Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

اسلام یک مرض مزمن روانی میباشد

اسلام یک مرض مزمن روانی میباشد خوب کسانی که به این مرض مزمن روانی مبتلا میشوند جان همنوعان خویش برایشان مهم نیست مهم تخیل مرضی میباشد که به مخ آنها بروز کرده است یعنی میتوان گفت انسان مذهبی یک حیوان درنده میباشد در پوست انسان।

------------------///////////////////-----------------------------------

سوابق جنایتکارانه نورعلی شوشتری که در انفجار بلوچستان به هلاکت رسید

تلويزيون جمهوری اسلامی گوشه کوچکی از سوابق جنايتكارانه پاسدارشوشترى را كه در انفجار سيستان و بلوچستان به درک پیوست را پخش كرد به گفته تلویزیون رژیم : " نورعلى شوشترى در يكى از روستاهاى نيشابور بدنيا آمد। بعد از انقلاب عضو سپاه نيشابور شد। به همراه سپاه خراسان براى سركوب غائله تركمن صحرا به گنبد و کردستان رفت। جنگ كه شروع شد توى منطقه (دوبره هردان) فرمانده گردان شد و تا تمام شدن جنگ مسئوليتهاى مختلفى را بهعهده گرفت آخرينش فرماندهى عمليات مرصاد بود، 7 بار مجروح شد»। منظور از عملیات مرصاد عملیات فروغجاویدان است .

----------/////////////////----------------------------


شورای امنیت انفجار و کشته شدن چند پاسدار را محکوم میکند اما نمی آید تجاوزها شکنجه ها و اعدامهای غیر انسانی که توسط این رژیم انجام میگیرد محکوم کند شورای امنیت یا شورای بانک تجاری جهانی که با خون و جان انسانها معامله میکنند به دستور این پاسدارا...ن به چندین دختر بینوا بلوچ تجاوز جنسی شده است چندین نفر تا بحال توسط سپاه پاسداران در بلوچستان اعدم صحرای شده اند و در چند ماه پیش یک وبلاگ نویس را بخاطر اینکه تفکر خویش را بیان نموده بود اعدام نمودند آیا شورای امنیت خبر دارد که ملیتهای تحت ستم ساکن ایران در چه وضعیتی بر سر میبرند؟ ننگتان باد شورای کشکلک و تشکلک।

////////////////////////////////

مصاحبه بسیار جالبی است بویژه در مورد استفاده رژیم از جنگ هشت ساله ایران و عراق برای خفه کردن هر گونه اعتراض و مبارزه بر علیه جنایات رژیم







/////////////////////////////////



کردستان - نخست وزیر ترکیه‌ از اعزام پیک‌های آشتی حزب کارگران کوردستان استقبال کرد
نخست وزیر ترکیه‌ با اشاره به اینکه این کشور روزهایی تاریخی را سپری می‌کند، از اعزام پیک‌های آشتی حزب کارگران کوردستان موسوم به‌ پ‌کا‌کا استقبال کرد و این اقدام را بسیار مفید توصیف کرد.


به‌ گزارش شبکه‌ی خبری تی‌آرتی ترکیه‌، "رجب طیب اردوغان"، نخست وزیر ترکیه‌ طی سخنانی در استان‌های آغری و ارض‌روم درباره‌ی روند "گشایش دموکراتیک" و حل صلح‌آمیز مسئله‌ی کوردها در این کشور، گفت: "ترکیه روزهایی تاریخی را سپری می‌کند و اکنون زمان آنست که این مسأله از ترکیه رخت بر بندد."

وی افزود: "ما باهم یک آینده‌ی درخشان را ایجاد خواهیم کرد."

نخست وزیر ترکیه‌ در ادامه‌ با اشاره‌ به‌ اعزام پیک‌های آشتی از سوی حزب کارگران کوردستان، این اقدام را بسیار مفید توصیف کرد.

اردوغان همچنین خواستار مسئولیت‌پذیری و حسن‌نیت همگان در این زمینه شد.

بر اساس پیشنهاد "عبدالله‌ اوجالان"، رهبر حزب کارگران کوردستان که‌ در این کشور در زندان به‌سر می‌برد، روز دوشنبه (19اکتبر) هشت تن از رزمندگان کورد وابسته به پ‌کا‌کا و 26 پناهجوی کورد ترکیه ازاردوگاه مخمور، واقع در کوردستان عراق، خود را تحویل مقامات قضایی ترکیه داده‌‌اند.

آنها خود را "سفرای صلح" خواندند و هدف از این اقدام خویش را اعلام آمادگی این حزب در جهت حل مسالمت‌آمیز مسئله‌ی کوردها در این کشور عنوان داشتند।

/////////////////////////////////////////////////////


درخواست حزب کارگران کوردستان از دولت ترکیه برای حل قضیه‌ی کوردها
گروه آشتی، درخواست‌ حزب کارگران کوردستان ( PKK) به منظور حل قضیه‌ی کوردها را به دولت، مردم ترکیه و افکار عمومی جهان ارائه کرد.

متن درخواست PKK بدین شرح است:

- نقشه‌ی راه "عبدالله اوجالان"، رهبر دربند حزب کارگران کوردستان برای حل قضیه‌ی کوردها در نظر گرفته شود.

- حملات نظامی بر علیه حزب کارگران کوردستان متوقف گردد و قضیه‌ی کوردها بر اساس گفتگو و مذاکره‌ی با نماینده‌گان کورد حل شود.

- کوردها نیز مانند شهروندان ترک از آزادی و برابری برخوردار باشند و حقوق آنان براساس قانون اساسی کشور تضمین گردد.- تکلم و آموزش به‌ زبان کوردی کاملأ آزاد گردد و کوردها حق دفاع از ارزش‌های تاریخی، فرهنگی و هنری دیرین خود را داشته باشند.

- والدین در نام‌گذاری فرزندانشان آزاد باشند و محدودیت‌های موجود برای نام‌های کوردی رفع گردد.

- حق فعالیت‌های سیاسی و ایجاد تشکل‌های مدنی برای کوردها در نظر گرفته شود.

- کوردها حق زندگی آرام و بدون دغدغه‌ای را در شهرها و روستاهای کوردستان داشته باشند و فضای کاملأ امنیتی و حکومت نظامی موجود در این مناطق برچیده شود.

- کوردها و ترکها با هم همکاری و ارتباط داشته باشند و با آن‌هایی که به دموکراسی و حیات توأم با آشتی باور دارند، مشورت شود.
وزیر کشور ترکیه‌: بازگشت گروه آشتی بخشی از طرح گشایش دمکراتیک استپیک صلح "پ کا کا" وارد ترکیه شد-گزارش تصویری

///////////////////////////


کردستان - شورای امینت ملی ترکیه بر ادامه‌ی عملیات‌های برون مرزی ارتش این کشور تاکید کرد
شورای امنیت ملی ترکیه بار دیگر بر ادامه‌ی عملیات‌های برون مرزی این کشور و تجاوز زمینی و هوایی به‌ خاک اقلیم کوردستان تاکید کرد.



به‌ گزارش شبکه‌ی خبری سی‌ان‌ان ترک، شورای امنیت ملی ترکیه در بیانیه‌ی پایانی نشست این شورا بار دیگر بر ادامه‌ی عملیات‌های برون مرزی این کشور و تجاوز زمینی و هوایی به‌ خاک اقلیم کوردستان تاکید کرده‌ است.

شورای امنیت ملی ترکیه‌ متشکل از نهادهای سیاسی و نظامی این کشور، امروز (چهارشنبه‌- 21اکتبر) به‌ ریاست "عبدالله گل"، رییس جمهور این کشور تشکیل جلسه‌ داد.

مقامات ترک در این نشست، شرایط سیاسی کنونی حاکم بر ترکیه و اعزام سفیران صلح از سوی حزب کارگران کردستان موسوم به‌ پ‌کاکا را مورد بررسی قرار دادند.

در پایان نشست، این شورا با انشتار بیانیه‌ای بر ادامه‌ی عملیات‌های برون مرزی ارتش این کشور تاکید کرد.

دولت اقلیم کوردستان بارها از دولت ترکیه‌ خواسته‌ است از عملیات‌‌های متجاوزانه‌ی ارتش این کشور به‌ خاک اقلیم کوردستان جلوگیری به‌ عمل آورد و تاکید نموده‌ است که‌ این اقدامات مانع استقرار صلح و امنیت در منطقه‌ خواهد بود.

دولت ترکیه‌ حضور اعضای حزب کارگران کوردستان در مناطق کوهستانی مرز اقلیم کوردستان و ترکیه‌ را دلیل عملیات‌های برون مرزی ارتش این کشور عنوان کرده‌ است.

این در حالیست که‌ "رجب طیب اردوغان"، نخست وزیر ترکیه‌ در ماه‌های گذشته‌ اعلام نموده‌ است که‌ به‌ منظور حل صلح‌آمیز مسئله‌ی کوردها در این کشور تلاش می‌نماید و بنیادهای دمکراسی را در این کشور اشاعه‌ خواهد داد.

در مقابل این طرح‌های دولت ترکیه‌، بر اساس پیشنهاد "عبدالله‌ اوجالان"، رهبر حزب کارگران کوردستان که‌ در این کشور در زندان به‌سر می‌برد، روز دوشنبه (19اکتبر) هشت تن از رزمندگان کورد وابسته به پ‌کا‌کا و 26 پناهجوی کورد ترکیه ازاردوگاه مخمور، واقع در کوردستان عراق، خود را تحویل مقامات قضایی ترکیه داده‌‌اند.
آنها خود را "سفرای صلح" خواندند و هدف از این اقدام خویش را اعلام آمادگی این حزب در جهت حل مسالمت‌آمیز مسئله‌ی کوردها در این کشور عنوان داشتند।

////////////////////////////////////////


خارجی - آغاز مانور مشترک آمریکا و اسرائیل با هدف مقابله‌ با "تهدید موشکی ایران"
رزمایش مشترک اسرائيل و آمریکا برای مقابله با "حملات موشکی احتمالی جمهوری اسلامی ایران"، امروز (چهارشنبه-21اکتبر) آغاز شد. این رزمایش، با نام "جانیپر کبرا" قرار است دو هفته ادامه یابد. رادیو دویچه‌وله‌ به‌ نقل از خبرگزاری فرانسه گزارش داد، هزار سرباز اسرائیلی و هزار همقطار آمریکایی آنان در رزمایش کبرا شرکت دارند.یک افسر عالی‌رتبه‌ی اسرائيلی در رادیو اعلام کرد که این مانور در خدمت آمادگی برای برخورد احتمالی با حمله‌ی موشکی ایران انجام می‌شود.همزمان با آغاز رزمایش، ارتش اسرائيل در بیانیه‌ای اعلام کرد که مانور مشترک با ایالات متحده آمریکا، واکنشی در برابر تغییر وضعیت تهدیدها نیست، بلکه در دنباله آماده‌سازی‌هایی صورت می‌گیرد که از شش‌ماه پیش آغاز شده است. برپایه گزارش رسانه‌های اسرائيلی، در رزمایش کبرا سیستم‌های دفاع ضد‌موشکی متعددی مورد آزمایش قرار می‌گیرند که باید خاک اسرائيل را در برابر موشک‌های دوربرد حفظ کنند. برد موشک‌های شهاب ۳ ایران در حدی است که می‌توانند اسرائيل را هدف قرار دهند.

////////////////////////////

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر