Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ اسفند ۲, دوشنبه

جنایت اسلامگرایان خمینی صفت که همیشه این دین پیروان خود را طوری تعلیم داده است


جنایت اسلامگرایان خمینی صفت که همیشه این دین پیروان خود را طوری تعلیم داده است که همیشه تشنه به خون انسانها باشند.
اینها همچون مزدوران خامنه ای انسانهای مخالف را در آتش میسوزانند زنده زنده این است اسلام این است عدالت اسلامی کشتار و جنایت انسانکشی . این ویدئو را نگاه کنید خودتان قضاوت کنید
اللة هةميشة مرؤفى وا بةرهةم ديَنيَت , ئةو دوو تيرؤرستة بيَش ئةوةى ئةو دوو مرؤفة بسوتيَنن ووتةكانى اللةى ميهرةبان دةخويَنيَتةوة , بؤ ئةوةى دلى اللةى ميهرةبان ئؤقرة بكًرىَ .


----------------------------------------------------------

حمله تظاهر كنندگان خشمگین به كنسولگری رژیم در فرانكفورت, بساطتان را در خارج از كشور جمع خواهیم كرد

از ساعت سه بعد از ظهر امروز یكشنبه 20 فوریه بیش از چهارصد نفر از مخالفین حکومت اسلامی در جلو کنسولگری رژیم تجمع كردند تا اعتراض خود را علیه رژیم اعدام و سنگسار اعلام دارند. شیشه های در ورودی کنسولگری بدست مخالفین شکسته و کرکره های ساختمانی كه در آن جنایت و ترور سازماندهی میشود٬ توسط مردم خشمگین در هم کوبیده شد.

هر دم به تعداد تظاهر کنندگان افزوده می گشت زن و مرد و پیر و جوان در این اعتراض شرکت داشتند. پس از گذشت یکساعت و نیم تمام راههای ورودی و خروجی خیابانها و مناطقی که به خیابانهای کنسولگری منتهی میشد توسط پلیس آلمان بسته شد و تظاهر كنندگان را محاصره کردند . معترضین اعلام کردند از هم اکنون ما به طرف مرکز اصلی رادیو تلویزیون استان در شهر فرانکفورت حرکت می کنیم. اما پلیس اعلام کرد ما وقتی به شما اجازه خروج می دهیم که همه کارت شناسایی را بیاورید ما اسم همه را می نویسیم بعد می توانید به راهپیمایی ادامه بدهید. آنها گفتند اگر این شروط را رعایت نكنید نمی گذاریم هیچ کس از این محیط بیرون برود. تظاهر كنندگان به این تصمیم پلیس اعتراض كردند و در مقابل اعلام کردند که هیچ کس کارت شناسایی را تحویل نمیدهد. سخنرانان هم اعلام کردند که دولت آلمان خبر نگاران خود را كه در تبریز زندانی بودند٬ آزاد کرده است و در مقابل آن صدها نفر از مخالفین رژیم اسلامی را اینجا زندانی کرده است.

سخنرانان اعلام کردند که به همه ایرانیانی که در شهر فرانکفورت و دور و بر این شهرهستند خبر بدهید که به اینجا بیایند. تلفنها شروع شد به رایوتلویزیون به وکلا و به احزاب آلمانی خبر داده شد. تعداد زیادی چه از شهرهای دور و بر فرانکفورت و چه از خودِ شهر فرانکفورت به سوی کنسولگری رژیم با چای و قهوه و شیرینی حرکت کردند. ایرانیان مشتاق پیوستن به این حركت اعتراضی در فرانكفورت آلمان٬ به ما زنگ می زدند که همه راهها را بسته اند و نمی گذارند کسی وارد محوطه شود. معترضین مداوما شعار می دادند و این حرکت پلیس آلمان را محکوم کردند.

آخرین حرف پلیس این بود که تعدادی بیایند و خود را معرفی کنند و بگویند که ما شیشه های سفارت را شکسته ایم مثلل تعداد 20 نفر٬ ما دیگر كارت شناسایی را از بقیه نمی خواهیم و بقیه می توانند بروند. معترضین همگی یکصدا اعلام کردند که ما كارت شناسایی را نشان نمی دهیم و همگی امشب اینجا می مانیم. جدل میان معترضین و پلیس ادامه داشت.

نمایندگان احزاب آلمانی به میان معترضین آمدند با وجود این پلیس اعلام کرد که ما همه تظاهر كنندگان را بازداشت میكنیم و همه را با خود می بریم. معترضین یک لحظه سرود خواندن و شعار دادن را قطع نمی کردند٬ بجز مواردی که تعدادی از نمایندگان معترضین با وکیل و با پلیس نتایج مذاکره را اعلام می کردند و از معترضین نظرخواهی می کردند و نظرات جمع را به پلیس می گفتند.

حلقۀ محاصرۀ پلیس هر دم تنگتر می شد و بالاخره اعلام کردند که هر کس آزادانه بیاید كارت شناسایی را نشان بدهد ما اسم او را می نویسیم وگرنه همه را به جرم اینکه نمی خواهند خود را به پلیس معرفی کنند دستگیر می کنیم. هنگامیكه با جواب رد معترضین مواجه شدند٬ حملۀ پلیس بشدت آغاز شد و كارت شناسایی 45 نفر را گرفتند و بعد از اسم نویسی نرده ها را به روی آنان باز کردند و حدود 50 نفر را دستگیر و به مرکز پلیس فرانکفورت بردند. همه بازداشت شدگان بعد از ثبت نام آزاد شدند. مردم در صد متری کنسولگری دو باره جمع شدند و آنانکه از پلیس مرکزی آزاد می شدند دوباره به معترضین می پیوستند و شعار می داند تا آخرین نفر در ساعت 9 شب آزاد شد و تظاهر کنندگان خیابان را ترک کردند.

بسهم خود به همۀ این انسانهای شریف و شرافتمند، برای استحکام و مقاومتشان، برای اتحادشان، برای شهامت و جسارتشان درود می فرستم. امروز شماها صدای مردم ایران در خارج کشور بودید و صدای انقلاب این مردم را به جهانیان مخابره کردید و نشان داید که رژیم فاشیستی اسلامی ایران در هیچ نقطه ای از جهان نباید آرامشی داشته باشند. دست همگی شما را بگرمی می فشارم.

محمد امین کمانگر عضو كمیته فرانكفورت حزب كمونیست كارگری ایران

یكشنبه 20 فوریه 2011



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر