Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ بهمن ۱۴, پنجشنبه

فراخوان به تظاهرات علیه اعدام ها در ایران پاریس:



فراخوان به تظاهرات علیه اعدام ها در ایران
پاریس:

تاریخ تظاهرات: شنبه پنجم فوریه از ساعت شانزده تا هجده
محل تظاهرات: میدان سن میشل، روبروی چشمه، پاریس ششم،مترو: سن میشل


هم میهنان، آزادیخواهان
اوج جدیدی از «اعدام»ها سراسر ایران را در می نوردد. تنها در چند هفتهء اخیر، دستگاه سرکوب و ترور نظام جمهوی اسلامی در ایران، هر هشت ساعت یکبار دست به اعدام یکی از زندانیان زده است. برغم این موج جدید سرکوب و ترور دولتی، مقاومت همچنان در زندان های قرون وسطائی ایران ادامه دارد .
از این رو انجمن ماهمگام با سایر افراد و تشکل ها در دفاع از مبارزات آزادیخواهانهء مردم سراسر ایران، در اعتراض به سرکوب فزاینده و موج جدید اعدامها، به تظاهرات ایستاده ، در نخستین شنبهء هر ماه، در پاریس اقدام خواهد نمود .
ما مجددا از همهء مدافعین حقوق بشر دعوت می نمائیم تا خواست توقف هر نوع شکنجه، لغو فوری مجازات سنگسار و اعدام، آزادی بی چون و چرای زندانیان سیاسی و عقیدتی و مجازات آمران و عاملان قتل های سیاسی و عقیدتی در ایران را در محور خواسته های خود قراردهند و با تمام توان خود، هرچه گسترده تر این خواسته ها را به اطلاع جهانیان برسانند.
انجمن دفاع از زندانیان سیاسی و عقیدتی در ایران
انجمن کردهای فرانسه.
------------------------------
کم کم احساس می کنم باید به خشونت متوسل بشویم . اینطوری فایده ای ندارد . باید از کردستان و بلوچستان اسلحه وارد تهران کنیم و مزدوران خامنه ای را هدف بگیریم . بعد از این م نمی خواهیم فقط شعار بدهیم . باید بفهمند با مردمی طرفند که ریشه شان از انقلاب مشروطه است .
----------------------------------------------------------------------
این دیکتاتورها باید بروند دیکتاتور خونآشام سوریه دیکتاتور خونآشان ایران و تمامی سیستم نظام بوگند سیاسی آن و تمامی دیکتاتورها باید برچیده بشوند چرا چون ما جهانی میخواهیم دور از دیکتاتوری دور از تبعیض و نابرابری ما جهانی میخواهیم برابر با حقوق متساویی و عدالت اجتماعی بر مبنایی قوانین دموکراسی واقعی که همه با یک حقوق و بر اساس انسانیت برابر با هم زندگی مسالمت امیز خویش را ادامه بدهند تفکر دیکتاتوری تمامیت خواهانه باید به طور کلی برچیده بشود . زند با آزادی و دموکراسی
جوانان سوریه‌ای اعلام کردند که‌ از جمعه تا سه‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده‌ عليه سياست‌های "بشار اسد"، رئیس جمهور مادام‌العمر این کشور تظاهرات می‌کنند.
به‌ گزارش الجزیره‌، گروهی از جوانان سوريه‌ای در شبکه‌ی اجتماعی فيس‌بوک دعوت به جمعه‌ی خشم در سوريه کردند.
در فراخوان جوانان سوريه‌ای آمده است که روز جمعه با شعار "انقلاب پنجم فوريه..." تا صبح روز سه‌شنبه تظاهرات برگزار می‌شود.
روز جمعه در سوريه مانند مصر "روز خشم" ناميده شده‌ است.
جوانان سوری گفته‌اند عليه آنچه فساد و سلطه‌گری بشار اسد، رئيس‌جمهوری اين کشور خوانده‌اند، به اصلاحات سياسی تظاهرات کنند.
اين گروه در فراخوان خود گفته‌اند که پس از نماز جمعه تظاهرات برگزار شود تا نخستين روز از خشم ملت سوريه و عصيان مدنی در تمام شهرها شود.
اين فراخوان از مردم سوريه خواسته‌ است که‌ انتفاضه‌ی مسالمت‌آميز برگزار کنند.
/////////
التضامن والتأييد للديمقراطيين الليبراليين الأمة الإيرانية مع تونس ومصر وسوريا واليمن والأردن ويقول تهنئة. باهتمام وسنواصل العمل بقوة الفعاليات في الشرق الأوسط. الوحدة هي كلمة السر النصر.
همبستگی‌ و حمایت آزادیخواهان ایران با آزادی خواهان ملت تونس ،مصر ،سوریه ،یمن، اردن را شادباش می‌‌گویم .با علاقه و جدیت اتفاقات خاورمیانه را دنبال میکنیم.اتحاد رمز پیروزی است.
-----------------------------------------------------------------------
نامزدی محمد صدیق کبودوند را برای دریافت جایزه صلح نوبل 2011 رابه تمامی مردم آزادیخواه و همیشه در صحنه کردستان تبریک میگوییم.وسپاس گذار از تلاش بی وقفه و خستگی نا پذیر تمامی فعالان سیاسی و مدنی، احزاب و سازمان‌های مدنی شرق کوردستان که در این مدت نهایت تلاش خود را جهت احقاق این امر مهم ساختند،هستیم.
////////////////////////////////////////////////

تظاهرات مادران کرد در ترکیه علیه اعدامها در ایران

کمیسر عالی حقوق ‌بشر سازمان ملل متحد نسبت به افزایش شمار اعدامها در ایران بویژه اعدام زندانیان سیاسی بشدت ابراز نگرانی کرد و گفت، رژیم تهران با بی ‌اعتنایی به فشارهای جامعه بین ‌المللی، دست‌کم ۶۶ نفر را از ابتدای سال جاری میلادی اعدام کرده است. ناوی پیلای گفت، ما بارها و بارها رژیم تهران را به توقف اعدامها فراخوانده ‌ایم، ولی متاسفانه به جای پاسخ به فراخوان ما، اعدامها را شدت بخشیده ‌اند.

خبرگزاری فرانسه با انتشار عکس زیر نوشت، زنان کرد در شهر آنکارا در ترکیه در اعتراض به اعدامها در ایران تظاهرات می کنند.

////////////////////////////////////////////
وعدهای حیله گرانه خمینی شاید دروغگو در اول انقلاب سال 1357 و سال 1979 میلادی


وعده های حیله گرانه خمینی در اول انقلاب آب و برق مجانی آزادی

احساس خمینی در بازگشت بعد از پانزده سال دوری از ایران هیچی

خمینی و شهوترانی با کودک شیرخوار

قول و قرارهای خمینی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر