Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ اسفند ۴, چهارشنبه

نتانیاهو: نیروهای دمکراتیک در منطقه و بویژه ایران تقویت شوند


چرا انسانها دیکتاتور میشوند؟ این یک مقوله ای طولانی و قابل تحقیق دقیق میباشد که باید در باره اش دست به کالبدشکافی زد و در آینده من میخواهم در این باره به طور روشن و شفاف تا آنجایکه در توانم هست در این باره دست به رشونگری بزنم.


قذافی یک گاو وحشی که دیوانه وار به جان ملتش افتاده است عظما یک خر چموش که خود را نایب امام تخیلی و پوشالی خیالی زمان اعلام نموده است مذهب و تخیل دور از راستی با هم همخوانی دارند برای مثال مذهبیون به بیماری جنون اغراقگویی و دروغگویی و هذیانگویی مبتلا هستند برای خودشان و در خیال خودشان جیزهای میسازند که به هیچ عنوان وجود ندارد.

یکی از هموطنان در داخل کشور چیزهای برای من ارسال نموده است خنده اور میباشد در یک نشتس خصوصی در بیت رهبری علی خامنه ای خود را نایب امام زمان خطاب کرده است و گفته است او هر روز به مدد یک ساعت با امام زمان مشورت میکند برای جانشینی و انتخاب نایبش بلاخره امام زمان از خر ش پائین آمده و سید علی را نایب خودش انتخاب نموده است .

باور کنید خیلی خندم گرفت وقتیکه خبر را خواندم چرا چون این یک نوع بیماریست که سید علی و احمدینزاد به آن مبتلا شده اند باور کنید این دو نفر و کسانی که به مزه خرف گویی اینها باور میکند نیاز به مداوا دارند این بیماری نوع تخیل سازی ناخودآگاه نام دارد یک بیماری روانی از نوع اسکیزوفرنی و پارانوئیدی میباشد که سران رژیم به آن مبتلا شده اند.

سر بیمار تن را بیمار میکند
//////////////////////////////////////////////////////////////////


نتانیاهو: نیروهای دمکراتیک در منطقه و بویژه ایران تقویت شوند

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائيل گفت که ایران در تلاش است، از زمین‌لرزه‌ای که در منطقه‌ی خاورمیانه ایجاد شده به سود خود بهره‌برداری کند. دمتری مدودیف، رئیس‌جمهوری روسیه نیز نسبت به خطر اسلام‌گرایی در منطقه هشدار داد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائيل تحولات در جهان عرب را عمدتا مثبت ارزیابی کرد. به گزارش رسانه‌های اسرائيلی، وی روز سه‌شنبه (۲۲ فوریه/۳ بهمن) در جشنی به مناسبت بیست‌وپنجمین سالگرد مهاجرت ناتان شارانسکی، دگراندیش یهودی شوروی به اسرائیل گفت: «همه‌ی ما می‌خواهیم شکوفه‌ی آزادی و دمکراسی را در جهان عرب ببینم. این امر برای صلح، رفاه و امنیت خوب است».

نتانیاهو افزود: «نیروهای دمکراتیک باید تقویت شوند، نه فقط در جهان عرب، بلکه همچنین و پیش از همه جا در ایران. زیرا این کشور تلاش می‌کند از زمین‌لرزه‌ای که کل منطقه‌ی میان افغانستان تا مغرب را می‌لرزاند، بهره‌برداری کند».

اسرائيل تا کنون با احتیاط و نگرانی نسبت به ناآرامی‌ها در جهان عرب واکنش نشان داده بود. این کشور بیم آن دارد که با سقوط حاکمان متحد غرب در کشورهای عربی، در منطقه منزوی شود.

دمتری مدودیف رئیس‌جمهوری روسیه نسبت به خطر رشد اسلام‌گرایی در منطقه هشدار داددمتری مدودیف رئیس‌جمهوری روسیه نسبت به خطر رشد اسلام‌گرایی در منطقه هشدار دادهشدار مدودیف درباره‌ی اسلام‌گرایان

از سوی دیگر، دمتری مدودیف، رئيس‌جمهوری روسیه نیز در اعتراض‌هایی که در منطقه‌ی خاورمیانه شکل گرفته، خطر گسترش اسلام‌گرایی را می‌بیند. مدودیف روز سه‌شنبه در نشست کمیته‌ی ضدترور روسیه هشدار داد که ناآرامی‌ها در جهان عرب و خاورمیانه، می‌تواند به فروپاشی کشورهایی با تراکم جمعیت زیاد و به قدرت رسیدن متعصبان افراطی منجر گردد.

به گزارش خبرگزاری روسی اینترفاکس، مدودیف در این نشست خاطر نشان ساخت که این امر به معنای شعله‌ور شدن منطقه برای ده‌ها سال و گسترش بیشتر افراطیان است. به گفته‌ی مدودیف، باید این حقیقت را دید.

مدودیف در جریان دیدار غیرمنتظره‌ی خود از پایتخت اوستیای شمالی در منطقه‌ی بحران‌زده‌ی قفقاز، بار دیگر بر پیکار قاطع مسکو علیه تروریسم تاکید کرد. اسلام‌گرایان این منطقه که خواهان جدایی از روسیه هستند، تقریبا هر روز به عملیات تروریستی دست می‌زنند.

مدودیف اعلام کرد که روسیه با همه‌ی وسايل ممکن از به قدرت رسیدن متعصبان مذهبی در این منطقه جلوگیری خواهد کرد. وی تاکید کرد: «به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد نزد ما چنین سناریویی شکل بگیرد».

سفر دیپلمات بلندپایه‌ی آمریکا به منطقه

با توجه به گسترش موج اعتراض‌ها در کشورهای منطقه، ایالات متحده‌ی آمریکا یکی از دیپلمات‌های بلندپایه‌ی خود را به منطقه‌ی خلیج فارس فرستاد تا کشورهای این منطقه را به اصلاحات سیاسی و اقتصادی ترغیب کند.

وزارت خارجه‌ی آمریکا روز سه‌شنبه (۲۲ فوریه) اعلام کرد که جفری فلتمن، فرستاده‌ی واشنگتن رهسپار این منطقه شده است. وی از کشورهای قطر، کویت، بحرین، عمان و امارات متحده‌ی عربی دیدن خواهد کرد.

قرار است سفر فلتمن تا دوم مارس ادامه یابد. وی در این سفر با رهبران کشورهای یاد شده گفت‌وگو خواهد کرد تا آنها را به انجام اصلاحات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به شیوه‌ی مسالمت‌آمیز و شفاف ترغیب کند.

----------------

نگرانی شدید همسر فعال مدنی و فرهنگی کرد از بی خبری...

کمپین"دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی "

نگرانی شدید همسر فعال مدنی و فرهنگی کرد از بی خبری مطلق دوعضو بازداشت شده
خانواده اش
خبرگزاری کمپین : با گذشت بیش از 20 روز بازداشت فعال مدنی و فرهنگی فیض الله حسین
پناهی همراه پسرش محمد ، هنوز هیچ گونه خبری از مکان بازداشت آنها وجود ندارد.

در این باره ، همسر این فعال کرد با ابراز نگرانی شدید از بازداشت شوهر و فرزندش و
بی خبری مطلق از مکان بازداشت آنها ، افزود که در پی پیگیری پیاپی و مراجعه مکرر
وی به ارگانهای امنیتی و دولتی ، ولی متاسفانه هنوز از مکان و علت دقیق بازداشت
این دو عضو خانواده اش هیچ گونه خبری دریافت نکرده است.
گفتنی است و بنا به گفته اهالی روستایی قروچایی ، علت دستگیری وی و فرزندش ،برپایی
شب شعر و کلاسی های فرهنگی و ادبی بوده که برای مردم روستایی اهالی منطقه لیلاخ و
شهرستان دهگلان گذاشته بود. و سال گذشته نیز نامبرده به اتهام اعتراض به حکم اعدام
انور حسین پناهی یکی از فعالان کرد و بر پایی تجمعات اعتراضی یک ماه در بازداشتگاه
اداره اطلاعات قروه زیر شدیدترین شکنجه ها گذارند که بعدا با قید و سیقه سنگین آزاد
شد. شایان ذکر است که فیض الله حسین پناهی اهل روستایی قروچایی از توابع شهرستان
دهگلان که به مدت چندین سال از روحانین خوشنام این منطقه بوده که به دستور وزارت
اطلاعات از روحانیت برکنار شد.

--------------------------------------

مرگ يک زندانی در زندان مهاباد

آژانس خبری موکریان
سرویس حقوق بشر

روز یکشنبه یکم بهمن ماه یک زندانی عادی محبوس در زندان مرکزی شهر مهاباد جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری موکریان، اسماعیل کیوان پور ، اهل شهر مهاباد حدود یک سال پیش بازداشت و به تحمل 15 سال حبس محکوم شده بود.

لازم به ذکر است این زندانی که تحت درمان ترک اعتیاد، در بند متادون زندان مهاباد ایام محکومیت خود را سپری می کرد روزیکشنبه در این زندان جان خود را از دست داد.

------------------------------------

مصر تهدید کرد در لیبی دخالت نظامی خواهد کرد

العربیه: یک مقام مسئول در مصر تهدید کرده است کشورش برای حمایت از 1.5 میلیون مصری مقیم لیبی که با خطر قتل و کشتار روبرو هستند دخالت نظامی خواهد کرد .

به گزارش روزنامه قطری "العرب" دولت مصر اظهارات سیف الاسلام پسر معمر قذافی مبنی بر دست داشتن مصری های مقیم لیبی در انقلاب جاری در این کشور را به عنوان تحریک مردم علیه شهروندان مصری ارزیابی کرده است .

احمد ابوالغیط وزیر امورخارجه مصر در پیامی برای مصری های مقیم لیبی از آنها خواست از خانه هایشان خارج نشوند و تا می توانند با ذخیره آذوقه لازم در منازلشان باقی بمانند.

بیش از 1.5 میلیون مصری در کشور لیبی که همسایه غربی این کشور است اقامت دارند و در زمینه های مختلف اقتصادی، صنعتی و خدمات اشتغال دارند .

معمر القذافی در سخنرانی جنجال برانگیز شامگاه روز گذشته شهروندان مصری و تونسی را متهم کرد که با دادن مواد روانگردان به معترضان لیبی آنها را علیه او تحریک کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر