مونم اینجا
برو حقّم ِ همینِ کاره دنیا
تو باید بری دیگه اینو می دونم
نگاه کم ببین دوباره نیمه جونم
بی قرارم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر