Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ مهر ۲۲, چهارشنبه

خبر تاید نشده مرگ خامنه ای و تمامی ارگانهای رژیم و صدا و سیما هم سیاه پوش هستند



خبر تأیید نشده

آیا خامنه ای مرده است؟
شایعه خبر مرگ خامنه ای پخش شده و احتمالاً تا صبح فردا بوقت تهران اعلام خواهد شد. بنظر میرسد در موازات مرگ وی، تمام ارکان رژیم از جمله صدا و سیمای رژیم سیاهپوش شده اند.
شایعه خبر مرگ خامنه ای پخش شده و احتمالاً تا صبح فردا بوقت تهران اعلام خواهد شد.
بنظر میرسد در موازات مرگ وی، تمام ارکان رژیم از جمله صدا و سیمای رژیم سیاهپوش شده اند.
انتشار از: «ساقی»
توضیح دوم:
ساعت 20:45 دقیقه به وقت اروپای مرکزی:
این خبر هنوز تأیید نشده است. بنظر میرسد سوگواری در تهران بخاطر امام جعفر صادق باشد. هیچ رسانه دولتی یا رسمی هنوز این خبر را اعلام یا تأیید نکرده اند. به محض دریافت خبری موثق در این رابطه سریعاً این صفحه را آپدیت میکنیم.
توضیح سوم: ساعت 21:45 دقیقه:
ناصر مستشار (از صفحه خوانندگان): بعد از آنکه من خبر مرگ خامنه ای را در سایت ایران گلوبال مشاهده نمودم به یکی از فعالان ناشناخته سیاسی در ایران تلفن کردم، ایشان نیز خبر مرگ خامنه ای را درسطح شایعه تائید کرد که بنده نیز بنابر همان میزان از مرگ احتمالی خامنه ای نوشته ام. در ضمن بنده بلا فاصله به پاریس تلفن کردم به یکی از آگاهان سیاسی شناخته شده ایرانی که همیشه در متن خبرها هستند و همواره در رسانه ها تحلیل می کنند (اما از بردن نام ایشان معذورم)، ایشان نیز خبر را قبل از من درسطح شایعه شنیده بودند.
توضیح چهارم: ساعت 23:15 دقیقه:
FriendFeed - ehsre582
خبر مرگ خامنه‌ای هنوز تأیید نشده با توجه به لینک‌هایی‌ که بچه‌ها از بعد از ظهر گذاشتند ما هم جستجویی در این طرف و اون طرف کردیم اما هنوز منبع موثقی که این خبر را تأیید کنه نیافتیم. لازم به ذکر است هیچ یک از سایت‌های داخلی‌ جرأت کوچکترین اشاره‌ای به این نوع اخبار را ندارند.
«ساقی»
برگرفته از : ای میل دریافتی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر