Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ بهمن ۲۲, جمعه

تبریک به ملت به پا خواسته مصر استبداد مصر از ریاست جمهوری برکنار شد



حسنی مبارک برکنار شد
شورای عالی نیروهای مسلح مصر دقایقی پیش حسنی مبارك را از ریاست جمهوری بركنار كرد.
یك ژنرال مصری كه بیانیه بركناری شورای عالی نیروهای مسلح مصر را قرائت می كرد این خبر را اعلام كرد.
پس از اعلام این خبر موجی از شادی مصر را فرا گرفته است

بركناری مبارك دیكتاتور مصر در آستانه سالگرد انقلاب اسلامی را به همه هموطنان تبریك می گوییم
شورای عالی نیروهای مسلح مصر امروز صبح طی تصمیمی تاریخی حسنی مبارک را از پست ریاست جمهوری برکنار نمود تبریک به ملت به پا خواسته مصر

ازمصریان یاد بگیرید وما هم از شما یاد گرفتیم: «ابراز سپاس و پیام همبستگی فعال سرشناس مصری، وائل غنیم، به مردم ایران برای راهپیمایی ۲۵ بهمن.
بریک به ملت به پا خواسته مصر حسنی مبارک از ریاست جمهوری مصر برکنار شد و باید مصر را ترک کند ما به ملت خستگی ناپذیر مصر تبریک میگویم.
خلاصه شورای عالی نیروهای مسلح مصر در طی یم تصمیم تاریخی حسنی مبارک را از ریاست جمهوری مصر برکنار نمود.
ما باید شاهد برکناری علی خامنه ای و احمدینژاد باشیم و برکناری نظام جمهوری اسلامی و بر قراری یک نظام دموکراتیک در ایران در روزهای آتی باشیم.
نیروی انتظامی برای درست کردن جو رعب و حشت در نصف شب به خانه ها یورش میبرند و به تفتیش منازل مسکونی مردم عادی و فعالان مدنی میپردازند.

///////////////////////////////////////////////////
خارجی - اتحاديه‌ی اروپا در مراسم سالگرد انقلاب در ایران شرکت نمی‌کند
بنا بر گزارش‌ها، سفيران کشورهای عضو اتحاديه‌ی اروپا در اعتراض به اعدام شهروند ايرانی- هلندی در ايران، تمامی مراسم و جشن‌های مربوط به سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی در تهران، بروکسل و ژنو را تحريم می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، اين تحريم و حضور نيافتن در مراسم، روز چهارم فوريه در کميته‌ی سياسی و امنيتی اتحاديه اروپا و در اعتراض به اعدام زهرا بهرامی در ايران، مطرح و تصويب شده است.
زهرا بهرامی، زن 45 ساله‌ای که به دنبال اعتراض‌های روز عاشورای سال گدشته‌ در ايران بازداشت و نخست به "جرايم امنيتی" متهم شده بود، نهم بهمن ماه امسال به اتهام "نگهداری و فروش مواد مخدر" اعدام شد.
به دنبال اعدام زهرا بهرامی که شهروند هلندی- ايرانی بود، کشور هلند و در اعتراض به اين اقدام، تمامی تماس‌های رسمی با جمهوری اسلامی ايران را به حال تعليق درآورد.
به گفته‌ی دختر زهرا بهرامی، وی در جلسه‌ی رسيدگی به اتهاماتش در تهران موضوع نگهداری و فروش مواد
مخدر را رد کرده است.
/////////////////////////////////////////
تعدادی از کارکنان و وابستگان سفارت جمهوری جنون اسلامی به همراه عده‌ای لبنانی و مراکشی که با وعده ی پول و غذا اجیر شده بودند از مقابل سفارت ایران در فرانسه با اتوبوس به منزل سابق خمینی در نوفل لوشاتو منتقل شدند تا مراسم جشن دهه‌ی زجر را برگزار کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر