Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ مهر ۲۴, جمعه

وز 13 آبان روز نهائی عمر ننگین رژیم جنون اسلامی خواهد بود










روز 13 آبان روز نهائی عمر ننگین رژیم جنون اسلامی خواهد بود مردم ایران 13 آبان به عمر ننگین رژیم جنون اسلامی پایان خواهند داد و پایان نظام دیکتاتوری جنون اسلامی میباشد و بر قراری دولت جمهوری فدرال سوسیال لیبرال دموکراتیک ایران خواهد بود یعنی بر قراری ...دولت جهموری فدرال سوسیال لیبرال دموکراتیک ایران خواهد بود و ما به این زودی به بر قراری جمهوری فدرال دموکراتیک ایران تبریک خواهیم گفت درود بر ملت عزیز ایران دورد بر آزادیخواهان زند باد آزادی و دموکراسی و حقوق بشر یک سیستم فدرال سوسیال لیبرال دموکراتیک بهترین و تنها راه چاره میباشد برای همزیستی مسالمت آمیز ملیتهای ساکن ایران که به نابرابریها و تبعیضها پایان میدهدساموئیل کو کرماشانی.


-----------------------------------------------------------


زهرا جبارى كه 35سال سن دارد، در جريان قيام سراسرى در روز 27شهريور دستگير شد। مادر زهرا جبارى گفت: او ده روز در اعتصاب غذا بوده و به همين دليل بسيار لاغر و ضعيف شده است. او بهخاطر بلاتکليفىاش در زندان از روز نهم مهر ماه دست به اعتصاب غذا زده است.دست... از اذیت و آزار زنان ستمدید این مرز و بوم بردارید زهرا جباری را آزاد کنید زندانی کردن زهرا جباری غیر قانونی و غیر اخلاقی و دور از پرینسیپهای انسانی میباشد و باز نگهداشتن ایشان در سلول انفرادی غیر اخلاقی و غیر انسانی میباشد باید بلا درنگ زهرا جباری را آزاد کنند چرا چون او مرتکب هیچ جرمی نشده است فقط نظرات خویش را بیان نموده است زهرا جباری باید بلادرنک آزاد گردد و تمامی زنان زندانی بلا درنگ آزاد گردندساموئیل کو کرماشانی.
////////////////////////////////////////////////

فرقي نميكند نامشان چه باشد همگي آنان در يك موضوع مشترك هستند همانند ۲۴۶ميليون همتاي ديگرشان در جهان। ايراني و افغاني، تفاوتي نميكند كودك هستند و برخلاف تمام قانونهاي نوشته و نانوشته، دشواري روزهاي سخت بزرگي را، تجربه ميكنند.اينان كودكان كار هستند، وا...قعيت نازيباي و انكارناپذير جامعه.
................/////////////////////////////////
حقوق بشر - زندانيان سياسي
آخوندها، زندانيان خطرناك را بهجان زندانيان سياسى مىاندازند



زندان اوين

ساير تصاوير
بر اساس گزارش رسيده از زندان اوين، دژخيمان رژيم آخوندى به منظور در هم شكستن زندانيان سياسى، زندانيان خطرناك را براى اذيت و آزار زندانيان سياسى بند 350 تحريك و تطميع مىكنند। بر اساس اين گزارش؛ چهارشنبه شب 22مهرماه 150نفر از زندانيان خطرناک را در حسينيه بند 350 زندان اوين در لواى مراسم مداحى جمع مىكنند. در اين مراسم آخوندى به نام روغنى که به جرم فساد اخلاق و کلاهبردارى دستگير شده است، بهعنوان روضهخوان و مداح بر منبر مىرود و براى زندانيان خطرناک شروع به سخنرانى مىكند او زندانيان سياسى را منافق مىخواند و خون آنها را مباح مىداند و مىگويد اگر کسى آنها را به قتل برساند به بهشت مىرود. پس از سخنرانى آخوند روغنى و فردى به نام مسلم نجف آبادى که گفته مىشود از عوامل رژيم است که بدليل کلاهبرداى در زندانبهسر مىبرد همراه با 150 زندانى خطرناک بسوى سلول زندانيان سياسى حرکت مىكنند. آنان در حين حرکت به سوى سلول زندانيان سياسى شعار مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولايتفقيه سر مىدهند و شروع به عربده کشى مىكنند. افراد مهاجم تلاش مىكنند که وارد سلول زندانيان سياسى شوند و با آنها درگيرى فيزيکى ايجاد کنند. اين يورش و حشيانه تا ساعت 21 و 30شب ادامه داشته است. دو روز قبل از حمله به زندانيان سياسى؛ آخوند روغنى، مسلم نجف آبادى و تعدادى از زندانيان خطرناک به حفاظت و اطلاعات زندان برده شده بودند و در حدود 2ساعت آنها را توجيه نموده بودند.
/////////////////////////////////////
روسیه به کشتی گیران ایرانی ویزا نداد
خبرگزاری مهر: دو روز پس از لغو مسابقات بین المللی جام بین المللی امامعلی حبیبی و عبدالله موحد رئیس هیئت کشتی مازندران، از شرکت نکردن تیم کشتی آزاد این استان به مسابقات جام بین المللی اوماخانوف روسیه خبر داد.
اصغر ثمربخش شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران در ساری گفت: با وجود ارسال اسامی کشتی گیران این استان از قبل به کمیته برگزاری مسابقات به دلیل صادر نشدن روادید تیم کشتی آزاد مازندران عملا از شرکت در این مسابقات بازماند.
رئیس هیئت کشتی مازندران تصریح کرد: با وجود آنکه هیئت کشتی استان اسامی نفرات اعزامی مازندرانی ها را به سفارت روسیه و برای پیگیری مسئولان ورزش ایالت داغستان داده بود اما متاسفانه به علت و بهانه های نامعلومی رویداد برای تیم ما صادر نشد।
///////////////////////////////////////////////////////
یک خبرنگار عکاس پس از خروج از ایران به آمریکا رفتخبرآنلاین: حسن سربخشیان که به نیویورک مهاجرت کرده است در گفت و گو با بی بی سی فارسی گفت ایران را ترک کرده است.
او که طی یک سال گذشته به عنوان مجری کارشناس بخش عکاسی برنامه دوقدم مانده به صبح که از شبکه چهارم سیما پخش می شد گفت از شرایط کار خود در ایران راضی نبوده است.
////////////////////////////////////////
برنج آلوده، پارازیتهای خطرناک؛ چه کسی پاسخگوست؟
جعفر پویه
برنجهای آلوده، پارازیتهای خطرناک، چه کسی پاسخگوی سلامت مردم است؟
در رژیم ولایت فقیه چیزی که به کلی مورد توجه نیست و برای پایوران آن اهمیت ندارد، سلامتی شهروندان کشور است. برپایی مراکز اتمی در مناطق مسکونی، ارسال پارازیت برای مختل کردن شبکه های تلویزیونی ماهواره ای بر فراز شهرها و واردات مواد غذایی و دارویی آلوده از نمونه های قابل ذکر این مساله است.
در هفته های اخیر موضوع برنجهای وارداتی آلوده به روزنامه کشیده شده است. موضوع از این قرار است که جریاناتی وابسته به مراکز قدرت که خود را فارغ از هر گونه توضیح و پاسخگویی می دانند، اقدام به واردات حجم عظیمی از برنج به کشور کرده اند. از یک سو این واردات بی رویه ضربه سهمگینی بر پیکر تولید داخلی زده و کشاورزان برنجکار را به روز سیاه نشانده است زیرا تقریبن اکثر تولیدات آنها در انبارها مانده و فروش نرفته است. از سوی دیگر پس از آزمایشهای مختلف مشخص شده که برنجهای وارداتی آلوده به سموم متفاوتی هستند که برای سلامتی مصرف کنندگان خطرناک است. وارد کنندگان نزدیک به مراکز قدرت با وادار کردن اداره استاندارد و وزارت بهداشت به تایید سلامت این برنجها سعی دارند تا مخالفان را وادار به سکوت کند اما نتیجه آزمایشهای تا کنونی و درخواست آزمایش از کشور مبدا که هند است گویای بالا بودن آلودگی این برنجها است.
نمایندگان مجلس در کمیسیون کشاورزی از یک سو و نمایندگان وارد کنندگان که تا کنون کسی از اسم و رسم آنان خبر ندارد اما مشخص است که از نزدیکان مراکز قدرت هستند از سوی دیگر بر سر این موضوع در کشاکش هستند. حالا سلامتی اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه که مصرف کننده این مواد آلوده هستند در کجای این کشاکشها قرار دارد کسی نمی تواند به آن پاسخ دهد.
این بار اول نیست که تُجار نزدیک به مرکز قدرت دست به خرید و توزیع مواد آلوده می زنند. موضوع گوشتهای آلوده در چند سال قبل و خونهای آلوده به بیماریهای خطرناک هپاتیت و ... از موارد افشا شده آنهاست.
اما رژیم که سلامتی مردم برایش مهم نیست، در هفته های اخیر دست به ارسال پارازیتهایی با طول موجهای خطرناک برای سلامتی مردم هم زده است. آسمان شهرهای بزرگ کشور مثل تهران عرصه این امواج شده و مراکز قدرت به سانسور صدای دیگران بیش از سلامتی کل شهروندان یک شهر اهمیت می دهند. آنها با اینکه از طرف جریانات متفاوت مورد اعتراض واقع شده اند و به ضرر و زیان کار خود نیز واقف هستند، حاضر به دست برداشتن از این عمل ضد انسانی خود نیستند و همچنان سلامتی شهروندان را در معرض خطر امواج مضر قرار می دهند.
برپایی سایتهای اتمی و افشا آنها و برچیدن این مراکز از سوی رژیم بیش از آن اشتهار دارد که درباره آنها حرفی زده شود. تاثیر این مراکز بر روی سلامتی شهروندان و بالا رفتن تعداد بیمارهای مبتلا به انواع سرطان گویای عمل جنایتکارانه رژیم ولایت فقیه است.
رژیمی که بقای خود را بیش از هر چیزی دارای اهمیت می داند حاضر است اکثر مردم کشور را فدای موجودیت ننگین خود کند. این نتیجه ای است که از اعمال ضد انسانی ارگانها و مراکز مختلف قدرت از در خطر قراردادن سلامتی شهروندان می شود گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر