Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ اسفند ۵, پنجشنبه

پلیس متهم به سوءاستفاده‌ی جنسی




پلیس متهم به سوءاستفاده‌ی جنسی

بنابه نوشته‌ی روزنامه مترو Metro، ی
ک پلیس مرزی سابق سوئد که متهم به تلاش در بهره‌برداری و سوءاستفاده‌ی جنسی از پناهندگان اخراجی درقبال به تعویق انداختن پرونده‌ی اخراج آنها، محاکمه خواهد شد.
این مرد که حدود یک سال پیش در پی شکایت یکی از پناهجویان دستگیر شده است، پیش از به دلیل شرکت در جرائم مربوط به مواد مخدر از کار اخراج شده بود. و یکی پلیس سوئدی با زنان و دختران اخراجی سکس اجباری کرده است.



///////////////////////
دیکتاتور کاسه و کوزتان جمع کنید به رای ملت احترام بگزارید تا توانستید کشتید اعدام کردید تجاوز کردید سیر نشدید؟

مرگ بر دیکتاتور چه تهران چه قاهره دیکتاتور باید بره پریروز بن علی دیروز حسنی فردا نوبت دیکتاتور کوتله و سید علی مرگ بر دیکتاتور درود بر آزادی و دموکراسی برابری عدالت اجتماعی آری آزادی بیان آری دیکتاتور نه
بروگمشو مزدوران دیگر بس است خایمالی وخیانت ارتشیان وطن پرست حمیات حمایت وطن پرستان ارتشی کجای پس کجای بیا به پا خیز ارتشیان وطن پرست حمایت حمایت.
جنتی لعنتی تو دشمن ملتی , مرگ بر خامنه ای ,مرگ بر تو , مبارک بن علی نوبت سید علی

مرگ بر دیکتاتور چه تهران چه قاهره دیکتاتور باید بره پریروز بن علی دیروز حسنی فردا نوبت دیکتاتور کوتله و سید علی مرگ بر دیکتاتور درود بر آزادی و دموکراسی برابری عدالت اجتماعی آری آزادی بیان آری دیکتاتور نه بروگمشو مزدوران دیگر بس است خایمالی وخیانت ارتشیان وطن پرست حمیات حمایت
ساموئیل کرماشانی
-----------------------------------------------------------
نظام در حال یک آرایش نظامی یعنی‌ کاری شبیه به عمل سرهنگ دیوانه قذافی است !! آوردن بسیجی‌‌ها از سرتاسر ایران به تهران و ایجاد حکومت نظامی شاید از آخرین برگ‌های نظام در این بازی خطرناک باشد !! اما از جانب ما نیز میتوانیم ضد حمله زده و شهرستان‌ها را به حرکت در آورده و مراکز بسیج و شهربانی‌ها را به تسخیر خود در آوریم !! البته تهران را باید بگونه‌ای نگه داریم که آنها نتوانند بسیجی‌‌ها را دوباره به شهرستان ارسال دارند و وحشت برخاستن تهران را همواره در دلشان زنده نگه داریم ... این بازی خطرناکی است که نظام به آن دست زده ! گویا سرنوشت قذافی و سید علی‌ با هم گره خورده است و قرار است هر دو همگام به گورستان تاریخ سپرده شوند ! دوستان ! این آرزو را به دلشان نگذارید و هر دوشان را راهی‌ گورستان تاریخ سازید! همتی یاران پای نظام لب گور است و همین آرایش نظامی یا شبه نظامی گویای این سخن است ... در ضمن شواهدی هست که ارتش و بخش بزرگی‌ از سپاه آماده ی قیام است که این قیام بستگی به حرکت مردم دارد!!... پاینده باد آزادی که همه ی دیکتاتورها از آن وحشت دارند و همگیشان هم یک راه بیشتر نمیشناسند و عجبا که همگیشان هم به یک سرنوشت دچارند
مجید رحیمی ۲۵ فوریه ۲۰۱۱ مونیخ


////////////////////////////////////////

کردستان - متن سخنرانی رئیس اقلیم کوردستان در مراسم دریافت جایزه‌ی آتلانتیک

رئیس اقلیم کوردستان: "از نظر من این یک ملت است که جایزه به وی اعطا می شود. این جایزه متعلق به کسانی است که روزگاری سخت و دشوار در کوه های کوردستان در راه آزادی ملت خود مبارزه کردند"

"مسعود بارزانی" رئیس اقلیم کوردستان طی مراسمی در پایتخت ایتالیا، جایزه آتلانتیک را دریافت کرد. رئیس اقلیم کوردستان در این مراسم سخنانی ایراد کرد.

متن سخنرانی رئیس اقلیم کوردستان در این مراسم به شرح زیر است:

حضار محترم

خواهران و برادران!

عصر بخیر. باعث خوشحالی و سرفرازی است که امروز در میان شما عزیزان هستم.

اعطای این جایزه به اینجانب مفهوم عمیقی در خود دارد. از یک سو ارج نهادن شما به پیام صلح جویانه‌ای است که ملت کوردستان همیشه در جهت آن تلاش نموده و از دیگر سو تایید دیگرباره ای است بر موفقیت تجربه دمکراسی اقلیم کوردستان.

خود نیز مطلع هستید که اقلیم کوردستان به لطف وجود شرایط آرام و استقرار امنیت، در زمینه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روندی رو به جلو داشته و روز به روز در این راستا گام می نهد، و اینرا همگان همچون گواهی در تایید موفقیت در عراق و منطقه توصیف می کنند.

می خواهم بگویم در سطح کل عراق نیز تلاش ها در راستای توسعه روند سیاسی و بنیاد نهادن نهادها و موسسات قانونی در قالب یک عراق فدرال دمکارتیک، با همان جدیت ادامه دارد.

خانمها، آقایان!

لازم می دانم اشاره ای داشته باشم به وقایع اخیر شمال افریقا و کل منطقه. بدون شک این رویدادها بر تمامی مناطق همجوار و منطقه ما نیز تاثیر خواهد داشت، اما ما بر این باوریم که اگر این تغییرات به سوی دمکراسی باشد، قطعا در راستای منافع همه ملتها و ملت کوردستان نیز خواهد بود. اگر تغییرات در راستای رهای ملتها باشد، با اعتقادات و باورهای ما در یک راستا است. باورهایی که سالیان دراز برایشان مبارزه کرده ایم.

وقایع تونس و مصر از اهمیت بسیاری برخوردار است، اما تاکنون نتایج آن مشخص نیست و معلوم نیست به کدام سو می رود. اگر در نهایت گروه مشخصی در این کشورها قدرت را در دست بگیرند که دارای ایدئولوژی تندروی باشند، آنگاه برای منطقه و همه ما و شما نیز مشکل ساز خواهد بود. به همین جهت ضروری است از حوادث و رویدادهای آن مطلع باشیم و بدانیم که به کدام سو خواهد رفت.

حضار محترم!

آنچه در سودان گذشت جای خوشحالی است. همه ما شاهد بودیم ملتی در کمال آزادی برای سرنوشت خویش تصمیم گرفت. ما نیز به عنوان ملت به این حق معتقدیم و در اقلیم کوردستان، چارچوب روابط سیاسی و قانونی خود را با عراق بر اساس فدرالیزم تنظیم کرده ایم. ما همچون ملت کوردستان و رهبری سیاسی، از تفکر و تجربه ای عملی برخورداریم و حق خود می دانیم در قالب یک کشور دمکراتیک و فدرال تجربه خود را وسعت بخشیم. اما اگر بدانیم سیستم و نظام آن کشور به سوی دیکتاتوری و تک روی می رود، در آن هنگام امکان ندارد مبارزه و تلاش و قربانی شدن ده ها ساله ملتمان را به هدر دهیم و بدون شک در وضعیتی آنچنان، حق خود می دانیم بر اساس شرایط روز، تصمیم صحیح اتخاذ کرده و زیر بار ظلم و دیکتاتوری نخواهیم رفت.

اقلیم کوردستان و کل کوردستان تاکنون یکی از موئلفه های آرامش و امنیت بوده و بخشی فعال از حفظ و حراست ثبات منطقه بوده ایم. اما با این وجود ما به یاری و همکاری شما و ملت خود نیاز داریم تا در زمینه های آزادی اندیشه و تنوع مذهبی و تنوع ملی و تنوع حزبی نموونه درخشانتری از داستان پیروزی دمکراسی و همزیستی در عراق و منطقه باشیم. ما به دلیل اینکه به این اصول و مبادی معتقدیم، برای عملی کردن آن نیز تلاش کرده ایم. از همین رو است که تلاش و مبارزه مان به بار نشسته و اقلیم کوردستان، امروز پناهگاه آرامی است برای آوارگانی از سراسر عراق از هر مذهب و طایفه و گروه و ملیتی، عرب یا آسوری و کلدان، مسیحی و مسلمان، که در هنگام مشکلات و حوادث به آن پناه می آورند. و این نیز بازتاب اعتقاد ما به این مفاهیم و اصول است. اما در عین حال همکاری و یاری شما بسیار مهم است. منظورمان کمک مالی و آمدن شرکت ها و کمپانی ها نیست، بلکه ما به همکاری و حمایت سیاسی و معنوی شما نیاز داریم.

عزیزان!

امروز مفتخر و سربلندم که این جایزه را دریاف می کنم. از نظر من این یک ملت است که جایزه به وی اعطا می شود. این جایزه متعلق به کسانی است که روزگاری سخت و دشوار در کوه های کوردستان در راه آزادی ملت خود مبارزه کردند. این جایزه متعلق به همه زنان کوردستان است که سالیان دراز زحمت کشیده و در بنیاد نهادن جامعه کوردستان نقش داشته اند. این جایزه متعلق به معلمان و آموزگاران کوردستان است که با کمال دلسوزی تلاش می کنند و اصول و مبادی حقوق بشر و احترام را به کودکان ملت خود می آموزند. این جایزه که به من داده می شود، متعلق به فرد فرد شهروندان کوردستان است از کورد و ترکمن تا آسوری و کلدانی و ارمنی. جایزه تمامی کوردستانیان است از مسلمان و مسیحی تا ایزدی.

در خاتمه از سوی خود و همه ملت کوردستان کمال تشکر و قدردانی را از همه شما دارم. تجربه سالیان دراز به ما یاد داده است که آنچه زندگی را برای همگان تضمین می کند، تنوع و رنگارنگی زندگی است. ما نیز بر خود می دانیم در هر جای جهان، حامی و همکار یکدیگر باشیم در راستای حفظ اصل تنوع. هر اندازه این اصل محفوظ و با ثبات باشد، اصول و مبادی صلح و گذشت و همزیستی نیز از ثبات بیشتری برخوردار خواهد بود.

با تشکر و آرزوی موفقیت برای همه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر