Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ اسفند ۴, چهارشنبه

درخت دیکتاتوری خشک شد سید علی معمر قذافی احمدینژاد مبتلا به جنون خونخواری شدند



ای جوانان ایرانی ای ملت ایران به پا خیز از برادران مصری و لیبی خود یادبگیر ید امروز خبر مهمی که رسیده است تنها پایتخت لیبی بدست دیکتاتور لیبی مانده است در طرابلس جنگ و گریز میباشد و فرمانده نیروی هوایی لیبی به معترضین پیوست شهر بنغازی و طبرق به طور کامل به دست معترضین افتاده است.
در حال حاضر معمرقذافی تعدادی افریقایی تبار را اجیر نموده که در کوچه و پس کوچه های طرابلس با نعترضین در حال جنگ هستند و معمر قذافی بعد از اینکه به نیروی هوایی خود دستور بمب باران شهرهای بنغازی و طبرق را داد خلبانان از این دستورات خود داری کردند و به معترضین پیوستند و فرمانده نیروی هوایی لیبی به معمر قذافی 85 ساعت مهلت داده است که یا کشور را ترک کند و یا به خواست مردم تسلیم بشود و گر نه با قوه قهر روبرو خواهند شد.
ساموئیل
---------------------------------------------------

پس از بازرسی و تعویض قفل های منزل شیخ اصلاحات

اشغال کامل مجتمع مسکونی محل زندگی کروبی توسط نیروهای امنیتی

یک بسیجی دارد خانه مهدی کروبی را رنگ میکند
نيروهای امنيتی جمهوری اسلامی ايران از صبح امروز چهارشنبه 23-2-2011 مجتمع مسکونی محل منزل مهدی کروبی از رهبران معترضان ایران را به‌ طور کامل اشغال کردند.

به گزارش سایت "سحام‌نيوز" نزدیک به آقای کروبی، مأموران امنيتی چهارشنبه با مستقر شدن در داخل ساختمان محل سکونت مهدی کروبی، و همسرش فاطمه کروبی، کوچه را تخليه کرده اند.

اين گزارش می افزاید که مأموران با انتقال خودرو و تجهيزات خود به داخل ساختمان، اين مجتمع را به صورت کامل اشغال کرده‌اند.

بنا بر این گزارش نيازمندی‌های مهدی کروبی و همسرش نيز از ۱۰ روز پيش تا کنون توسط نيروهای امنيتی تأمين شده است، مساله ای که به نوشته "سحام نیوز" موجب نگرانی از پیاده شده "برنامه حذف فيزيکی" کروبی "با استناد به موارد مشابه" شده است.

در همین راستا خانواده مهدی کروبی در نامه‌ای به مقام های امنيتی، با اشاره به اين‌که تا پيش از بازداشت خانگی، مهدی کروبی و همسر او در سلامت به‌ سر می‌ بردند، تاکید کرده اند که پس از اين هر گونه رخدادی را به دلیل استفاده کروبی و همسرش از مواد خوراکی تهيه‌شده توسط مأموران اطلاعات، به عهده مقامات حکومتی است.

در دو هفته اخير مأموران حتی از پذيرش ميوه خريداری شده توسط فرزندان کروبی پرهيز کرده‌اند. فرزندان مهدی کروبی به مقامات امنيتی جمهوری ایران نسبت به انجام هرگونه "برنامه برای حذف فيزيکی مهدی کروبی و فاطمه کروبی" هشدار داده‌ و اعلام کرده‌اند "عواقب اين اقدامات، دودی است که به چشم حکومت خواهد رفت."

مهدی کروبی و ميرحسين موسوی دو تن از رهبران معترضان ایرانی هم اینک در بازداشت خانگی به سر می برند. فشارها بر این دو رهبران مخالفان ایران پس از اعلام تظاهرات همبستگی با انقلاب های مردمی تونس و مصر افزایش یافته است.

معترضان ایرانی روز دوشنبه 14-2-2011 (25 بهمن) برای اعلام حمایت از انقلاب های مردمی در تونس و مصر در تهران و شماری دیگر از شهرهای ایران ازجمله اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت و اهواز تظاهرات برپا کردند. موسوی و کروبی درخواست صدور مجوز برای این تظاهرات را به وزارت کشور ارائه کرده بودند که مقام های مسئول به آن پاسخی ندادند.

با این وجود معترضان برای انجام تظاهرات اصرار کرده و اعلام کردند بر طبق مواد قانون اساسی تظاهرات مسالمت آمیز و بدون حمل سلاح نیاز به مجوز ندارند. اما این تظاهرات بوسیله نیروهای امنیتی و نیروهای موسوم به لباس شخصی و همچنین بسیج سرکوب شد. در این رویارویی دو نفر کشته و دهها تن دستگیر شدند.

پس از این تظاهرات اصولگریان حاکم بر ایران موجی که خوستار محاکمه موسوی و کروبی است به راه انداخته اند.

در همين مدت چندين تجمع طرفداران دولت در مقابل خانه کروبی برگزار شد. خانواده مهدی کروبی دو شب پيش سه بار مورد حمله مأموران امنيتی جمهوری اسلامی قرار گرفت.

بنا بر گزارش ها نيروهای امنيتی به منزل مهدی کروبی و همسرش فاطمه کروبی، رفته و پس از حبس جداگانه آن ‌ها در دو اتاق، به بازرسی خانه پرداختند. در اين بازرسی مأموران ضمن عوض کردن همه قفل‌ های خانه، کتاب‌ ها و اسنادی را با خود به‌همراه بردند.

همچنين مأموران به خانه علی کروبی، فرزند مهدی کروبی یورش بردند و او را به همراه همسرش نفيسه پناهی، دستگیر کردند. نفيسه پناهی نيمه ‌شب آزاد شد اما علی کروبی همچنان در بازداشت به سر می برد.
/////////////////////////

منابع مطلع روز چهارشنبه 23 – 2 – 2011 در تماس با العربیه اعلام کردند هواداران معمرقذافی رهبر لیبی اطراف طرابلس پایتخت این کشور را محاصره کرده اند تا از ورود مخالفان به شهر جلوگیری کنند.

بر اساس این گزارش مردم مناطق غرب لیبی برای کمک به تظاهرکنندگان به سمت طرابلس به حرکت درآمده اند اما هواداران قدافی می خواهند از ورود آنها به شهر جلوگیری کنند.

خیابان های طرابلس به شکل کامل از رهگذران خالی شده است و مردم شهر از بیم هجوم عناصر اجیرشده و نیروهای امنیتی از خانه های خود خارج نمی شوند.

در همین حال تعداد زیادی از نیروهای ارتش و امنیتی به مردم می پیوندند و برخی قبایل این کشور که به هوادارای از معمرقذافی معروف بودند از حمایت از رهبر لیبی شانه خالی می کنند و به معترضان می پیوندند.

گزارش های رسیده از لیبی حاکی است مناطق شرقی تا مرز این کشور با مصر به کنترل معترضان درآمده است.

درگیری های پراکنده ای نیز در مناطق مختلف این کشور بین افرادی که گفته می شود از دیگر کشورهای آفریقایی برای سرکوب اعتراضات اجیر شده اند و مردم صورت می گیرد.

خبرهای تایید نشده ای نیز حاکی است سرلشکر مهدی العربی جانشین ستاد کل ارتش در اعتراض به سرکوب مخالفان از سمت خود استعفا داده است.

محکومیت بین المللی

از سوی دیگر موج محکومیت های بین المللی نسبت به برخورد رژیم لیبی با معترضان ادامه دارد.

در تازه ترین واکنش ها سازمان ملل از گسترش برخوردهای خشونت آمیز با معترضان اظهار نگرانی کرده است.

طلال الحاج گزارشگر العربیه از نیویورک گزارش داد بیانیه شورای امنیت نسبت به حوادث لیبی شدید اللحن و با اجماع کامل اعضا همراه بوده و این بیانگر نگرانی شدید از اوضاع جاری در لیبی است.

شورای امنیت، بکارگیری خشونت علیه غیرنظامیان را محکوم کرده است و از رژیم لیبی خواست به حقوق بشر احترام بگذارد.

بیانیه یادشده خواستار ارسال کمک های بشردوستانه به ملت لیبی شده است و از کمبود کمک های بهداشتی در لیبی اظهارنگرانی کرده است.

از سوی دیگر اسپاینا اعلام کرده است رژیم لیبی مشروعیت خویش را به شکل کامل از دست داده است.

فرانكو فراتيني وزیرخارجه ایتالیا نیز اعلام کرده است تعداد قربانیان درگیری ها در لیبی طی روزهای گذشته به 1000 تن رسیده است.

همچنین اتحادیه اروپا اعلام کرده است که تهدیدهایی که معمر قذافی در پیام تلویزیونی خود اعلام کرد " غیرقابل قبول" است.

این اتحادیه در بیانیه ای اعلام کرده است که مساله تحریم معمر قذافی را بررسی می کند.

///////////////////////////////

گفتگو با بهروز طاهرزاده از اقوام صانع ژاله





گفتگو با بهروز طاهرزاده از اقوام صانع ژاله2



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر