Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ مهر ۲۶, یکشنبه

دو مادر محكوم به اعدام




دو مادر محكوم به اعدامحكومت ديكتاتوري مذهبي ايران طي ماههاي اخير در وحشت ازاعتراضات مردمي فضاي سركوب واعدام را افزايش داده است । به طوري كه دو زن كه هردو مادروداراي فرزند هستند به اعدام محكوم شده اند ।حكم اعدام محبت محمودی توسط شورايعالى تأييد شده است . محبت كه يك زن روستايى 37ساله و مادر 5فرزند در سنين كودكى و نوجوانى است، به مدت 9سال است كه به جرم قتل مردی که قصد تجاوز به وی را داشت در زندان مرکزی اروميه در حبس است و فرزندان وى از سرپرستى مادر خود محروم شدهاند. اکرم مهدوی، 34ساله، مادر يك دخترجوان، از 4سال پيش به جرم قتل همسرش، كه 50سال از وى بزرگتر بود، با حكم اعدام در زندان بهسر مىبرد. دستگاه قضاييه به تازگى پرونده وى را به جريان انداخته و اجراى حكم اعدام زندگي اين زن جوان را تهديد ميكند . ۱۳۸۸/۷/۲۶

////////////////////////////

آیا چه چیزهای پیش شما مقدس است؟ آیا در باره آنچه پیش شما مقدس است کمی فکر کرده اید آیا در باره آنچه پیش شما مقدس است به خوبی در باره اش میدانید و مطالعه کرده اید؟ چرا مذهب پیش شما مقدس است به چه دلیل جواب این سئوال روانشناسی شاید سخت باشد اما ساده است. میدانید چه چیزهای پیش من مقدس هستند؟ حالا میگویم در پیش من انسانیت و حیثیت و کرامت انسانها مقدس هستند مادر مقدس است چون به من شیر داده است 9 ماه و 9 روز من در شکمش بوده ام بعدأ با هزار زحمت تحمل فزولیهای من را میکند و من را با اینکه خیلی فزول و اذیتش میکنم در آغوش میگیرد و من را میبوسد زن در پیش من مقدس است چرا چون انسان است با رحمترین انسانهای روی زمین زنان هستند اگر خوب مطالعه کرده باشید همیشه مردان بوده اند مرتکب جرمها و انسانها را کشته اند میدانی دیگر چی پیش من مقدس است ؟ آزادی دموکراسی واقعی پیش من مقدس است آزادی بیان انسان این حق را داشته باشد آنچه او دوست دارد بیان کند بدون هیچ ترسی این پیش من مقدس است من به مذهب میخندم چرا چون باوری است دور از حقیقت میتوان گفت به چیزی باور داشت و. مقدس دانست که وجود ندارد آنچه وجود دارد برای من مقدس است انسانها آزادی حیثیت و کرامت انسانی دموکراسی حق انتخاب کردن و انتخاب شدن برای من مقدس است مادر توی غمخورم مادر تا ابد دوست دارم مادر توی سوخته و خود را به اتشی میزنید برای من مادر تو یک دنیا ارزش دارید برای من مادر مقدس است. خاک وطن مقدس است یعنی برای من هم مادرم مقدس است و هم خاک کردستان که مادرم دومم میباشد مقدس است.. ساموئیل کو کرماشانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر