Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ بهمن ۲۶, سه‌شنبه

جوانان دلیر ایران زمین در دیروز با شعار مرگ بر دیکتاتور چه تهران چه قاهره دیکتاتور باید بره


جوانان دلیر ایران زمین در دیروز با شعار مرگ بر دیکتاتور چه تهران چه قاهره دیکتاتور باید بره پریروز بن علی دیروز
حسنی امروز نوبت سید علی یک تو دهنی بزرگ به مزدوران خامنه ای و جنایتکاران جنون خمینی زدند.
----------------------------------
نیروهای سرکوبگر رژیم خیلی از جوانان را دستگیر نموده اند به گزارش دریافتی تا بحال 6 نفر کشته شده است دراعتراضات دیروز 25 بهمن و قرار است این اعتراضات تا روز چهارشنبه سوری ادامه داشته باشد.
-------------------------------

هویت دانشجوی شهید دیروز مشخص شد.

دیروز چون این دانشجو کورد بود توسط نیروهای ضد بشری سرکوبگر رژیم مورد هدف تیر قرار گرفت و به شهادت رسید این بار کردستان شهید دیگری را فدا نمود در 25 بهمن

صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان كرد زبان اهل پاوه و از اهل تسن، دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران روز گذشته توسط یكی از نیروهای جنایتکار جنون اسلامی تروریستی بسیجی موجی با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت كه پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید.

فارس خبر داد: صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان كرد زبان اهل پاوه و از اهل تسن، دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران روز گذشته با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت كه پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید.

فارس نوشت: صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان كرد زبان اهل پاوه و از اهل تسن، دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران روز گذشته توسط یكی از نیروی انتظامی تروریستی بسیجی موجیها با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت كه پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید.

افارس ادامه داد:توسط نیروی تروریستی انتظامی و ماموران جنایتکار خامنه ای همچنین 4 نفر دیگر از هموطنانمان را با تیر مستقیم مورد هدف قرار دادند كه مجروح شدند و در بیمارستان تحت مداوا هستند.

و بازداشت بیش از 10 تن در روز 25 بهمن

زهرا افتخارزاده، و خانم شریف از اعضای انجمن اسلامی دانشکده دارو سازی و یک تن دیگر از اعضای این انجمن روز گذشته بازداشت شدند.

همچنین بنا به گزارشات رسیده، هشت تن از اعضای انجمن اسلامی دانشکده فنی نیز بازداشت شده اند که هنوز از اسامی آنان گزارش دقیقی در دست نیست.

همچنین احسان شفاهیان، دانشجوی دانشکده متالورژی دانشگاه تهران نیز روز گذشته بازداشت شده است.

همچنین با گذشت یک روز از تظاهرات روز گذشته و موج گسترده برخوردها و بازداشت ها در روز گذشته، هنوز آمار دقیق بازداشت شدگان و همچنین کشته شدگان احتمالی در دست نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر