Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ اسفند ۱, یکشنبه

همراه شو عزیز این درد مشترک این رزم مشترک همراه شو عزیز از گروه هی از آزادیخواهان سوئدی

فوری؛ میدان ولیعصر در دست مردم

خبر فوری
تو را به خدا خبر رسانی کنید
من نمیتونم به بالاترین لاگین بشم

میدان ولیعصر در دست مردم
همین الان نیروهای ضد شورش از میدان ولیعصر به خیابانهای اطراف عقب نشینی کردند

جمعیت زیاد شده

/////////////////////////////////

خبر فوری گروه هی از فرماندهان سپاه پاسداران اعلام نمودند در صورت کشتار مردم ساکت نمیمانند و به مردم میپیوندند این هشدار بعداز این آمد که یکی از نزدیکان بیت رهبری جمعیت را تهدید نموده بود که گروه هی از فرماندهان ارشد سپاه قصد پیوستن به ملت دارند و در بین سپاه اختلافات عمیقی درست شده است.

منابع دریافتی از سوی داخل کشور.

-------------------------------------------

طبق اخرین خبر از شهر سنندج، شهر کاملا در اعتصاب بسر می برد. درب همه مغازه ها بسته است. نیروهای سرکوب و لباس شخصی ها کاملا در تمامی شهر مستقر شده اند با در دست داشتن صلاح قناسه دوربین دار مشغول به گشت زنی هستند. در خیابان استانداری شهر سنندج حکومت وسایل و جشن ساز و دهل را به راه انداخته که وانمود کنند ، تعطیلی و اعتصاب شهر، بمناسبت این مراسم شادی است، که معلوم نیست به چه مناسبتی ان را به راه انداخته اند

-------------------------------------------

خبر فوری , شعار مرگ بر دیکتاتور آسمان تهران را شکافت

یک‌شنبه، ۰۱ اسفند ۱۳۸۹ / ۲۰ فوریه ۲۰۱۱

ساعت ۱۵۰۰ در خیابان سهروردی به سمت ۷ تیر(میدان رضائی ها) , جمعیتی بالغ بر ۵۰ نفر جمع شده اند و شعار مرگ بر دیکتاتور میدهند .نیروی انتظامی در این محل فعلا حضور ندارد . همچنین در خیابان منتهی به ولیعصر بسیار نیرو هست که اکثرا سپاهی هستند

------------------------------------------

درگیری مردم و نیروهای امنیتی در امیرآباد

در یکی از فرعی های تقاطع خیابان امیرآباد بلوار کشاور بین مردم و نیروی های ضد شورش درگیری شدیدی به وجود آمد و مردم با پرتاب سنگ از خود دفاع کردند. شرایط بسیار متشنج است. هرگوشه تهران آتشی از خشم برپاشده و نیروهای امنیتی سراسیمه به تمام جهات گاز اشک آور شلیک می کنند. صدای تیراندازی به گوش می رسد.

پلیس و بسیجیان سعی دارند تا با ایجاد سر و صدا و رعب وحشت مردم را پراکنده کنند. تظاهرکنندگان در تمام نقاط به شدت مقاومت می کنند. خیابان انقلاب نبرد شدیدی بین نیروهای لباس شخصی و مردم به راه افتاده است. جوانان خشمگین کمر آنها را شکسته اند و دلاورانه مبارزه می کنند و شعار سر می دهند

--------------------------------------------------

تظاهرات مرد کردستان در اعتراض به تیراندازی افراد وابسته به حزب دموکرات کردستان عراق و منجر به کشته شدن 5 نفر گردید در شهر سلیمانیه



-------------------------------------------------------------------------

////////////////////////////////////////////////////////////
هموطن آزادیخواهم! آزادی آن نیست که رفسنجانی و خاتمی و جناحش صدقه ی سرشان اجازه دادند پیراهنهای رنگی و مانتوهای کوتاه تن کنید. آزادی آن نیست که اجازه دریافت کنید و موهایتان را بلند کنید و یا کمی بیشتر از زیر روسریهایتان بیرونش کشید. آزادی آن نیست که در پارتی های دزدکیتان عمال سپاه و بسیج سرتان خراب نشوند و دستگیرتان نکنند... آزادی آن چیزیست که احدی در نظام جمهوری اسلامی برای شما روایش نمیدارد. دلخوش به کرروبی و موسویش نباشید. آزادی فرای اندیشه ی اسلامی ست.
/////////////////////////////////////////////

همراه شو عزیز این درد مشترک این رزم مشترک همراه شو عزیز از گروه هی از آزادیخواهان سوئدی
خواندن شعر "همراه شو عزیز" توسط گروهی از مردم آزاده سوئد



///////////////////////////////////

میدان ولیعصر متشنج شده از 25 بهمن هم بدتره

تو میدان ولیعصر هستم
اینجا واقعا متشنج شده از 25 بهمن هم بدتره تا لحظه ی رسیدن این خبر درگیری بین مردم و مزدوران خامنه ای ادامه دارد.

///////////////////////////////

تجمع تظاهرکنندگان در برابر صداو سیما

جرس: خبرهای رسیده از سطح خیابانهای شهر حاکی است، جمعی از مردم در برابر ساختمان صدا و سیما در خیابان ولی عصر تجمع کرده اند.

به گزارش شاهدان عینی مردم در خیابانهای سهرودی، میدان هفت تیر، انقلاب و ولی عصر تجمع کرده و شعار می دهند.

دروغ بس است حیا کنید صدا و سیما دروغ بس است حیا کنید .

////////////////////////////////////////////////

گزارش تظاهرات از شهر مهاباد

جوانان در میدان استقلال مهاباد آتش روشن کرده اند

و لحظه به لحظه بر تجمع کنندگان افزوده میشود.

------------------------------------------------------------

شلیک گاز اشک آور بسمت تظاهرکنندگان در میدان ولیعصر

من مستقیما از میدان ولیعصر گزارش میکنم / میدان ولیعصر شلوغ شده پلیس ضد شورش به سمت جمعیت لحظاتی پیش گاز اشک آور شلیک کرد
من از طریق ایرانسل و با اپرا مینی این پیغام رو گذاشتم .
اطلاع رسانی کنید.

-------------------------------------------

اعتراضات مردم تهران در میادین اصلی و مرکزی شهر

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" از لحظاتی پیش تعداد زیادی از مردم در میدان ولی عصر تجمع کردند وبا سر دادن شعار اعتراضات خود را آغاز کردند.
مردم تهران و جوانان از حوالی ساعت 13:00 بسوی میادین اصلی شهر مانند میدان انقلاب،ولی عصر،ازادی ،امام حسین ،میدان پاستور و سایر نقاط در حال حرکت هستند و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود. در میدان ولی عصر تعدادی زیادی از جوانان اقدام به سر دادن شعار نمودند و حرکتهای اعتراضای خود را آغاز کردند و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود. همچنین جمعیت در مسیر آزادی_ انقلاب حضور دارند مردم و جوانان مصمم هستند که مراسم شب هفت گرامیداشت 2 شهید راه آزادی که توسط نیرهای ولی فقیه به قتل رسونده و ربوده شده اند را به اعتراضات گسترده تبدیل نمایند.

نیروهای سرکوبگر ولی فقیه علی خامنه ای بصورت گسترده در میادین اصلی و مرکزی شهر مستقر شده اند. میدان انقلاب و میدان پاستور در محاصرۀ ماشینهای شیشه دودی نیروهای سرکوبگر و گارد ویژه قرار گرفته است.همچنین تعداد زیادی از نیروهای گارد ویژه در خیابانها در حال گشت زدن هستند. نیروهای موتور سوار لباس شخصی در حال دور زدن هستند و با مانور دادن سعی در ایجاد رعب و وحشت دارند.

01 اسفند 1389 برابر با 20 فوریه 2011

////////////////////////////////////////////

پشتیبانی از اعتصاب سراسری

alaye_pjak-nu

حزب حیات آزاد کردستان پژاک در رابطه با اتفاقات چند روز اخیر در ایران و قتل دو دانشجو توسط نیروهای دولتی ، بیانیه‌ای منتشر کرد و ضمن اعلام حمایت خود از اعتصاب سراسری فردا یکشنبه در کردستان، قتل این دانشجو را به شدت محکوم کرده است.
در بخشی از بیانه پژاک آمده است، در شرایطی که قلعه‌های استبداد یکی پس از دیگری در شرف فروریختنند، جمهوری اسلامی همچنان مصرانه در تلاش خفه نمودن فریادهای آزادیخواهانه مردم ایران است.
نیروهای امنیتی نظام در جریان سرکوب تظاهرات دموکراتیک 25 بهمن دو جوان معترض به نامهای صانع ژاله و محمد مختاری را به شیوه‌ای وحشیانه به قتل رساندند. جمهوری اسلامی ایران به دنبال این عمل وحشیانه به شیوه‌ای ننگین اقدام به ترور شخصیتی صانع ژاله نموده و وی را عضو بسیج معرفی می‌نماید.
حزب حیات آزاد کردستان پژاک، در بیانیه خود ضمن محکوم نمودن قتل وحشیانه صانع ژاله و محمد مختاری، اقدام به ترور شخصیتی جان باختگان مبارزه دموکراتیک مردم ایران را عملی بدور از معیارهای انسانی و اخلاقی می‌داند.
پژاک در انتهای بیانیه خود ضمن اعلام حمایت خود از اعتصاب سراسری یکشنبه در کردستان می‌گوید ضمن ابراز پشتیبانی از اعتراضات سازماندهی شده در ایران و جهان، پشتیبانی اکید خود را از اعتصاب سراسری روز یکشنبه اول اسفند در کردستان جهت اعتراض به قتل وحشیانه صانع ژاله و محکوم نمودن سیاستهای سرکوب گرانه رژیم در کردستان و سراسر ایران، عموم خلق کرد و انسانهای آزادیخواه را به شرکت درآن فرا می‌خوانیم.

----------------------------------------------------------

ندای سبز آزادی: آخرین اخبار رسیده حاکی از آن است که هر لحظه به جمعیت تظاهرکنندگان تهرانی افزوده می شود. بر اساس آخرین گزارشات رسیده به دست ما هم اکنون شمار زیادی از مردم در برابر صدا و سیما تجمع کرده اند. همچنین از تهران خبر می رسد که با پایان یافتن ساعت کاری ادارات و سازمان ها هر لحظه بر تعداد مردم و آزادی خواهان اضافه می شود. حضور گسترده نیروهای امنیتی و لباس شخصی در خیابان های انقلاب و آزادی مشهود است. تعداد زیادی از تظاهرکنندگان در مسیر میدان ونک و چهار راه ولیعصر حضور دارند. از سوی دیگر بنا به گزارشات خبرنگاران ما از تهران نیروهای ضد شورش در میدان پاستور، چهارراه گارگر، آذربایجان حضور دارند. نزدیک به صد و پنحاه مامور نیروی انتظامی در ضلع شرقی میدان انقلاب مستقر شده اند. ماموران شهرداری هم سطلهای زباله را جمع میکنند تا از آتش زدن آنها جلوگیری شود. در عین حال خبرنگار ما در محدوده صدا و سیما گزارش داده است که بخشی از نیروهای سپاه که پادگان آنها در پایین سازمان صدا و سیما قرار دارد، مسئول حفاظت از این سازمان شده اند. گستردگی مسیرهای تظاهرات امروز تمرکز نیروهای امنیتی را برهم ریخته و خودروهای آنان در تمام این مسیرها در حال رفت و آمد هستند. هوای تهران کاملا ابری است و باد نسبتا شدیدی می وزد که از جهاتی به نفع تظاهرکنندگان است و کار نیروهای امنیتی را در پرتاب گاز اشک آور سخت می کند. از میدان انقلاب خبر می رسد که لباس شخصی ها از کتاب فروشی های حوالی دانشگاه تهران می خواهند تا هرچه سریع تر مغازه های خود را تعطیل کنند. در مقابل دانشگاه تهران و دانشگاه شریف تعداد زیادی از خودروهای انتظامی و موتورهای یگان های ضد شورش مستقر شده اند.

15:50بی بی سی به نقل از شاهدان عینی می گوید: "مغازه های شهر سنندج در استان کردستان، بسته است و حضور نیروهای امنیتی در سطح شهر مشاهده می شود."

15:37فعالان حقوق بشر در تهران خبر می دهند که پهنای باند اینترنت در میادین اصلی شهر به شدت کاهش یافته است و خطوط تلفن همراه با اختلال مواجه شده است. از سویی نیروهای امنیتی با یورش به پاساژ‌های اطراف چهار راه ولیعصر، پاساژ ایرانیان، پاساژ ولیعصر، پاساژ رضا و... اقدام به تعطیلی آن‌ها نموده که موجب محبوس شدن برخی از شهروندان در پاساژ‌ها شده است.

15:23◄ از تهران خبر می رسد که شهرداری اقدام به جمع آوری سطل های زباله در سطح شهر کرده است. معترضین با آتش زدن این سطل‌ها برای خنثی کردن اثر گازهای اشک آور استفاده می کنند.

15:17توئیتر: من مستقیما از میدان ولیعصر گزارش میکنم، میدان ولیعصر شلوغ شده پلیس ضد شورش به سمت جمعیت لحظاتی پیش گاز اشک آور شلیک کرد / تراقیک شدید بین تقاطع مجمهوری و چهراه ولیعصر عدم حرکت اتوبوس ها به سمت چهاراه ولیعصر به علت بسته شدن خط ویژه / شلیک گاز اشک آور بسمت تظاهرکنندگان در میدان ولیعصر

15:10تجمع مردم در برابر صداو سیما؛ جرس: خبرهای رسیده از سطح خیابانهای شهر حاکی است، جمعی از مردم در با تجمع در برابر ساختمان صدا و سیما در خیابان ولی عصر اقدام به سر دادن شعار الله اکبر کرده اند. به گزارش شاهدان عینی مردم در خیابانهای سهرودی، میدان هفت تیر، انقلاب و ولی عصر تجمع کرده و شعار می دهند.

15:10سحام نیوز: برخی از مناطق شهر تهران تجمعاتی آغاز شده است و نیروهای گارد ضد شورش نیز در برخی میادین حضور چشمگیر یافته اند. در محورهای انقلاب، ولی عصر و در میدان 7 تیر و همچنین در خیابان سهروردی تجمعاتی شکل گرفته و مردم شروع به شعار دادن و فریاد الله اکبر هستند. نیروهای نظامی و گارد ضد شورش با دهها دستگاه موتور سیکلت میدان ولی عصر را بسته اند.همچنین خبرهایی مبنی بر تجمعی در حوالی جام جم و فریاد الله اکبر شنیده می شود.

14:55اخبار و گزارشات پراکنده از تهران، حاکی از فضای ملتهب شهر است. خیابانهای شهر به خصوص در مناطق حساس مملو از نیروهای امنیتی است و اخباری مبنی بر شلوغ بودن خیابانهای ولیعصر و سهروردی منتشر شده است.

14:45◄ توئیتر: نیروهای امنیتی و نظامی در اطراف پل گیشا در تهران حضور گسترده‌ای دارند / ساعت 2:10 میدان پاستور نیروهای ضد شورش حضور دارند. چهار راه کارگر آذربایجان نیروهای ضد شورش موتور سوار حضور دارند / میدان پاستور زیر گوش خامنه ای مملو از نیروهای امنیتی شد.

14:25 عبدالله شهبازی، مورخ: "به سوی بحرانی بزرگ می رویم." وی در وبلاگ خود امروز نوشت: " امروز در مقطع تاریخی بسیار خطرناک و سرنوشت‌سازی قرار گرفته‌ایم. دیشب به شدت وسوسه شدم که تحلیل خود را از وضع موجود منتشر کنم و هشدار دهم ولی هر چه اندیشیدم دیدم هر آن‌چه بنویسم بی‌اثر خواهد بود. در یک سال اخیر گفتنی‌ها را، در لفافه یا به تصریح، گفته ام. فعلاً میدان‌دار سیاست ایران کانون‌هایی منسجم از اوباش مشکوک هستند، مانند حسینیان و کوچکوف و امثال ایشان، و برخی کودکان سیاسی آلت دست این کانون‌ها. اینان حتی سخنان دلسوزانه علی مطهری را تاب نیاورند و به او پرخاش کردند. به سوی بحرانی بزرگ می‌رویم. امروز شکاف‌هایی ایجاد خواهد شد غیرقابل جبران. تا این لحظه هنوز مجالی هست برای قانونمند کردن ساختار تعارضات سیاسی در ایران؛ ولی اگر حوادثی که حدس می‌زنم در بعد از ظهر و شامگاه رخ دهد، اندک امیدهای باقیمانده نیز، شاید برای همیشه، به باد خواهد رفت. "

14:15 توئیتر: به نقل از شاهدان عینی خیابان پاستور در تهران مملو از ماموران ضد شورش است/ نیروها ی ویژه جهت حفاظت از منطقه پاستور و بیت رهبری به سمت این منطقه روان شده اند / به علت احتمال حرکت مردم به سمت منزل موسوی، محله پاستور و بیت رهبری تحت تدابیر شدید امنیتی قرار گرفته است.

14:05 ◄ حکومت از ترس اعتراضات مردمی و هراس از خیزش معترضان و از دست دادن کنترل اوضاع، به تهدیدات روزافزون روی آورده است. اسماعيل كوثری نايب رئيس كميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس از سرکوبگران خواست که با تظاهرات مردمی برخورد کنند. پیش از این نیز وزیر کشور، پاسدار محمد نجار تهدید کرده بود که با تجمعات برخورد خواهد کرد.

14:00 ◄ مهدی کروبی در نامه‌ای به صادق لاریجانی رئیس قوه‌ی قضائیه، خواست تا با نشکیل دادگاهی علنی، حقایق زودتر آشکار شوند. وی در این نامه آورده است: "آسایش و آرامش از مردم منطقه گرفته شده و استرس و نگرانی برای ساکنین به صورت وحشتناکی بوجود آمده است. من برای آبروی حکومت به شما می گویم که این نوع رفتار از اسلام و جمهوری اسلامی و روحانیت عبور کرده و نگران این جریان بوده و هستم.
بنده درخواستی دارم از جنابعالی که به زودی و از طریق قانونی، وعده هایی را که در سخنرانی ها داده اند، عملی گردد و دادگاهی علنی تشکیل گردد تا کیفرخواست و دفاعیات مطرح گردد. باشد که در دادگاهی عادل و علنی، مردم به حقیقت آگاهی یابند.
در پایان به عوامل اصلی این محرکات مذبوحانه، اعلام می کنم که به یاری خداوند هیچ گونه تزلزلی در استواری مهدی کروبی در دفاع از حقوق برحق مردم ایران بوجود نخواهد آمد و تا آخرین لحظه در کنار مردم خواهم ماند."

13:50 در آستانه‌ی اعتراضات یک اسفند، یک دیپلمات دیگر رژیم ایران به مردم پیوست. به گزارش کمپین سفارت سبز، «احمد ملکی»، سرکنسول ایران در میلان ایتالیا، روز یکشنبه در اعتراض به سرکوب بیرحمانه‌ی مردم ایران و کشتار مردم بیگناه در 25 بهمن به دست رژیم، از سمت خود استعفا و به صفوف مخالفین حکومت پیوست.

-----------------------------------------------

کارمند سفارت میلان خواستار سرنگونی جمهوری اسلامی شد

یک دیپلمات ارشد ایرانی دیگر به جنبش سبز پیوست ریزش دستگاه حاکمه شروع شد

دیپلمات معترض احمد ملکی

کمپین" سفارت سبز " که توسط دیپلمات های ایرانی معترض سازماندهی شده است از پیوستن یک دیپلمات ارشد دیگر در کنسولگری میلان به جنبش سبز خبر داد.

بر اساس بیانیه کمپین سفارت سبز که در سایت گویا منتشر شده است " احمد ملکی ديپلمات ارشد ايران در سرکنسولگری ميلان –ايتاليا " در اعتراض به کشتار 25 بهمن و تداوم همیاری به جنبش سبز پیوسته است.

در این بیانیه آمده است " پيوستن ايشان با پشتوانه شغل و مقام مهم شان و يک سال و نيمی که از ماموريتشان باقی است ، نشان دهنده موج نارضايتی و ريزش نيروهای هرم قدرت، در سطح مقامات عالی، در اعتراض به عملکرد هيات حاکمه بيرحم ايران، عليه مردم صبوری است که، ابتدا خواهان رای دزديده شده خود، در کودتای انتخاباتی ۲۲ خرداد ۸۸، بوده و اکنون، بعلت عدم اجابت درخواست مسالمت آميز خود ،و بالعکس سرکوب بيرحمانه و ضد بشری ؛ واژگونی کليت نظام استبداد دينی ولی فقيه را خواهانند."

پیام دیپلمات ناراضی

احمد ملکی در اولین پیام خود تاکید کرده است تعداد زیادی از مسئولان در هرم قدرت از وضعیت موجود ناراضی هستند و خواستار" سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی " شده است.

ملکی گفته است :" من با ميل و اراده خود ، به شما هموطنان شجاع و آزاديخواه ميهنم، می پيوندم تا ثابت کنم ؛ فقط اين قشر اکثريت قريب به اتفاق مردم عادی ايران نيستند که به حاکميت معترضند."

او افزود :" در صف بالای هرم قدرت و حاکميت نيز اکثريت از وضع موجود، و سرکوب بيرحمانه مردم و تعطيل دموکراسی, آزادی ,حقوق بشر در ايران عزيز ما ناراضی بوده ، خواهان انحلال و سرنگونی رژيم جمهوری اسلامی و جايگزينی آن با نظامی مردم سالار، آزاد و سکولار، بر اساس آرای مردم ، طی يک رفراندم عمومی تحت نظارت بين المللی هستند."

پس از اعتراضات سال گذشته در ایران که پس از اعلام نتایج جنجال برانگیز انتخابات ریاست جمهوری دامنگیر این کشور شد تاکنون 4 دیپلمات از سفارتخانه های مختلف ایران به جنبش اعتراضی ایران پیوستند.

بر اساس بیانیه کمپین سفارت سبز احمد ملکی قرار است در یک کنفراس خبری موضع اعتراضی خود را اعلام کند.

//////////////////////////////////////////

منابع مطبوعاتی اعلام کردند

تعداد کشته شدگان تظاهرات لیبی به 200 تن رسید

روزنامه انگلیسی" ایندپندنت " روز یکشنبه 20 -2-2011 اعلام کرد تعداد کشته شدگان اعتراضات در لیبی در یک روز به 200 نفر رسید.

این روزنامه نوشت طبق گزارش های رسیده ارتش لیبی برای سرکوب تظاهرکنندگان از هلیکوپتراستفاده نموده است.

شاهدان عینی گفتند: " تظاهرکنندگان در شهر بنغازی فرزند قذافی را به محاصره
خود درآورده بودند ونیروهای امنیتی برای نجات وی از دست معترضان دست به اسلحه بردند و در جریان تیراندازی آنها چند تن از تظاهرکنندگان مرد ، زن و کودک کشته شدند.

در همین حال 50 تن از شخصیت های مذهبی لیبی با انتشار بیانیه ای از مقامات امنیتی این کشور خواستند دست به کشتار معترضان نزنند.

پیشتر دیدبان حقوق بشر در گزارشی از کشته شدن 84 نفر در لیبی در تظاهرات هفته گذشته خبر داده بود.

معترضان در لیبی همانند جنبش هایی که در چند کشور عربی آغاز شده است خواستار کناره گیری معمر قذافی از قدرت هستند.

سرهنگ معمر قذافی از 40 سال پیش بر لیبی حکومت می کند و پیش از این زین العابدین بن علی رئیس جمهور سابق تونس حمایت کرده و از معترضان در این کشور انتقاد کرده بود.


بخشی از ارتش لیبی به مردم پیوست، برخی شهرها در دست مردم

ایلنا: شاهدان عيني از ليبي اعلام كردند كه تظاهر كنندگان كنترل شهر «بنغازي» دومين شهر بزرگ ليبي و چندين شهر در شرق اين كشور را به دست گرفتند.

یکی از فعالان حقوقي در بنغازي ليبي به الجزيره گفت: «شهر بنغازي كاملا از كنترل دولت خارج شده و نيروهاي امنيتي يا پليس هيچ حضوري در اين شهرندارند.»

از سوي ديگر يك شاهد عيني از شهر «اجدابيا» واقع در شرق ليبي به الجزيره گفت: «اين شهر از ديروز از كنترل حكومت خارج شده و در اختيار تظاهركنندگان قرار گرفته است.»

اين شاهد عيني افزود: «پليس با خودروها و سلاح‌هاي سبك خود به مردم پيوست.»

پيش از اين تظاهركنندگان از كنترل شهر «البيضا» توسط مردم و پيوستن نيروهاي پليس به معترضان خبر داده بودند.

يك شاهد عيني ديگر از شهر «طبرق» گفت: «گردان‌هاي سپر و پايگاه هوايي «جمال عبدالناصر» به مردم پيوسته تا از ورود نيروهاي قذافي به اين شهر جلوگيري كنند.

در برخي از شهرهاي ديگر نيز نظير «درنه و شحات» نيروهاي امنيتي حاضر به شليك به مردم نشده و براي مقابله با اراذل و اوباش مزدور آفريقايي به تظاهركنندگان پيوستند.




منظمة حقوقية دولية: 84 قتيلاً سقطوا خلال 3 أيام في ليبيا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر