Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ بهمن ۲۸, پنجشنبه

پیام یک بانوی آمریکای و درخواست از ایرانیان برای همبستگی و اتحاد در برابر رژیم سرکوبگر آخوندها


پیام یک بانوی آمریکای و درخواست از ایرانیان برای همبستگی و اتحاد در برابر رژیم سرکوبگر آخوندها
در این پیام کمی فارسی هم بکار میبرد از مردم درخواست میکند که یکصدا و یکدست باشند تا بتوانند به آزادی برسند در پیام این خانم این را میرساند هرچی ایرانیان اتحاد داشته باشند بیشتر بسوی پیروزی میروند و به آزادی و دموکراسی میرسند.

پیام یک بانوی آمریکایی‌ به مناسبت خروش بهمن در ایران




--------------------------------------------------
وحشیگریهای حکومت ترک علیه ملت کرد آشکار می‌شوند
gori_ba_komal
کشف گورهای جمعی در شمال کردستان بیانگر وحشیگریهای حکومت ترک است.
پس از کشف گورهای جمعی در بدلیس، آمد و آگری، این بار موضوع یک گور دسته‌جمعی در درسیم مطرح شده ‌است.
آشکار گردید که‌ در یکی از نواحی پلور 6 گریلای پ.ک.ک پس از مجروح شدن در جنگ، به دست نیروهای نظامی کشته‌ و در گوری جمعی دفن شده‌اند.
پس از افشای گورهای جمعی در منطقه‌ چمیش‌گزک، افکار عمومی متوجه‌ درسیم شده ‌است.
خبرها حکایت از کشف گوری دسته‌جمعی در ناحیه ‌پلور می‌کنند.
مصطفی دومان که ‌در سال 1997 پیکر خواهرزاده‌ خود، جلال پولاتی، را از گوری جمعی درآورده‌ است، گفته‌ که ‌می‌تواند محل این گور را مشخص کند.
مصطفی دومان در این مورد گفت: من خبردار شدم که ‌در روستای "یایلائۆنو" خواهرزاده‌ام به ‌همراه 5 گریلای دیگر زخمی شده‌ و به دست نیروهای ارتش افتاده‌اند. بعدآ گفتند که ‌6 گریلای پ.ک.ک در درگیری کشته ‌شده‌اند، پس از پایان جنگ ما به‌ محل درگیری رفتیم و توانستیم مکانی را که ‌پیکر گریلاها در آنجا دفن شده‌ بودند، پیدا کنیم و پیکر خواهرزاده‌ام را در آوردیم. وی افزود زمانیکه ‌از وضعیت گورهای جمعی با خبر شدم گفتم که ‌می‌توانم اکنون نیز محل این گور جمعی را در پلور مشخص کنم.
منابع نوروز تی وی
//////////////////////////////
dast_band
دستگیریهای گسترده در شرق کردستان توسط رژیم بوگند جنون اسلامی
بازداشت فعالین کرد توسط مامورین جمهوری اسلامی ادامه‌ دارد. در همین راستا دو نفر در منطقه‌ دیواندره‌ بازداشت شدند.
بر اساس منابع محلی دو نفر به ‌نام‌های "بهمن ویسی" و "عادل سالم"، ساعت 15 روز گذشته‌، در روستای "قه‌له‌ولیان" در منطقه‌ی سارال از توابع دیواندره‌، به وسیله‌ی نیروهای اطلاعات بازداشت و به‌ مکان نامعلومی منتقل شدند.
لازم به ‌ذکر است که ‌تاکنون علت بازداشت این دو نفر اعلام نشده ‌است.
///////////////////////////////
واکنشهای بین‌المللی نسبت به‌ خشونتهای ایران
در پی اعمال خشونت و سرکوب مردم معترض در تهران و دیگر شهرهای ایران در روز 25 م بهمن ماه و ادامه ‌اقدامات سرکوبگرانه‌ رژیم ایران، افکار عمومی بین‌المللی و کشورهای غربی، واکنشهایی نسبت به‌ این موضوع داشته‌اند.
باراک اوباما رییس جمهوری امریکا روز سه شنبه در یک کنفرانس خبری در کاخ سفید، ضمن انتقاد از ایران به دلیل حمله ‌به ‌تظاهرکنندگان ضد دولتی گفت: طنز آمیز است که رژیم ایران وانمود کرده است قیام مصر را جشن می‌گیرد، اما نیروهای امنیتی، ایرانیانی را که سعی دارند افکار و خواسته های خود را بگونه‌ای مسالمت آمیز بیان کنند، هدف گلوله و ضرب و شتم قرار می دهند.
اما ایلیانا راس لیتنن، رییس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای ضمن حمایت از تظاهرات مردم تهران، خواستار تحریم رهبران و فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی شد. وی ضمن انتقاد از حکومت آمریکا به علت عدم حمایت جدی از مردم ایران که خواهان آزادی و دمکراسی هستند، گفت اما ما نمی توانیم این اشتباه را تکرار کنیم.
از طرفی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از ایران خواسته تا معترضان دولت اجازه برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز را داشته باشند.
کاترین آشتون روز سه شنبه و یک روز پس از آن که رسانه‌ها از سرکوب گسترده معترضان در تهران خبر دادند این درخواست را اعلام کرده است.
در بیانیه دفتر خانم اشتون تصریح شده آزادی بیان و حق برپایی تجمعات مسالمت آمیز از حقوق اساسی ملتهاست و نباید نادیده گرفته شود.
در همین حال فرانسه نیز سرکوب معترضان در ایران را محکوم کرده است. سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه روز سه شنبه گفت ما با اعمال خشونت علیه تظاهرکنندگان مخالفیم و می خواهیم معترضان بازداشت شده نیز آزاد شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر