Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ مهر ۲۶, یکشنبه

به هلاکت رسیدن بیش از ७० تن از مهرهای سپاه پاسداران در سیستان و بلوچشستان




بر اثر حمله‌ی مبارزین و قهرمانان دلاور بلوچستان تعدادی از فرماندهان سپاه‌ پاسداران به هلاکت رسیدند بنابر خبری که توسط ایمیل از بلوچستان به دستمان رسیده است در این عملیات تعدادی نزدیک به ७० نفر از فرماندهان سپاه ضد مردمی به هلاکت رسیده اند
خبرگزاری نیمه‌ رسمی فارس صبح امروز (یکشنبه‌) از کشته‌ شدن تعدادی از فرماندهان عالی‌رتبه‌ی سپاه‌ پاسداران ایران در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

بر اساس گزارش فارس، سردار شوشتری جانشین فرمانده‌ی نیروی زمینی سپاه‌ پاسداران و فرمانده‌ی قرارگاه‌‌ قدس، ‌ سردار محمدزاده فرمانده‌ی‌ سپاه استان سیستان و بلوچستان، فرمانده‌ی سپاه ایرانشهر و فرمانده‌ی سپاه تیپ امیرالمومنین جزو کشته‌ شدگان هستند.

به‌ گزارش فارس نیوز فرماندهان سپاه‌ که‌ برای شرکت در جلسه‌ی ریش سفیدان و طوایف راهی منطقه‌ی سرباز شده‌ بودند، صبح امروز هنگام تدارک نشست فوق مورد حمله‌ی افراد ناشناس قرار گرفتند.
دراین حمله‌ علاوه‌ بر فرماندهان سپاه‌ ده‌ها نفر دیگر نیز جان باخته‌اند. هنوز هیچ تشکل یا گروهی مسئولیت این حمله‌ را بر عهده‌ نگرفته‌ است.




بنابر خبری که توسط ایمیل یکی از هموطنان بلوچ در بلوچستان برای من ارسال شده است تعدادی از فرماندهان سپاه ضد مردمی در بلوچستان بدست دلاوران دلیر بلوچ به هلاکت رسیده اند در این ایمیل ذکر شده است که نزدیک به 70 نفر از فرماندهان و افسران بلند پایه سپاه... پاسداران به هلاکت رسیده اند در این عملیات درود به دلاوران را ه آزادی بلوچستان।



////////////////////////////////




کردستان - اسرائیل نسل‌‌کشی کوردها و ارمنی‌ها توسط ترکیه را محکوم کرد
پس از تنش اخیر بین اسرائیل و ترکیه، تل‌آویو تهدید کرد که اسناد و مدارکی دال بر نسل‌کشی ترکیه علیه ارمنی‌ها را منتشر خواهد کرد.


به گزارش خبرگزاری آریا، در ادامه‌ی تنش سیاسی اخیر بین ترکیه و اسرائیل و اقدام ترکیه در حذف اسرائیل از رزمایش نظامی ناتو در خاک این کشور، تل‌آویو دست به تحرکات گسترده‌ای علیه ترکیه زده است.

در جدیدترین اقدام، اسرائیل تهدید کرده که مستندات و مدارکی محرمانه را در اختیار دارد که نشان می‌دهد ترکیه در حق ارمنی‌ها مرتکب نسل‌کشی شده است.

تل‌آویو با اعلام این خبر، ترکیه را تهدید کرده که در زمان مناسب اقدام به انتشار این اسناد محرمانه می‌کند.

این در حالی است که ترکیه و ارمنستان در اقدامی تاریخی به یکدیگر نزدیک شده و توافقنامه‌ای را امضا کرده‌اند.

از سوی دیگر دیروز (شنبه-17 اکتبر) صدها تن از دانشجویان اسرائیلی در برابر سفارت ترکیه در تل‌آویو دست به تظاهرات زده و پلاکاردهایی را به همراه داشتند که حاوی شعارهایی در محکومیت نسل‌کشی ارمنی‌ها و کردها توسط دولت عثمانی بود.

////////////////////////////////////////////////////////////

جلوگیری از ورود دو دانشجوی دختر دانشگاه تهران به محوطه دانشگاه به بهانه طرز لباس پوشیدن

بنا برخبر دريافتي انتظامات دانشگاه تهران از ورود دو دانشجوی دختر به محوطه دانشگاه جلوگیری کرد।صبح امروز( شنبه 25 مهرماه،ساعت 7:45 دقیقه) هنگامی که دو تن ازدانشجویان دختر دانشگاه تهران قصد داشتند از طریق درب غربی پردیس مرکزی واقع در خیابان 16 آذر وارد دانشگاه شوند، با ممانعت انتظامات از ورود به دانشگاه باز ماندند. گویا نیروهای انتظامات طرز لباس پوشیدن این دانشجویان را مناسب ندانسته و مانع ورود آنها به دانشگاه شده بودند. به دنبال این ماجرا دانشجویان مذکور با ایجاد سر و صدا و اعتراض نسبت به نحوه برخورد نگهبانان، با آنها درگیر شدند، اما در نهایت موفق نشدند وارد دانشگاه شوند و از حضور در کلاسهايشان باز ماندند. ۱۳۸۸/۷/۲۵
///////////////////////////////////////////
ایران در زمینه‌ی اکتشاف اورانیوم با ونزوئلا همکاری - هوگو چاوز، رئیس جمهوری ونزوئلا، می‌گوید که ایران در امر اکتشاف اورانیوم با کشورش همکاری دارد.
وی تأکید کرد که دولت ونزوئلا از انرژی هسته‌ای تنها برای مقاصد صلح‌آمیز استفاده خواهد کرد.
دولت ونزوئلا اعلام کرده است که برای استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای از همکاری روسیه بهره می‌برد و در همین حال وزیر معادن این کشور نیز ماه گذشته اعلام کرد که با همکاری ایران در امر اکتشاف اورانیوم گام‌هایی برداشته شده و آزمون‌های اولیه‌ از وجود ذخایر غنی اورانیوم در این کشور خبر می‌دهد.
چاوز که سرگرم دیدار از بولیوی است در همین زمینه به خبرنگاران گفت که نه ونزوئلا و نه ایران قصد ساختن بمب اتمی ندارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر