Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ مهر ۲۰, دوشنبه

فیلم و اسناد قاطع غیرقانونی و غیر انسانی بودن اعدام بهنود شجاعی


فیلم و اسناد قاطع غیرقانونی و غیر انسانی بودن اعدام بهنود شجاعی
در مدارک زیر شما مشاهده خواهید کرد اعدام بهنود شجاعی به خواست و اسرار رئیس قوۀ قضائیه منصوب شده توسط ولی فقیه علی خامنه ای که با پنهان شدند در پشت خانواده مقتول جنایت مرتکب شده را مشروع جلوه دهد। این اعدام بخاطر رضایت خانواده پایان یافته بود و همچنین به لحاظ مذهبی مشروعیت خود را از دست داده بود. و از لحاظ قوانین بین المللی که ایران امضاء کننده آن است به طور فاحشی نقض شده است.فیلم اعلام رضایت خانوادهدر زیر شاهد فیلم رضایت خانواده مقتول در تاریخ 17/4/1387 در حضور هنرمندان سینما عزت الله انتضامی،پرویز پرستوئی و کیومرث پور احمد همراه با آقایان سید محمد مجابی ،نویسنده و فعال محیط زیست و دکتر محمد گلزاری ،استاد دانشگاه علامه طباطبائی در منزل خانواده نصرالهی (آقای عزیز نصرالهی) که در حضور حاضرین و مقابل دوربین اعلام رضایت می نمایند.و همچنین صورتجلسه امضاء شده توسط خانواده مقتول و شهود حاضر در جلسه تیرماه 87 و به تایید قوه قضائیه رسیده شدهفتوای روحانیونهمچنین فتواهای مذهبی چند روحانی به نامهای مکارم شیرازی،آیت الله بهجت و صانعینقض کنوانسیون حقوق کودککنوانسیون حقوق کودک، مجازات اعدام برای نوجوانانی را که هنگام ارتکاب جرم زیر سن قانونی بودهاند، منع کرده است. براساس ماده ۳۷ این کنوانسیون «مجازات مرگ و یا حبس ابد بدون امکان بخشودگی را نمیتوان در مورد کودکانی اعمال نمود، که در سن زیر ۱۸ سالگی مرتکب جرم شدهاند.»

یک زندانبان اعتراف میکند که بهنود شجاعی به این خاطر اعدام نمودند که به رهبری ولی فقیه چندین با توهین کرده بود و فقط وفقط به این خاطر اعدام شد.






/////////////////////////////////////////////////////////////////////

سه شنبه ساعت 14.00 بوقت اروپا و 15.30 بوقت ایران .میزگرد سیاسی -فرهنگی با شرکت آقای منشه امیر تحلیل گر ارشد مسائل سیاسی جهان و خاور میانه آقای رضا کعبی عضو دفتر سیاسی کومه له،آقای نوید اخگر نویسنده شاعر و کارشناس امور سیاسی بین المللی و با پخش برنا...مه هنری خانم حنا جهانفروز هنرمند سرشناس ... سه شنبه 13 اکتبر _ 21 مهرماه . مستقیم و با پخش همزمان از طریق اینترنت ..شماره تلفن برنامه... 00468137035..0046137036
////////////////////////////////////////////////////////////
رها كردن اجساد شهيدان قيام در خيابانها توسط اطلاعات بدنام آخوندها
امين زندي , دانشجوي دانشگاه ايلام و محمدجواد پرنداخ دانشجوي دانشگاه اصفهان در خيابانهاي ايلام و اصفهان پيدا شدبنا بر گزارشهاي دريافتي, مأموران جنايتكار اطلاعات آخوندها, در روز چهارشنبه 15مهرماه, جسد خونين و مجروح يك دانشجوي زنداني به نام امين زندي را در اطراف ايلام رها كردند. پزشكي قانوني هنگام معاينه جسد امين اعلام كرد كه تنها 4ساعت از درگذشت وي گذشته است.امين زندي دانشجوي دانشگاه ايلام, اهل اهواز بود. وي در اولين روزهاي قيام سراسري توسط اطلاعات ايلام دستگير شد. رژيم آخوندها طي نزديك به 4ماه اسارت و اعمال فشار و شكنجه, از هرگونه پاسخگويي به پيگيريهاي خانواده و نزديكانش در مورد محل نگهداري و سرنوشت وي سر باز زد.در يك جنايت ديگر, مزدوران اطلاعات آخوندها, جسد محمد جواد پرنداخ, دانشجوي سال چهارم مهندسي شيمي دانشگاه صنعتي اصفهان, را در زير يكي از پلهاي شهر اصفهان رها كردند. پزشكي قانوني اصفهان علت مرگ اين دانشجوي شهيد را اصابت جسم سنگين به جمجمه ذكر كرد. محمدجواد پرنداخ, دانشجوي 23ساله, اهل گيلانغرب (استان كرمانشاه) بعد از شركت در تظاهرات اعتراضي به وزارت اطلاعات اصفهان احضار شد و در سومين روز بازجويي, بر اثر شكنجه دژخيمان وزارت اطلاعات به شهادت رسيد. دژخيمان جسدش را در كنار خيابان رها كردند. خانواده وي پيكر فرزند شهيد خود را در بين اجساد رهاشده در پزشكي قانوني اصفهان يافتند. رژيم آخوندها خانواده وي را تحت فشار گذاشتند كه علت مرگ فرزند خود را سانحه رانندگي اعلام كنند.مقاومت ايران عموم ارگانهاي حقوق بشري, به ويژه كميسر عالي حقوق بشر ملل متحد و گزارشگران دستگيريهاي خودسرانه و شكنجه را به رسيدگي به وضعيت وخامت بار زندانهاي ايران و اقدامي فوري جهت آزادي زندانيان سياسي فرا مي خواند.دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران19مهر1388(11اكتبر2009)
//////////////////////////////
مرگ یک نفر بر اثر شکنجه در بازداشتگاه اطلاعات کرمانشاه
بنا بر گزارش سایت دانشجویان سوسیالیست "احمد محمدی" اهل کرمانشاه بر اثر شکنجه ماموران امنیتی رژیم جانش را از دست داد.
"احمد محمدی" در مرداد ماه سال جاری همراه 3 تن دیگر در منطقه ثلاث باباجانی توسط نیروهای امنیتی رژیم بازداشت و به زندان اداره اطلاعات کرمانشاه انتقال یافته بود.
گزارش ها حاکی است نامبرده هفته گذشته بر اثر شکنجه‎ ماموران اداره اطلاعات شهر کرمانشاه جان خود را از دست داد.

//////////////////////////
بازداشت تعدادی از ساکنان شهر کامیاران

گزارش ها حاکی است طی روزهای گذشته 11 شهروند شهر کامیاران و روستاهای تابعه توسط نیروهای سپاه پاسداران و اداره اطلاعات بازداشت شده اند.
اسامی افرادی که توسط ماموران امنیتی رژیم بازداشت شدند عبارتند از مختار جواهری، کریم باقری، جبار جواهری، منصور رحمانی، انور رحمانی، شورش رحمانی، علی رحمانی، انور رحمانی، محمد رحمانی و فرد دیگری اهل روستای میسوراب که هنوز هویت وی مشخص نشده است.
گفته می شود نیروهای سپاه با یورش به منازل اهالی روستاهای مورد اشاره ضمن ضرب و شتم افراد بازداشتی به تفتیش منازل آنان اقدام نمودند.
همچنین گزارش شده است در شهر کامیاران فردی با نام "شمس الله رحمانی" پس از آنکه توسط ستاد خبری اداره اطلاعات احضار گردید بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد।
///////////////
تایید حکم اعدام یک زندانی دیگر

دستگاه قضایی رژیم حكم اعدام یک نفر را در لرستان تائید کرد.
حکم اعدام این شخص که چندی پیش از سوی شعبه 102 دادگاه عمومی جزایی شهر خرم‌آباد صادر گردید توسط دیوان عالی رژیم مورد تائید قرار گرفت।







هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر