Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ اسفند ۵, پنجشنبه

فرماندهان ارتش ایران باید هرچی زودتر به ملت به پیوندند تا این رژیم عقبمانده را ساقط کنند

فرماندهان ارتش ایران باید هرچی زودتر به ملت به پیوندند تا این رژیم عقبمانده را ساقط کنند فرماندهان ارتش انسانهای که انسانیت براشون مهم است در صفوف ارتش ایران هرچی زودتر به ملت به پیودید و در باره در نظام آینده ایران پاداش بزرگی خواهید داشت.

در این ویدئو عربته کشی یکی از فرماندهان نیروی هوایی لیبی دیده میشود که میگوید او فرمانده نیروی هوایی بخش شرقی لیبی میباشد و هم اکنون آماده هستیم مهمتر از این است که این تظاهرات و اعتراضات در لیبی یک بازی خارجی در کار میباشد که من در یک تحلیل سیاسی قرار است به این زودی همه چیز را به رون و روشنی و به طور شفاف توضیح بدهم. البته ناگفته نماند در لیبی خاندان آقای سرهنگ قذافی در طول 42 سال دارد بر کشور لیبی حکم میکند و به هیچ عنوان این قابل قبول نیست برای ملت و مردم یک کشور باید تحولات وجود داشته باشد و باید انتخابات وجود داشته باشد تعددی و پلورالیسم امروزی این روند در حال پیروی میباشد ارتباطات جمعی و نزدیک شدن جهان با هم به صورت گلوبال و گسترش ارتباطات انترنتی سفرهای به کشورهای دموئکراتیک و تحولات دنیا هم یکی از این بحرانی میباشد که کشورهای دیکتاتور زده با آن مواجه شده اند. خوب آقای قذافی در عصر تکنولوژی و عصر گلوبالیزم امرذوزی بر سر نمیبرد در دنیای خودش میباشد دقیقا مثل آخوندهای ایران که به جنون خرفات گویی مبتلا شده اند.

.
---------------------------------------------------------خبرهای ایران

صدور حکم جلب برای مادر زندانی سیاسی

خبرگزاری هرانا - مسئولان قضایی برای مادر حسین رونقی ملکی، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین، به عنوان "مطلع "حکم جلب صادر کرده‌اند.

یکی از نزدیکان حسین رونقی ملکی با بیان اینکه برای زلیخا موسوی مادر این زندانی سیاسی حکم جلب صادر شده است به گزارشگر "هرانا" گفت که اتهام وی "ا

طلاع رسانی در مورد وضعیت فرزندش" عنوان شده است.

خانوادهٔ رونقی ملکی طی ماه‌های اخیر بار‌ها از سوی نیروهای امنیتی مورد تهدید قرار گرفته بودند.

حسین رونقی ملکی که از آذرماه سال ۸۸ تاکنون در زندان محبوس است، دچار نارسایی کلیوی ست و سلامتی وی به شدت در معرض خطر قرار گرفته است.
گفته می‌شود مسئولان زندان به دستور مستقیم وزارت اطلاعات و دادستانی از درمان این زندانی سیاسی ممانعت به عمل می‌آورند.

این وبلاگ نویس و فعال حقوق بشر، که پیش‌تر از سوی دادگاه انقلاب با حکمی ۱۵ ساله مواجه شده است، از زمان بازداشت تاکنون از حق استفاده از مرخصی محروم بوده است.

وی هم چنین مانند سایر زندانیان محبوس در بند ۳۵۰ زندان اوین، از حق برقرای تماس و ملاقات حضوری با خانوادهٔ خود نیز محروم است.

///////////////////////////////////////

کشته و زخمی شدن دوشهروند مهابادی بر اثر تیراندازی

براثر تیراندازی یکی از مأمورین نیروی انتظامی در جاده مراغه – هشترود دو شهروند مهابادی کشته و زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار آژانس خبری موکریان ، دو تن از اهالی روستای بفروان مهاباد به نام های یعقوب احمدی اقدم و برادرش امیر احمدی اقدم روز دوشنبه دوم اسفند ماه در جاده مراغه - هشترود ، هدف تیراندازی مامور نیروی انتظامی قرار گرفتند که در این حادثه یعقوب براثر تیراندازی جان سپرد و برادرش امیر زخمی شد.

نیروهای انتظامی علت تیراندازی به سوی این دو شهروند را حمل کالای قاچاق در اتومبیلشان عنوان کرده‌اند.

گفتنی است تعداد زیادی از شهروندان مناطق مرزی به ظنّ داشتن کالای قاچاق هدف تیراندازی مأمورین قرار می گیرند که در بسیاری از موارد منجر به مرگ آنان می شود.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر